Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

ATB-en met het Forum?

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 14 jun 2005 22:21

In een ander topic (MTB routes Drente ofzo) is het idee ontstaan om ook een keer met een aantal Forummers te gaan ATB-en. Globaal plan:
- Start bij P manege Schoorl/Bergen (een van de mooiste parcours in NL vind ik zelf)- Ergens half september
Nu moeten we natuurlijk niet de plannen van oa FitseFlitser om een tocht in Limboland te organiseren saboteren, dus misschien is een andere datum handiger. Eerst maar eens kijken of er een beetje animo is.
Dus: wie lijkt het leuk om mee te gaan?
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 14 jun 2005 22:46

Lijkt me een leuk plan.
Ik woon in het zuiden maar ben van maandag op dinsdag (bijna) altijd in Noord-Holland. Als je dus een keer op een maandag wilt rijden lees ik het hier wel of stuur me effe een mailtje. (P.s. ik slaap in Purmerend).
Schoorl is idd een hele mooie route, ben er dit jaar nog niet geweest.
 
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

silvan
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 29 mei 2005 18:28

silvan 14 jun 2005 22:54

Ik ben erbij.

giantgiantman
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 mei 2005 19:54

giantgiantman 15 jun 2005 00:28

mij zal je er ook zien race1D :D:D:D
Was wel een leuk idee van je, zo'n mountainbiketoerrit. Kunnen we anders eind augustus?

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 15 jun 2005 10:53

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 14 Juni 2005


In een ander topic (MTB routes Drente ofzo) is het idee ontstaan om ook een keer met een aantal Forummers te gaan ATB-en. Globaal plan:
- Start bij P manege Schoorl/Bergen (een van de mooiste parcours in NL vind ik zelf)- Ergens half september
Nu moeten we natuurlijk niet de plannen van oa FitseFlitser om een tocht in Limboland te organiseren saboteren, dus misschien is een andere datum handiger. Eerst maar eens kijken of er een beetje animo is.
Dus: wie lijkt het leuk om mee te gaan?

Hoi Race1nd, ik haak hier even in op de plannen voor te gaan fietsen in het zonnige zuiden. Ik heb mijn weekenden in september en augustus eens bekeken en tot mijn grote schrik zit al veel volgepland. September staat in het teken van Alpe D'Huez, congres en start badmintoncompetitie. In augustus ga ik op vakantie en beginnen de voorbereidingen voor het nieuwe badmintonseizoen. Ze zouden die binnensport eens wat meer richting de winter moeten verplaatsen. Ik zal de weekenden er nog eens op nakijken maar vooralsnog ben ik er bang voor......
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37650
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 jun 2005 12:00

Ik ben voor!
Less is bore

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 15 jun 2005 22:09

@Fitseflitser: dan is het dus geen probleem als we rond september gaan ATB-en, of heb jij ook een ATB en wil je mee (beetje ver he, Schoorl?).
Overigens is augustus op het laatste weekend na voor mij geen optie, want dan ben ik al elders aan het ATB-en. Bij voorkeur ergens begin september. Eind september hoop ik te kunnen verhuizen en dan zal er ook wel weer niets van komen. Dus 3/4, 10/11 of 18 september of eventueel het laatste weekend van augustus.
Misschien kunnen we al tot een datum komen, dan staat-ie maar:
27/8:28/8:3/9:4/9:10/9:11/9:
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 15 jun 2005 22:25

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 15 Juni 2005


@Fitseflitser: dan is het dus geen probleem als we rond september gaan ATB-en, of heb jij ook een ATB en wil je mee (beetje ver he, Schoorl?).
Overigens is augustus op het laatste weekend na voor mij geen optie, want dan ben ik al elders aan het ATB-en. Bij voorkeur ergens begin september. Eind september hoop ik te kunnen verhuizen en dan zal er ook wel weer niets van komen. Dus 3/4, 10/11 of 18 september of eventueel het laatste weekend van augustus.
Misschien kunnen we al tot een datum komen, dan staat-ie maar:
27/8:28/8:3/9:4/9:10/9:11/9:

Ik neem aan voor het MTB-en? Daar kan ik helaas niks van. Houd Limboland maar tegoed voor volgend jaar, ik vond de Veluwe erg leuk en gezellig.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 16 jun 2005 11:27

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 15 Juni 2005


@Fitseflitser: dan is het dus geen probleem als we rond september gaan ATB-en, of heb jij ook een ATB en wil je mee (beetje ver he, Schoorl?).
Overigens is augustus op het laatste weekend na voor mij geen optie, want dan ben ik al elders aan het ATB-en. Bij voorkeur ergens begin september. Eind september hoop ik te kunnen verhuizen en dan zal er ook wel weer niets van komen. Dus 3/4, 10/11 of 18 september of eventueel het laatste weekend van augustus.
Misschien kunnen we al tot een datum komen, dan staat-ie maar:
27/8:28/8:3/9:4/9:10/9:11/9:

Ik ben alleen op de maandagen die hierop volgen in de buurt van Schoorl. Als er iemand is die dan interesse heeft hoor ik het wel.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

giantgiantman
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 mei 2005 19:54

giantgiantman 16 jun 2005 17:32

ik ben voor zondag 28 augustus, die week daarop moet ik weer naar school (BLEGHHH) en zaterdag moet ik de gehele dag auto's poetsen voor mijn werk:P Jaah die zondag de 28e lijkt mij helemaal perfect!!!
Groetjes
Giantgiantman

giantgiantman
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 mei 2005 19:54

giantgiantman 17 jun 2005 11:33

Vul ff je naam in als je mee wil doen. Forumtocht wordt gehouden op een zondag, iedereen is dan vrij neem ik aan.
Hier de lijst van deelnemers:
Race1DGiantgiantman

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4354
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 21 jun 2005 00:04

Leuk idee zal kiken of ik ook van de partij kan zijn. rijd de route wel regelmatig dus ken hem wel goed. Alleen is het geen goed idee om het later in het seizoen te doen? op 23 oktober bv dan heb je namelijk de veldtoertocht van schoorl,die kunnen we ook met een grote groep afspreken.

Plaats reactie