Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

klimgeit
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 apr 2005 21:55

klimgeit 15 apr 2005 22:33

Vandaag weer 55 km door het heuvelland, Sibbegrubbe, Bemelenberg en nog een paar. Ging niet zo lekker (29 gem) maar denk dat dat komt omdat ik giseteren wat straatwerkzaamheden s'avonds heb gedaan.Maar goed lekker weer en weer 55km aan de lijst toegevoegd.
Na 20 jaar nog steeds de l\'Alpe d\'Huez binnen het uur.

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 16 apr 2005 04:25

Ik ben zo jaloers! Ik zou elke dag wel willen fietsen. Maar dat gaat gewoon niet met mijn baan, sociale contacten, en het nederlandse klimaat (ok, ik ben toch wel een beetje een mooi-weer rijder)Iemand zin om vandaag (zaterdag) een beetje in het westland te gaan karren? (ook geen bezwaar als dat allleen vrouwen zijn). Er wel rekening mee houdende dat ik nu net een trouwerij achter de rug heb.

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 16 apr 2005 19:05

> sociale contacten
Die heb je toch helemaal niet als je fanatiek fietst?

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 16 apr 2005 21:51

'de spijker op z'n kop' noem je zo'n antwoord

onamihs
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 mei 2004 23:58

onamihs 17 apr 2005 00:04

Vandaag heerlijk de 150 km van de Amstel Gold gefietst. Ging erg lekker maar de voeten waren ongelovelijk koud. Cauberg als laaste helling viel mij qua zwaarte tegen. De Keutenberg is echt zo'n ding dat in je kuiten gaat zitten en waarop je jezelf volledig over de kop kunt rijden. Ik kreeg goede motivatie van een toeschouwer mee. Hij beloofde mij het Walhalla boven aan de berg. Dus daar ging ik met open ogen de desillusie tegemoet :-).
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen...

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 17 apr 2005 15:22

Vandaag met de club ( 15 van de 25 ) de "Leudalroute" gehad , 93,5 km. Het weer was droog en een beetje mistig ( maar niet zo erg als 2 jaar geleden , toen zagen we nog geen 20 mtr ver )en heel af en toe kwam er de zon door. We hadden koffie-, thee of chocomelkpauze in Klein Parijs (?) in Heijthuizen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 17 apr 2005 17:23

vandaag sinds januari weer gefietst :D
31 km maar het was wel heeel leuk! [ook prachtig weer]
 

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 17 apr 2005 20:22

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 17 April 2005


. Ik heb onderweg gedacht al mot ik kruipen maar de finish zal ik halen en het is gelukt. Hopen dat het volgend jaar beter is met het weer want dit was ontzettend balen. En wat ik langs de weg heb zien staan met kramp was niet mis ook knapen van in de 20 met een topconditie moesten afhaken. Maar ja we benne er weer.



Lekker gekropen?  Nou, met dat koude natte weer zie je mij niet op de bike. Je verpest je opgebouwde conditie meer dan dat je die verder opbouwt. Maar ja, je begint er aan en dan ga je door. Ik heb eens Zwijndrecht-Zwijndrecht, 220 km in de zijkregen gereden. NOOIT meer! Wat een doffe ellende.Fietsen moet wel leuk blijven. Vandaag nog een 57 km gereden en ging toch snel naar huis om die A.G. race te zien op de TV. Nix dus vanwege de mist. Alleen marathon en motor race. Op het laatst eindelijk de finale. Dat was voor Boogie weer 'bale'!Die knul mist gewoon een eindschot. Jammer.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 17 apr 2005 21:45

Vandaag eindelijk weer eens een langere tocht gefietst: bijna 90 km en 4x de utrechtse heuvelrug over. Het was hier gelukkig veel beter weer dan in limburg. IK heb er echt van genoten
Maar nu wel weer een paar dagen pijn in de benen vrees ik ...
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Plaats reactie