Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 29 jan 2006 17:31

Vandaag 95 km gereden met 2 amateurs. Gemiddeld 31.0 km/h.

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

juri
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 nov 2005 19:26

juri 29 jan 2006 17:38

Quoten: Origineel geplaatst door Concorde op 29 Januari 2006

Hedenochtend de veldtoertocht van OWC Oldenzaal gereden. Was zeer mooi, 55 km. Bij aanvang koud (ong -7)en stevige oostenwind. Op sommige stukken spekglad. Helaas ben ik 3 keer onderuit gegleden. Gevolg 2 blauwe heupen en schaafwond op de knie. Ik was niet de enige die onderuit is gegaan. Ondanks dat toch lekker gefiets.


Dezelfde tocht gereden, erg glad en hard inderdaad. ben 1 keertje serieus gevallen zonder ernstige gevolgen. Vond het overigens een klotetocht. Veel te veel asfalt en in de omgeving van Oldenzaal moet toch een mooiere tocht te vinden zijn. Heb hem niet eens uitgereden, toen we dicht bij mijn huis langskwamen ben ik richting huis op aan gegaan.
Over 2 weken toertocht naar Bad Bentheim. Dat belooft in ieder geval wat. Moet erg spectaculair worden, straks dan maar eens eventjes de remmen goed afstellen voor die tocht...

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 29 jan 2006 20:27



Casran; rijdt jij alleen met een korte broek en beenstukken!?! BBbbbrrr.......dat lijkt me (met name op een specifieke plek) toch erg koud.......zeker bij de -4 waar je over sprak....Wannneer kunnen we jou trouwens bij een profploeg verwachten?p.s. Jij rijdt niet altijd met helm?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 29 jan 2006 20:34

 
Ik heb vandaag, voor het eerst sinds 3 maanden , ook weer 's gefietst!! Met een enorme kater, dat wel.....De gister gekochte overschoenen en handschoenen direct uitproberen. Warme voeten en zelfs zweethanden!Vanaf scheepvaartmuseum (Amsterdam) naar Marken en terug, PRACHTIG mooi over de dijk langs het Ijselmeer. Ijsvlakten, kruiend ijs tegen de dijk, strak blauw en een lekker zonnetje.......heerlijk! Mooi fietsen door zo'n echt Hollands landschap.Op de terugweg brak de kater, het net iets te weinig eten en de harde tegenwind  op de heen weg me toch redelijk op.....was blij dat ik thuis was.......Het opbouwen is weer begonnen!
ps. het was zelfs zo lang geleden dat de schakelhendel (Campa Veloce) voor mijn achterderailleur vast zat....pas na een keer eng hard te duwen en daarna een aantal keer op en af schakelen liep 'ie weer soepel. Is dit normaal? Alles was goed gesmeerd toen ik me'n fiets de laatste keer gebruikte!
 
 
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 29 jan 2006 21:01

Ik heb vandaag de Maasduinen toertocht in Gennep gereden , 45 km en het was koud en hard.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 29 jan 2006 21:02

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 29 Januari 2006

1. Casran; rijdt jij alleen met een korte broek en beenstukken!?! BBbbbrrr.......dat lijkt me (met name op een specifieke plek) toch erg koud.......zeker bij de -4 waar je over sprak....2. Wannneer kunnen we jou trouwens bij een profploeg verwachten?3. p.s. Jij rijdt niet altijd met helm?


1. Ja, veelal met beenstukken en korte broek. Op die plaatsen heb ik het nooit koud, nee, zelfs niet bij deze temperaturen... kwestie van goede doorbloeding!  Koude problemen zitten hem meer in handen (zelf soms met handschoenen), voeten en af en toe het gezicht (als er een striemende wind staat). Ik denk dat ik vooral vanaf een bepaalde temperatuur problemen krijg: tot 0°C rijd ik moeiteloos 4u, maar de laatste 3 dagen had ik er last van. Wrslk lag de gevoelstemperatuur nóg lager door een koude wind.
2. Héhé, ben al soms bij een profploeg te verwachten hoor... alleen niet als een van hun renners!  Ik ken m'n beperkingen!
3. Op training draag ik nooit een helm.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 29 jan 2006 23:18

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 29 Januari 2006

Ik heb vandaag de Maasduinen toertocht in Gennep gereden , 45 km en het was koud en hard.


Ja ik ook maar ik werd om 9:30 wakker en ik ben om 10:30 het parcours op gereden  ik heb toen de 30 maar gedaan .
Ik was wel illegaal  maar ja ik had 10:00 niet gered.
Het ging wel lekker hard op de vlakke stukken en soms op de bevroren modder paadjes dacht ik dat mijn fiets middendoor brak .
cornelli racing cycles Uden

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 29 jan 2006 23:47

Vandaag 4,5 uurtjes met de MTB over de weg gegaan. Vond er nog teveel pekel liggen om mijn racertje doorheen te sturen.

Onder een heerlijk zonnetje richting Eupen gefietst, langs het stuwmeer aldaar en weer glooiend terug. Zalig warm weer, mooie omgeving, prachtig ritje. De paar kilometer langs het (overigens dichtgevroren) stuwmeer ging over een dikke laag aangestampte sneeuw, was ook wel een leuke afwisseling. Was wel aanlokkelijk om nog even het bos in te duiken, maar ik wilde de nadruk op efficientie houden vandaag en niet op lol, dus maar ff niet gedaan. Was ook weinig lol geweest met 4,5 bar trouwens...

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 30 jan 2006 08:22

Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 29 Januari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 29 Januari 2006Ik heb vandaag de Maasduinen toertocht in Gennep gereden , 45 km en het was koud en hard.Ja ik ook maar ik werd om 9:30 wakker en ik ben om 10:30 het parcours op gereden ik heb toen de 30 maar gedaan .Ik was wel illegaal maar ja ik had 10:00 niet gered.Het ging wel lekker hard op de vlakke stukken en soms op de bevroren modder paadjes dacht ik dat mijn fiets middendoor brak .



En nog stukken gereden die je nog niet gehad bereden had!!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

.marcel.
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 18 aug 2005 23:01

.marcel. 30 jan 2006 09:45

k heb gisteren nog 2 uur geschaatst op de vijver. was ook wel is een keer weer lekker.
hit the road jack

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 30 jan 2006 14:03

Vandemorgen: 1 uur getacx't op een erg licht verzet onder het genot van de nieuwste van Enya ( je valt bijna in slaap op deze no stress muziek).
@ Who cares nee ik heb geen nieuwe paadjes gevonden ik heb ze allemaal al gehad . Maar ja wat wil je als je hier al 20 jaar in de buurt langere en kort duurlopen heb gedaan en mijn trainings maatje woonde in de bossen van Afferden alwaar we dan ook regelmatig te vinden waren ( ik kwam hem gisteren zelfs nog tegen tijdens de rit hij was het kleine mannetje in het zwart.)
cornelli racing cycles Uden

Plaats reactie