Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Forumtocht in het oosten.

ted038
Forum-lid
Berichten: 1489
Lid geworden op: 10 dec 2004 16:13
Locatie: Zwolle

ted038 05 jun 2005 02:55

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 05 Juni 2005


Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 04 Juni 2005

Ik stel voor een leuke route, met hooidijk, gildehause molenklim (12% gemiddeld), tankenberg, kuiperberg en als we echt ver willen ook nog holtenberg erbij.

Dan zijn Enschede en Hengelo mooie startplaatsen, of Enschede Drienerlo, daar kan je goed (gratis) parkeren. Het zijn natuurlijk wel de stations die voor de meeste mensen het verst weg zijn ....


het schuift steeds verder op richting het oosten, zometeen zitten we nog in duitsland
Zou wel de gedachtegang van de topicstarter (sallandse heuvelrug) en de eerste reply-ers daarop (lemelerberg, holterberg, ommen en zo) in ere willen houden ....
twente is ook een mooi gebied, maar in salland kan je iedereen tenminste nog verstaan  (geintje mot kunn'n) 
postamble();

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 05 jun 2005 11:48

Een route? In ieder geval de weg Holten - Nijverdal, liefst in beide richtingen, Nijverdal - Hellendoorn - Vriezenveen - Vasse - Ootmarsum (via Hooidijk en stukje Duitsland) - via Reutem en Tubbergen weer terug. Route kun je vanuit Almelo of Hengelo prima omgekeerd rijden. Dan kun je de route Holten - Goor (binnendoor met Herikerberg) - Delden via kanaal - Hengelo / Almelo of via Goor - Rijssen naar Almelo nemen.
Snapt iemand het nog? (voor wie de fietsen van de Fietsgigant het water in de mond doet lopen: de route komt erlangs).

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 05 jun 2005 12:40

Quoten: Origineel geplaatst door Ted038 op 05 Juni 2005


Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 05 Juni 2005


Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 04 Juni 2005

Ik stel voor een leuke route, met hooidijk, gildehause molenklim (12% gemiddeld), tankenberg, kuiperberg en als we echt ver willen ook nog holtenberg erbij.

Dan zijn Enschede en Hengelo mooie startplaatsen, of Enschede Drienerlo, daar kan je goed (gratis) parkeren. Het zijn natuurlijk wel de stations die voor de meeste mensen het verst weg zijn ....


het schuift steeds verder op richting het oosten, zometeen zitten we nog in duitsland
Zou wel de gedachtegang van de topicstarter (sallandse heuvelrug) en de eerste reply-ers daarop (lemelerberg, holterberg, ommen en zo) in ere willen houden ....
twente is ook een mooi gebied, maar in salland kan je iedereen tenminste nog verstaan  (geintje mot kunn'n) <SCRIPT language=javascript>postamble();


Klopt Ted de eerste gedachte was Sallandse heuvelrug en dat vind ik nog steeds een goed uitgangspunt. "wedstrijd"was meer de bedoeling om Coulthard over de streep te trekken. Gezelligheid staat voorop! Clarien wanneer wil je gaan fietsen in de Sallandse omgeving?
 
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

clarien
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 09 jan 2005 17:11

clarien 05 jun 2005 17:45

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 05 Juni 2005


 Clarien wanneer wil je gaan fietsen in de Sallandse omgeving?
 



Op 26 juni als ik vervanging kan krijgen voor m'n spinninglessen. Zoniet dan wordt het een doordeweekse dag in week 25. ga je mee? hoef ik niet kaartlezen!

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 05 jun 2005 22:03

Quoten: Origineel geplaatst door Clarien op 05 Juni 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 05 Juni 2005


 Clarien wanneer wil je gaan fietsen in de Sallandse omgeving?
 




Op 26 juni als ik vervanging kan krijgen voor m'n spinninglessen. Zoniet dan wordt het een doordeweekse dag in week 25. ga je mee? hoef ik niet kaartlezen!

