Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 16 jun 2005 00:42

Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 15 Juni 2005

Ik fiets bij WSV Artevelde (john saey-deschacht), ben pas begonnen op 1 mei en begin nu stillaan in vorm te komen. Door het weinige trainen (door mijn werk) kreeg ik steeds last van krampen in de finale, maar dat is nu stillaan verleden tijd ! Ik geef mezelf nog tot 1/7 om mee de finale te kleuren


Alle respect voor mensen die een job met een behoorlijke sportcarrrière weten te combineren! Ik hoop van harte dat je dr staat binnenkort, in de finale.
P.S.: Wisten jullie dat Tom Hoosten (Belgisch topveldloper) eveneens zijn carrere combineert men een fulltime job? Niet normaal toch, bij de topdrie van het veldlopen behoren, en toch gaan werken...
Gazelle Torrente 2002

twijfelaar
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 24 mar 2005 14:40

twijfelaar 16 jun 2005 10:51

Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 15 Juni 2005


Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 15 Juni 2005

Ik fiets bij WSV Artevelde (john saey-deschacht), ben pas begonnen op 1 mei en begin nu stillaan in vorm te komen. Door het weinige trainen (door mijn werk) kreeg ik steeds last van krampen in de finale, maar dat is nu stillaan verleden tijd ! Ik geef mezelf nog tot 1/7 om mee de finale te kleuren


Alle respect voor mensen die een job met een behoorlijke sportcarrrière weten te combineren! Ik hoop van harte dat je dr staat binnenkort, in de finale.
P.S.: Wisten jullie dat Tom Hoosten (Belgisch topveldloper) eveneens zijn carrere combineert men een fulltime job? Niet normaal toch, bij de topdrie van het veldlopen behoren, en toch gaan werken...


het helpt natuurlijk wel als je werk in de lijn van je sport ligt... Ma toch...k vind het ook erg knap.
k zie het mij niet meteen doen.
 

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 16 jun 2005 11:00


 
het helpt natuurlijk wel als je werk in de lijn van je sport ligt... Ma toch...k vind het ook erg knap.
k zie het mij niet meteen doen.
 


Veel helpt mij dat niet hoor, ik doe het beiden graag maar ten eerste kan ik veel minder trainen dan vroeger, toen deed ik gemiddeld 600 km per week, nu hoop en al 400 (zomer is hoogtij in de fietsindustrie dus veel werken). En een hele dag rechtstaan, knielen, buigen, etc vergt toch wel wat van de spieren hoor (tov een bureaujob bijv.) Dikwijls heb ik dan 's avonds superstramme spieren en raak ik amper voorruit op training ! In september neem ik dan ook voorgoed afscheid van de competitiesport (vermits ik "te weinig" kan trainen), ik blijf enkel nog wat bij de VWF actief.
TS 
ps : @casran als je naar uw en mijn km stand kijkt weet je waarom ik het nog moeilijk heb in de finales

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 16 jun 2005 12:00

Quote: Origineel geplaatst door TS-Biker op 16 Juni 2005
Veel helpt mij dat niet hoor, ik doe het beiden graag maar ten eerste kan ik veel minder trainen dan vroeger, toen deed ik gemiddeld 600 km per week, nu hoop en al 400 (zomer is hoogtij in de fietsindustrie dus veel werken). En een hele dag rechtstaan, knielen, buigen, etc vergt toch wel wat van de spieren hoor (tov een bureaujob bijv.) Dikwijls heb ik dan 's avonds superstramme spieren en raak ik amper voorruit op training ! In september neem ik dan ook voorgoed afscheid van de competitiesport (vermits ik "te weinig" kan trainen), ik blijf enkel nog wat bij de VWF actief.TS ps : @casran als je naar uw en mijn km stand kijkt weet je waarom ik het nog moeilijk heb in de finales




Juist, die combinatie is heel hard. Ik denk niet dat ik het zou kunnen.

Ik vind het dan ook heel begrijpelijk dat je 't momenteel moeilijk hebt, ongeacht je talent. Vind zelfs dat je 'n behoorlijk druk programma (3 koersen / week?) afwerkt.
Ik ben aan de start van mijn eerste wedstrijd dit jaar gekomen met bijna 9.000km (sinds 1 okt.) in de benen: het is nog maar het eerste jaar dat ik gericht train, maar ik kon toen direct mee de wedstrijd kleur geven... Nu, k hoop deze zomer ook wel wat meer geluk te hebben in koers.

kVrees dat competitiesport er ook niet meer zal inzitten eenmaal ik mn studies achter de rug heb... daarom nog zo lang mogelijk studeren!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 17 jun 2005 13:35

Gisteren: 72km aan 26 per uur veel vals plat en tegenwind .
Omgeving Weeze -Uedem (duitsland).
Wel een beetje dom om 18:00 gestart en om 20:45 terug dit omdat ik bedoel dat ik precies tussen 2 nachtdiensten inzat.
Dus ik moest om 22:00 beginnen .
Ik werk nl in 5 ploegen dus 2 vr-2 laat-2 nacht.
Gelukkig viel het mee ,maar ik moet dit niet te vaak doen tussen nachtdiensten in.
cornelli racing cycles Uden

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 18 jun 2005 15:51

Vandaag ben ik weer van deze wereld,
Heijen -onderlangs maas naar Well-brug over naar Wanssum via Oostrum naar Geijsteren en zo parralel langs spoor teru g via Boxmeer.
2:03- 59 km == 28,8 gem.
Het gaat steeds harder en ik merk dat ik langer hetzelfde tempo aan kan houden
cornelli racing cycles Uden

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 18 jun 2005 16:42

vanochtend om 8 uur even 9 x de posbank op gereden, wel lekker! 78 km gem. 27 per uur,  toen we klaar waren werd het pas druk, en warm. ook nog 3 fietstenue's gezien.......bekende??
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 18 jun 2005 19:13

Vandaag de 110 km van de Jan Jansen Classic gereden , het weer was super en soms waren de inkijken van de dames ook om te smullen

Mooi weer en mooie dames doet de man toch goed en daarbij vergeet hij zijn pijntjes ook wat meer.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 18 jun 2005 20:55

Vandaag de 150 km. van de Dorpentocht, georganiseerd door mijn eigen vereniging Zoetermeer '77. Goed gepijld en een erg mooie route, o.a. langs de Vecht. Ik was met de mannen mee en we hebben een lekker tempo gereden (rond de 30 km/u).
 

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 19 jun 2005 16:06

Vandaag , na gisteren de JJC al gereden te hebben , de 150 km van Deurne gereden. De eerste 100 km ging nog behoorlijk goed daarna werden de benen toch vermoeid , maar we hebben met 4en toch nog een gemid. va 28,2 km/u gehaald. Het was behoorlijk warm in de Kempen.

Dit weekend dus 265 km afgelegd en nu de benen weer even rust geven.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

steif
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 mar 2005 23:18

steif 19 jun 2005 19:28

gister 67km met 31gem, vandaag een stuk warmer en daarom een korter ritje gekozen --> 40km en 30 gem

Plaats reactie