Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 12 feb 2006 22:00

Vanochtend had ik als doelstelling "minimaal 80 km" Dit doel heb ik met gemak gehaald. In iets meer als 3 uur 86 km gefietst.
Kreeg gisterenavond wel de schrik van mijn leven toen ik op verschillende weersites keek. Had niet verwacht dat we zoveel neerslag zouden krijgen. Dus ik vanochtend maar weer heel vroeg op pad gegaan. En met succes, geen spatje regen en geen vlokje sneeuw gezien onderweg.
Heb nu eens het rondje A59 helemaal gecombineerd met mijn Zuidwillemsvaart route. In totaal 7 keer een viaduct beklommen. Lekker ff D2/D3 intervallen.
@Big Rosa, Maak je geen zorgen. Fiets nog altijd op mijn "pekel Jan J." en die is helemaal van staal... Met zo'n stalen vork kun je een heel huis slopen . Maar als ik straks (hopelijk snel) met mij Carbonnen Vork rondfiets beloof ik je dat ik voorzichtiger zal zijn....
"Afstappen is geen optie"

julian
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 feb 2006 18:50

julian 12 feb 2006 22:36

Ben vandaag maar lekker droog in de schuur aan de bikes gaan sleutelen, was niet om vrolijk van te worden toen ik vannochtend uit het raam keek

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 13 feb 2006 08:14

Quoten: Origineel geplaatst door Diogenes op 12 Februari 2006>Ik ben naar het Whiskyfesival gaweest. Man wat is dat zwaar zeg!
Heen en weer naar Edinburgh of was het dichter bij?

Gr, Diogenes

Quote: Origineel geplaatst door Jee-eS op 12 Februari 2006Nee het was iets dichterbij, gelukkig. Op 1,5km van mijn huis: Martinihal Groningen.





Whiskey in de Martinihal
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 13 feb 2006 19:03

Ja ik was vanmorgen genoeg hersteld van mijn nachtdiensten dus er op uit:
Heijen- Afferden-Nieuw Bergen-Ayen- Well-Vliegveld Niederhein-Weeze-Siebengewald-Hassum-Hommersum-Heijen.
De tijd die ik hiervoor nodig had was 2:10 Het eerste deel was vol tegen de wind in.
Verder kan ik de rijders die deze route wel eens rijden een tip geven: Als je de grens over bent Rij dan ipv bij het bord Niederrhein recht door dit wordt als dood lopend aangegeven maar je komt op P2 van de parking van het vlieg veld je hebt dar allemaal mooie nieuwe vlakke weg hier kan je knallen zou Ireen Wust zeggen
cornelli racing cycles Uden

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 14 feb 2006 13:50

vandaag smergens om 8.00 uur vertrokken in de motregen richting groesbeek. Na 10 km was ik al zeik nat maar ik had was vcan plan om naar goresbeek te fietsen dus dat doe ik dan ook. Het ging erg lekker met een redelijk hoog gemiddelde en een niet te hoge hartslag. In mook de eerste heuvel beklommen en het ging beter als verwacht en toen naar de 7heuvelenweg gefiets. Ik had de 7heuvelweg en de  viaroma een keer op en af gefiets en na een half uur was ik weer terug bij het begin van de 7heuvelweg. Het regende ondertussen niet meer en bij grave aangekomen toch nog maar enkele km's erbij gepakt.
toen ik thuis kwam had ik 92 km gefiets met een gemiddelde van 28.5 en ik war zeiknat en smerig maar wel een lekker gevoel
oss-berghem-schaijk-grave-nederasselt-overasselt-heumen-mook-groesbeek en berg en dal en daarna over de zelfde route terug 
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 14 feb 2006 18:58

Als 2000ste reageer ik maar eventjes, ben ik toch nog ergens eerste mee ;)

Vandaag lekker naar het station gefietst, 2 x 10 minuutjes hersteltraining, meer was ook niet nodig na de grote inspanning van gisteren

(2 x 45 min. D1)

:-D
be Special, ride a Special

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 14 feb 2006 20:38

van de middag dacht ik laten we 1 uurtje herstellen:
Maar van het 1 kwam het ander en ik was bijna 2:15  weggeweest dat komt omdat ik nooit geen klok bij me heb.
Heijen - Ottersum-Venzelderheide- Klever berg bij het kerkhof-Frasselt - kartenspielerweg- Milsbeek-Venzelderheide -Ottersum-Heijen.
Ik moet zeggen het ging lekker daarom heb ik veel heuvels genomen misschien is dit gedeelte ook wel leuk voor cascarsi veel variatie
cornelli racing cycles Uden

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 14 feb 2006 23:43

Aangezien ik morgenavond geen tijd heb om te trainen vanavond afgesproken met een wielerkennis om samen langs de A59 te knallen.....althans dat was de bedoeling. Na 10 km lekke voorband bij Tim... Snel nieuw bandje erin gelegd en hup weer verder.....althans dat was de bedoeling..... Tim wilde het tempo flink opvoeren maar op dat moment vloog mijn ketting eraf...... Schrok even want ik had eerst de indruk dat de ketting geknapt was maar dat viel gelukkig mee. Ketting en het grote tandwiel van mijn oude Jan J. hebben dus echt hun beste tijd gehad. Maar al heen snel lag de ketting erop en konden we weer verder scheuren.....althans dat was de bedoeling want niet veel kilometers later riep Tim mij terug met de mededeling dat zijn voorband wederom leegliep.... Tja en toen waren we zo'n beetje klaar. Hij was door zijn reservebandjes heen en die van mij passen niet in zijn Amer.Classic wielen. Dus hebben we gezellig in een wegrestaurant koffie met appelgebak genuttigd in afwachting van zijn vriendin......! Klein uurtje later ben ik weer op de fiets gesprongen en dat viel verschrikkelijk tegen moet ik zeggen. Uiteindelijk maar zo'n 40 km gefietst..! Beschouw het maar als een D1/D2 interval training met een hele lange pauze tussen door....
"Afstappen is geen optie"

Plaats reactie