Zondag 26 juni gaan we waarschijnlijk naar Belgie om te fietsen. Als we niet gaan wil ik je wel over de heuvels gidsen. Als het door de week gaat worden moet ik even kijken op welke dag het is.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

clarien
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 09 jan 2005 17:11

clarien 06 jun 2005 14:41

hm -had ik nog niet verteld dat ik lijd aan een Ommen-trauma? Heb 1 x in februari in deze prachtige omgeving gefietst maar het werd een drama... regen, sneeuw, hagel, verdwaald en wel het hele eind terug moeten, laatst stuk in het donker gefietst op atb zonder licht, 2x uitgegleden affijn...
ik had me toen voorgenomen om ergens in de zomer nog een keer terug te komen om Ommen nog EEN kans te geven! t moet toch mooi zijn daar!
mocht je niet kunnen loodsen heb je mss suggesties voor een route -keep in touch!

ted038
Forum-lid
Berichten: 1489
Lid geworden op: 10 dec 2004 16:13
Locatie: Zwolle

ted038 11 jun 2005 16:35

Quoten: Origineel geplaatst door Clarien op 06 Juni 2005


hm -had ik nog niet verteld dat ik lijd aan een Ommen-trauma? Heb 1 x in februari in deze prachtige omgeving gefietst maar het werd een drama... regen, sneeuw, hagel, verdwaald en wel het hele eind terug moeten, laatst stuk in het donker gefietst op atb zonder licht, 2x uitgegleden affijn...
ik had me toen voorgenomen om ergens in de zomer nog een keer terug te komen om Ommen nog EEN kans te geven! t moet toch mooi zijn daar!
mocht je niet kunnen loodsen heb je mss suggesties voor een route -keep in touch!


wat regen betreft kan ik niks garanderen, maar sneeuw en hagel zul je iig niet lang hebben en verdwalen zal dit keer ook niet gebeuren (of je moet het willen ...)
daarnaast is het lekker lang licht nu (en de 23ste juli ook nog wel) dus voordat je in het donker fietst ...    (en wat weegt nu zo'm lichtsetje )
Nu weer op de ATB, of een racefiets dit keer ?  (of een tussenvariant?)

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 17 jul 2005 23:31

Eventjes het topic weer naar boven krijgen. Gaan we nog? 23 juli, 10.00 uur vanaf station Hengelo, Almelo (grote stations). Iets later. Iemand een definitieve route? Holten - Nijverdal iig, Vasse - Ootmarsum en Kuitenberg, stukje Duitsland. Hoeveel mensen hebben er zin om elkaar pijn te doen ?

silentbughunter
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2005 21:50

silentbughunter 18 jul 2005 01:11

Ik heb er wel zin om doe mee

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 18 jul 2005 02:23

Ik ben komend weekend wrsch in Zwolle dus dan ben ik er graag bij. En dat gebeurt niet vaak dus dan moeten er wel veel mensen opdagen natuurlijk!

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 18 jul 2005 12:55

Er zijn 81 reacties in dit topic. Dan zouden er toch wel minstens 10 gegadigden moeten zijn.
Volgend rondje is ongeveer 100 km: Almelo, Enter, Rijssen (Rijsserberg), Holten, Nijverdal, Vriezenveen (via Hoge Exel), Geesteren, Vasse (>Hooidijk), Ootmarsum, Reutum, Almelo (kleine weggetjes onder Fleringen en Albergen).
Vanuit Hengelo zou het rondje iets langer zijn. Eventueel kun je na de Hooidijk een stukje Duitsland meepikken (de mindere Goden planten we dan wel op een terras in Ootmarsum). Iemand aanvullingen of misschien wel hele andere ideeen?

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 18 jul 2005 17:14

Ik ken alleen de Holtenberg goed en weet dat het daar mooi fietsen is, verder ben ik niet echt bekend in Tukland...

Plaats reactie