Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Forumtocht in het westen.

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 30 apr 2005 12:51

Hmm, het is een beetje stil gevallen... Ik hoop dat er nog wel mensen gaan bijkomen.

Even wat meer informatie geven:

De tocht zal begin juli plaatsvinden, dan is er voor de scholieren zomervakantie (in Zuid Holland iig). De echte datum zullen we nog nader bespreken en het tijdstip ook.

We zullen waarschijnlijk ergens in de buurt van Zoetermeer gaan starten, even kijken wat een goed bereikbaare plek is om te starten. Vanuit die plek zullen we richting Zeeland gaan, langs plaatsen als Hellevoetssluis (woonplaats van Levensnevel, dus misschien wil die ook wel mee) en dergelijke. Ik kan deze route via mijn vereniging bemachtigen en zal daarvan de startplek afleiden.

Dit zijn de ideeën tot nu toe. Maar als jullie een ander idee hebben of tips dan horen Marky en ik het graag.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 30 apr 2005 13:39

lijkt me leuk, ik woon zelf in Boskoop, dus dan kan ik op de fiets komen, en die hoek van hellevoetssluis ben ik nog nooit heen geweest!
Leuk
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 30 apr 2005 14:52

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 30 April 2005

Hmm, het is een beetje stil gevallen... Ik hoop dat er nog wel mensen gaan bijkomen.Even wat meer informatie geven:De tocht zal begin juli plaatsvinden, dan is er voor de scholieren zomervakantie (in Zuid Holland iig). De echte datum zullen we nog nader bespreken en het tijdstip ook.We zullen waarschijnlijk ergens in de buurt van Zoetermeer gaan starten, even kijken wat een goed bereikbaare plek is om te starten. Vanuit die plek zullen we richting Zeeland gaan, langs plaatsen als Hellevoetssluis (woonplaats van Levensnevel, dus misschien wil die ook wel mee) en dergelijke. Ik kan deze route via mijn vereniging bemachtigen en zal daarvan de startplek afleiden.Dit zijn de ideeën tot nu toe. Maar als jullie een ander idee hebben of tips dan horen Marky en ik het graag.

Hoe lang wilde je die tocht maken? Van Zoetermeer naar Hellevoetsluis is al een 50 kilometer.

marky
Forum-lid
Berichten: 150
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:29

marky 30 apr 2005 19:56

Quoten: Origineel geplaatst door *PFW* op 30 April 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 30 April 2005

Hmm, het is een beetje stil gevallen... Ik hoop dat er nog wel mensen gaan bijkomen.Even wat meer informatie geven:De tocht zal begin juli plaatsvinden, dan is er voor de scholieren zomervakantie (in Zuid Holland iig). De echte datum zullen we nog nader bespreken en het tijdstip ook.We zullen waarschijnlijk ergens in de buurt van Zoetermeer gaan starten, even kijken wat een goed bereikbaare plek is om te starten. Vanuit die plek zullen we richting Zeeland gaan, langs plaatsen als Hellevoetssluis (woonplaats van Levensnevel, dus misschien wil die ook wel mee) en dergelijke. Ik kan deze route via mijn vereniging bemachtigen en zal daarvan de startplek afleiden.Dit zijn de ideeën tot nu toe. Maar als jullie een ander idee hebben of tips dan horen Marky en ik het graag.

Hoe lang wilde je die tocht maken? Van Zoetermeer naar Hellevoetsluis is al een 50 kilometer.

Goed punt, daarnaast moeten we ook vaststellen hoe laat we van start gaan. Als mensen die mee willen een aantal data opgeven in begin juli waarop ze NIET kunnen; werkt makkelijk in prikken datum waarop de meeste WEL kunnen.
koelie joelie!

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 30 apr 2005 20:57

Quote: Origineel geplaatst door *PFW* op 30 April 2005
Hoe lang wilde je die tocht maken? Van Zoetermeer naar Hellevoetsluis is al een 50 kilometer.


Oh... Dat wist ik niet.

Het is een clubtocht (deze) en ik weet op dit moment niet hoe de rit eruit ziet.. Het zou dan waarschijnlijk gaan om die van 120km, maar misschien nemen we de 80km wel en plakken we er aan het eind een stukje aan. Ik zit te wachten tot de route te downloaden is, zodra hij dat is zal ik hem hier plaatsen en er wat meer info over geven.

Zoals Marky al zei, we willen graag weten wanneer jullie wel kunnen en wanneer niet. Met die info zullen we kijken wat de meest geschrikte datum is.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 01 mei 2005 04:40

Ik zou ook wel mee willen. Ik fiets normaal gesproken alleen in het westland, maar zoetermeer is behoorlijk dichtbij. Alleen even zien wanneer precies. Ik was nl wel van plan om naar de alpen te gaan in diezelfde periode.
 

marky
Forum-lid
Berichten: 150
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:29

marky 01 mei 2005 11:55

Quoten: Origineel geplaatst door Cubebiker op 01 Mei 2005


Ik zou ook wel mee willen. Ik fiets normaal gesproken alleen in het westland, maar zoetermeer is behoorlijk dichtbij. Alleen even zien wanneer precies. Ik was nl wel van plan om naar de alpen te gaan in diezelfde periode.
 

Als je ff aangeeft welke data je dus niet kan, zou handig zijn, kunnen we dan evt rekening mee houden.
koelie joelie!

julio
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 jul 2004 18:13

julio 01 mei 2005 19:48

begin juli right? heb ik vakantie als het goed is, ik wil wel mee.

nieuwefietser
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 jan 2005 11:55

nieuwefietser 01 mei 2005 21:42

Het lijkt mij ook wel erg leuk... en het is dan ook bij mij in de buurt.
Ik kan in ieder geval niet op zaterdag en verder ben ik dan bezig met vakantiewerk, waar ik nu het rooster nog niet van heb... Ik wil dus wel mee, als ik niet hoef te werken. En als de datum op tijd bekend is kan ik eventueel wel vrij vragen. (Hint!)

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 01 mei 2005 22:18

Als werkend mens gaat mijn voorkeur uit naar de zondag, maar als het moet kan ik wel vrij nemen. Zoetermeer is perfect voor mij, lekker dicht bij Leiden.

marky
Forum-lid
Berichten: 150
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:29

marky 01 mei 2005 22:23

OK, de voorkeur gaat uit naar een zondag dus.
koelie joelie!

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 02 mei 2005 02:16

Quoten: Origineel geplaatst door Marky op 01 Mei 2005


 Als je ff aangeeft welke data je dus niet kan, zou handig zijn, kunnen we dan evt rekening mee houden.

Eind juli ben ik in frankrijk. Begin juli en zondag klinkt goed.

Plaats reactie