Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Forumtocht in het oosten.

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 23 jul 2005 00:48

UH, ja. Ik kan het ook niet rijden in 15 minuten :S
Ik bedoel dat ik er dan om 10.15 wel ben ....
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

silentbughunter
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2005 21:50

silentbughunter 23 jul 2005 01:22

oki dan is het goed rij voorzichtig en tot morgen

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 23 jul 2005 01:39

Net prof. crit. achter de rug, dus het echte vlammen hoeft van mij niet. Wat betreft de route, dat komt wel goed, ik weet hier en daar nog wel eens wat.
Mensen tot morgen, ik zal het mooie weer meenemen.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 23 jul 2005 10:39

De fiets is gesoigneerd, de benen zijn gesoigneerd... maar... helaas... een familiegeval heeft even de voorrang vandaag. [:(]
Had er graag bij willen zijn, volgende keer (alweer) beter.
Veel plezier iig!

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 23 jul 2005 21:25

135 kilometer in de benen, sommigen wat meer, sommigen wat minder. Het weer was buitengewoon somber, maar Twente is ook dan mooi genoeg. Voor de thuisblijvers: Onze toch ging via Ypelo, Enter, Rijssen (Rijsserberg), Holten, Motieweg (klim), Holterberg, Nijverdal, Lemele(berg), Hellendoorn, Nijverdal, Rijssen, Enter, Almelo (volgens mij een toch van 105 a 110km).
We waren met zijn zessen, genoeg om af en toe uit de wind te rijden. Hoewel, als Coulthard op kop reed, ging het gewoon wat harder, waardoor je het gevoel had nog steeds in de wind te rijden. Om maar gelijk met het slechte nieuws te beginnen: Coulthard kwam overal als eerste boven. We hebben het geprobeerd (vooral mijn broer), maar het wilde niet lukken. Een pijnlijke vergelijking met Armstrong dient zich aan, met het verschil dat het niet ons levensdoel is om die gast eraf te rijden. En dan nog, je kunt het misschien een keer doen (?), maar dan moet je nog te ver rijden terwijl je benen er niet meer onder hangen.
Ik vond het een mooie rit. We hebben vrij hard doorgereden (gem. ruim 29km/h, over zo'n afstand toch wel heel wat. Ikzelf begon er na zo'n 90 km een beetje doorheen te zitten. Dat ik hierdoor bijna het kanaal in ben gereden, beschouw ik als de normaalste zaak van de wereld. Ik ga er altijd vanuit dat ik op het laatste moment toch wel opkijk. De energie zat niet meer in mijn benen. Op het stukje naar huis, tussen Almelo en Delden (de laatste 12km), heb ik flink geleden. Broer wilde zijn gemiddelde snelheid hoog houden, en reed daarom nog flink door. Ben ik mijn windvanger kwijt. Met 25 km/uur en een knorrende maag heb ik de bank gehaald. Pas na een uurtje schoot er een krampje in.
Tot de volgende forumtocht he. Ergens in Limburg (als het nog warm is).

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4350
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 23 jul 2005 23:32

ho ho ponsteen niet vergeten we hebben coulthard wel tot bloedens toe laten lijden dus zo slecht hebben we het niet gedaan.

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 24 jul 2005 01:42

haha, ja, zijn shirt en zijn velgen zaten helemaal onder het bloed!
Ik vond het weer een erg mooie tocht, geen spijt dat ik gekomen ben! Voel nu wel even de knietjes omdat ik net nog twee uur auto gereden heb, maar dat is morgen ook weer over.
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 24 jul 2005 01:55

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 23 Juli 2005

ho ho ponsteen niet vergeten we hebben coulthard wel tot bloedens toe laten lijden dus zo slecht hebben we het niet gedaan.


Ja dat wordt nog een hele klus alles weer schoon te krijgen.Maar het was idd. een geslaagde rit, heb zeker genoten. Zelfs nog enkele nieuwe wegen ontdekt, terwijl ik hier toch heel wat km's verstouw.
Nu ga ik slapen, me weer voorbereiden op de koers van morgen.
Weltrusten allemaal!
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 24 jul 2005 12:04

Ja, Coulthard kon het niet met twee vingers in de neus dit keer, een vinger in het ene en een propje in het andere neusgat.
Voor mij geen koers vandaag. Ik gun mezelf 5 dagen rust denk ik. Tja, je moet er wat voor over hebben he. Ben wel weer gelukkig dat ik 135km heb gereden. Gebeurt zeer zelden zo ver.
Kun je nagaan hoe mooi het fietsen is over de Heuvelrug met mooi weer.

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 24 jul 2005 12:12

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 22 Juli 2005


Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 22 Juli 2005


Dus we kunnen dit keer lekker 36 gaan rijden?

Uhh..... als jullie ff achterom willen kijken af en toe of ik er nog achter hang. Ben maar een meisje he? ;-) :-P

@race1nd: Ik geloof dat boven de 100km jij naar achteren moet kijken of ik er nog wel aan hang. Ben maar een jongen he...

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 24 jul 2005 17:18

Dat was maar 1 keertje nodig toch? Toen moest ik even kijken of iedereen er nog achter hing 
Helaas niet op de grote plaat geschakeld, anders was ik vast eerder dan coulthard en 'broer van ...' boven geweest
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

silentbughunter
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2005 21:50

silentbughunter 24 jul 2005 21:20

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 23 Juli 2005

ho ho ponsteen niet vergeten we hebben coulthard wel tot bloedens toe laten lijden dus zo slecht hebben we het niet gedaan.

Ik heb later op de terug weg naar huis nog een keer tot bloedens toe laten afzien of Coulthard

Plaats reactie