Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 28 dec 2004 14:15





beste bike-discount-fan...
bij bike-discount hebben ze voor 70 euro een prachtig windtex jasje van gore. in de aanbieding. dan krijg je het echt niet koud. heb er zelf nog een brynje zweethemd onderaan en een hemd met lange mouwen met windbreaker. drie lagen, en krijg het echt niet koud.
maar je ken natuurlijk ook wachten op een aanbieding in de buurt. de verzendkosten zijn ook weer een eurotje of 15. pas geleden stond er een aanbieding bij dasia (uit haarlem) in de "fiets", zie laatste bladzijde. kon je een nalini windtex jasje kopen voor 70 euro.
gegroet,

tja je hebt gelijk, alleen heb ik geen geld, ik heb nauwlijks geld om uit te gaan dus tja dan zal een windjack er al helemaal niet in zitten

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 28 dec 2004 14:53

Vandaag met de sneeuw 1,5 uur op de weg geweest. Wel met crossbanden eronder natuurlijk.
Ben slechts 1 keer onderuit gegleden, heel rustig in een bocht. Was echt machtig mooi; koude tenen, koude handen. Tegen de wind in beuken met de sneeuw recht in het gezicht. Dit is pas fietsweer!
En toen ik thuis kwam lekker 1/2 uur in bad gelegen en nu ben ik moe en voldaan. Moet ik alleen de fiets nog even schoonmaken en dan ga ik morgen weer.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

jes65
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 aug 2004 21:50

jes65 04 jan 2005 22:47

Vandaag om 5.45 vertrokken vanaf de Ablasserwaard richting Rotterdam 35 km enkele reis. Met een volle batterij de strijd met de wind aangegaan.. Het waaide wat harder dan gehoopt. Natuurlijk was de wind s'middags wat geruimd de verkeerde kant op dus terug een zij-rug windje..
Op de crossfiets met een stel cxp33 wielen met gewone asfaltbandjes. Rijd een stuk lekkerder dan crossbanden.
Morgen 2e dag van de expeditie richting Rotterdamse haven. Toch weer 140 km getrapt in 2 winterdagen..
Blijf fietsen in 2005!!

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 09 jan 2005 16:13

Vandaag met m'n Aerts en CPX wielen op stap geweest in het kader van mijn op maat gesneden IZZONMWLZ training.
Hetzelfde rondje als op 26 december j.l. Hoewel de omstandigheden door de straffe wind onvergelijkbaar was toch leerzaam om het verschil in rijkarakteristiek tussen m'n Gentle Giant en m'n Aerts te ervaren.
M'n Giant is inderdaad Gentle, goedmoedig bijna terwijl m'n Aerts zich als een volbloed racer gedraagt, kortom een nerveus raspaardje.
Kreeg trouwens een lamme arm van al het groeten, me nooit gerealiseerd dat dit forum zo populair is
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 10 jan 2005 01:55

Vrijdag 1e tochtje van dit seizoen op de racefiets gemaakt, rondje Maastricht-Vise-Tongeren-Maastricht, zo'n 70km over licht heuvelachtig terrein. Vandaag meegedaan aan de Specialized Toertocht in Gulpen, was echt prachtig, hoewel veel blubber. 50km + 30 heen-en-weer naar Maastricht.

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 16 jan 2005 13:41

Dit weekend m'n 5e training in mijn wielercarriere afgerond. (actieve dan, hiervoor fietste ik ook al wel, maar meer 1 keer in de maand)

Gisteren 90 minuten, vandaag 150 (Fietscoach ;))

Vandaag vanaf driebergen de utrechtseweg naar arnhem gefietst en gekeerd bij bordje gelderland

gisteren lekker rondje inclusief hel van leersum, amerongse berg en de bult tussen maarn&doorn

veel mensen tegengekomen, en bijna aangereden door twee senioren (je mag geen bejaarden meer zeggen tegenwoordig)

en koude tenen!!!
morgen worden de overschoenen gekocht
be Special, ride a Special

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 16 jan 2005 17:37

mmmm,

Wat een heerlijk weertje was het weer.
Vandaag les 1 uit het grote levensnevel 'door schade en schande wijsgeworden' handboek opgevolgd.

> Zorg er voor dat je op de terugweg de wind in de rug hebt.

Dus ging vandaag mijn IZZONMWLZ training richting Zeeland. De extra lus Zeelandbrug - Oosterscheldekering was nog een brug te ver vandaag. Het werd dus Hellevoetsluis - Stelledam - Dirksland - Bruinisse - Zierikzee - Serooskerke - Brouwersdam - Ouddorp - Goedereede - Hellevoetsluis.
Maar het jaar is nog jong er moet toch iets zijn om naar uit te klijken. Komt wel een keertje als het een graadje of 15 warmer is.
Neemt niet weg dat ik om 14:45 uur na ruim 4 uurtjes pedaleren zeer voldaan weer binnen stapte.
Hoeveel km ? Gemiddelde snelheid? Topsnelheid?
Geen idee....
Boeit me geen meter, ik heb namelijk eind 2004 besloten om zonder zo'n digitale dwingeland op m'n stuur verder te gaan.
Zal vanavond op de kaart wel eens nameten wat de afstand precies was.
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 16 jan 2005 22:01

Afstand was 97,5 km
Kan natuurlijk een paar metertjes schelen
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

onamihs
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 mei 2004 23:58

onamihs 16 jan 2005 22:05

Het was vandaag een heerlijk weertje. Ik had wel nagedacht over de wind mee alleen de richting liet niet toe dat ik een mooie route kon kiezen... dus werd het kabelen. Het verschil tussen schaduw en zon was trouwens erg goed merkbaar.
En ik kan zeggen dat het kabelen niet plezierig is na een avondje doorzakken tot 02:00u. Dus mijn gemiddelde kwam niet hoger dan 29.4 en de afstand was maar 65 km. Ik was erg moe!!! bij thuiskomst. Wacht 1 smoesje. Ik kwam op een pad terecht dat meer voor MTB bedoeld is dan wielrenners .
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen...

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 16 jan 2005 23:16

Quoten: Origineel geplaatst door levensnevel op 16 Januari 2005

Afstand was 97,5 kmKan natuurlijk een paar metertjes schelen


ben ik nou gek of.... je zegt eerst ik neem geen meter mee want ik wil niet weten van afstand etc, maar later ga je het op de kaart NAMETEN!!!
haha ben ik nou dom of jij

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 17 jan 2005 04:48

ik natuurlijk

Aan de andere kant, er is niets menselijks vreemd aan mij. Als je een rondje van zo'n 80 km in gedachten hebt en er dan bij thuiskomst blijkt dat je ruim 4 uur onderweg geweest bent probeer je te achterhalen waarom je zolang van de omgeving hebt mogen genieten.
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 17 jan 2005 09:13

Quoten: Origineel geplaatst door levensnevel op 17 Januari 2005

ik natuurlijk Aan de andere kant, er is niets menselijks vreemd aan mij. Als je een rondje van zo'n 80 km in gedachten hebt en er dan bij thuiskomst blijkt dat je ruim 4 uur onderweg geweest bent probeer je te achterhalen waarom je zolang van de omgeving hebt mogen genieten.

En over 100 km doe jij 4 uur?
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

Plaats reactie