Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

gvanloo
Forum-lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 14 mei 2004 18:32

gvanloo 18 jan 2005 22:41

Zo jonkies jullie hebben maar mooi geluk. Nog op school en lekker veel vrije tijd. Dan kun je in deze tijd van het jaar gewoon doordeweeks buiten gaan fietsen. Wij als de oude fietsen moeten gewoon werken en kunnen dus niet overdag fietsen. Wordt gewoon morgenavond weer op de hometrainer. Een uurtje.

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 18 jan 2005 22:58

Was het maar zo...

Ouders hebben 'huiswerkinstituut' bedacht :p maar ben er hopelijk snel van af, dan wel weer trainen.

Maar je hebt wel gelijk, ik gebruik mijn vrije uren 's ochtends!

En daarnaast gaat onze conditie met de jaren alleen maar vooruit!
be Special, ride a Special

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 18 jan 2005 23:54

Mmmm, klassen overslaan.... Ik was meer van klassen overdoen, nou ja, eentje dan. En om on-topic te blijven: niks geen fietsweer vandaag. Regen en natte sneeuw.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

Gebruikersavatar
derosa
Forum-lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 28 sep 2004 22:59

Gebruikersavatar derosa 18 jan 2005 23:57

school? was dat?

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 19 jan 2005 04:19

School ??

O ja, m'n jongste zoon (18) doet dit jaar ook eindexamen VWO

Geen fietsweer ??
Viel gisteren tijden het fietsforenzen alleszins mee.
Heen een zeiknat wegdek en paar druppeltjes regen en terug kurk droog met een lekker windje schuin achter.

Mij hoor je niet klagen

Enne examenkandidaten: veel succes de komende maanden.
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 19 jan 2005 11:28

Quoten: Origineel geplaatst door gvanloo op 18 Januari 2005

Zo jonkies jullie hebben maar mooi geluk. Nog op school en lekker veel vrije tijd. Dan kun je in deze tijd van het jaar gewoon doordeweeks buiten gaan fietsen. Wij als de oude fietsen moeten gewoon werken en kunnen dus niet overdag fietsen. Wordt gewoon morgenavond weer op de hometrainer. Een uurtje.

Gewoon doorgaan met ademhalen , dan krijg jevanzelf AOW zoals ik( hoop ik als er dan nog geld is) en heb je hele dagen de tijd om te forummen, fietsen, shoppen, reizen, klussen enz enz. Hoewel dit heel fijn lijkt is ook dit niet alles. Wees allemaal blij dat je nog jong en relatief jong bent. Dat je er als een jonge hond in kan vliegen. Ja werken is ook niet alles , maar ik heb 45 jaar gewerkt en ben er niet slechter van geworden. Op de hometrainer? Nou, wees blij. Mensen die ziek zijn snakken er naar om dat te kunnen en mogen doen. Gezondheid is het grootste goed. Laat ons dit niet vergeten.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

gerardridley
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 jun 2004 19:24

gerardridley 19 jan 2005 21:29

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 19 Januari 2005


Quoten: Origineel geplaatst door gvanloo op 18 Januari 2005

Zo jonkies jullie hebben maar mooi geluk. Nog op school en lekker veel vrije tijd. Dan kun je in deze tijd van het jaar gewoon doordeweeks buiten gaan fietsen. Wij als de oude fietsen moeten gewoon werken en kunnen dus niet overdag fietsen. Wordt gewoon morgenavond weer op de hometrainer. Een uurtje.

Gewoon doorgaan met ademhalen , dan krijg jevanzelf AOW zoals ik( hoop ik als er dan nog geld is) en heb je hele dagen de tijd om te forummen, fietsen, shoppen, reizen, klussen enz enz. Hoewel dit heel fijn lijkt is ook dit niet alles. Wees allemaal blij dat je nog jong en relatief jong bent. Dat je er als een jonge hond in kan vliegen. Ja werken is ook niet alles , maar ik heb 45 jaar gewerkt en ben er niet slechter van geworden. Op de hometrainer? Nou, wees blij. Mensen die ziek zijn snakken er naar om dat te kunnen en mogen doen. Gezondheid is het grootste goed. Laat ons dit niet vergeten.

Helemaal voor 1000% mee eens! Pas op het moment dat je iets door ziekte niet meer kunt doen merk je pas hoe je dat iets mist!
Ridley Rides Up!

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 19 jan 2005 23:45

Vannacht uiteindelijk de hele nacht doorgewerkt vanwege wat presentaties die ik moest houden vandaag (slechte planning etc ). Eigenlijk toch nog verassend lekker gefietst na bijna 36 uur wakker zijn. Rondje Vaals gedaan, lekker rustig met een fietsmaat veel heuveltjes opgepeddeld.

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 22 jan 2005 15:16

Hmm het was vannacht beetje laat (03:00 :p)

Ik heb vandaag al verschillende pogingen ondernomen om weg te komen. Toen ik in m'n kleren zat ging het regenen.

Ik heb het maar definitief opgegeven.

Morgen maar extra lang :)
be Special, ride a Special

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 23 jan 2005 21:52

En FietsFanaat,

wat is het geworden ?

Zelf vandaag lekker in de buurt gebleven. Rondje Voorne Putten maar dan tegen de klok in. Lekker met het windje in de rug vanaf de Slufter tot de Berenplaat. Daarna met de wind pal tegen richting huis. Moet kunnen
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 23 jan 2005 22:03

Haha vandaag lekker gereden ja

Niet wat ik van tevorenn in m'n hoofd had, maar wel lekker kunnen doorkarren.

De fietspaden waren erg glad, dus veel op de openbare weg gereden, voor het eerst met id trouwens

Reed drie uur, constante hartslag, lekker verzet

langs amersfoort, soest, hilversum, utrecht en huis

Heerlijk zonnetje, kortom superdag
be Special, ride a Special

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 24 jan 2005 04:59

allemachies,

het sneeuwt, t'ís een witte wereld aan het worden hier op Voorne Putten.
Komt goed uit, ik had gisteren, als proef, toch m'n pekelvreterwielen (Mavic GP4 / Shimano 105 / tubes) al gestoken en daar valt prima mee te leven, het kleine hoogteslagje in het achterwiel is niet echt irritant.
Busje teflon olie & poetslappen mee, kan ik vanmiddag weer op een geoliede & pekelvrije fiets de rit huiswaarts aanvangen.
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

Plaats reactie