Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Andere sporten gedaan vandaag?

Gebruikersavatar
JM_H
Forum-lid
Berichten: 1234
Lid geworden op: 25 jul 2013 13:17
Locatie: Betuwe

Gebruikersavatar JM_H 04 feb 2017 20:39

Heel fraai Martin! Bedankt voor het delen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 04 feb 2017 21:49

Mooie reportage Martin!

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 04 feb 2017 23:12

Prachtig! @klimman: netjes!

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 05 feb 2017 22:34

Vandaag met Ingmar een rondje Stavelot. Pittig rondje en de 23 bleek toch iets langer uit te pakken.............

Afbeelding

Mooi begin
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Normaal als we in Stavelot aankomen moeten we HIER omhoog..................niet vandaag :mrgreen:
Afbeelding

Met van en naar station 30km en het was genoeg 8-)

runcyclerun
Forum-lid
Berichten: 219
Lid geworden op: 24 aug 2016 09:52

runcyclerun 06 feb 2017 13:30

@ martin: mooi was het daar! Welke rugzak is die grote en hoeveel capaciteit heeft die? Jullie lopen dus met 1 tent zag ik. De slaapzakken nemen het meeste volume in denk ik? Ik vind het altijd weer lastig om alles in een rugzak gepropt te krijgen, ook omdat ik spullen voor de hond bij me heb.

@ gastheerg: mooie route gelopen!

Gisteren in Limburg hardlopen met support op de fiets. Was even vergeten dat het daar nogal heuvelachtig is maar.... op de gewone fiets mét doggyride erachter én hond een racefietser heuveltjeop vóór blijven is toch wel knap :-)

Gebruikersavatar
noepzor
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 01 sep 2009 15:49
Locatie: Goor

Gebruikersavatar noepzor 07 feb 2017 21:36

Uurtje gespind, altijd lekker om onnodig kcals weg te trappen zonder ook maar een cm vooruit te komen :lol:
TREK Emonda SL5 Afbeelding

Gebruikersavatar
Martin Swinkels
Forum-lid
Berichten: 431
Lid geworden op: 10 aug 2013 21:58
Locatie: Hilversum
Contact

Gebruikersavatar Martin Swinkels 08 feb 2017 09:08

runcyclerun schreef:@ martin: mooi was het daar! Welke rugzak is die grote en hoeveel capaciteit heeft die? Jullie lopen dus met 1 tent zag ik. De slaapzakken nemen het meeste volume in denk ik? Ik vind het altijd weer lastig om alles in een rugzak gepropt te krijgen, ook omdat ik spullen voor de hond bij me heb.
Mijn rugzak heeft 65 liter inhoud, die van m'n maatje 75 liter. Da's ruim voldoende voor 3 dagen als je uitrusting over het algemeen lichtgewicht en compact is..
Ik had een donzen slaapzak bij me (Yeti VIB 700) en die is klein op te bergen.
M'n maatje had een kunstvezel slaapzak, en die neemt beduidend meer ruimte in.
(Meeste ruimte wordt in beslag genomen door de schuimmat en het eten).
Eten voor 3 dagen, voornamelijk vriesdroog, Thermosfles, 2 liter Coleman fuel en de brander. Sneeuwschep. 1 pan
Kleding heb je nauwelijks in de rugzak (Hardshell, donsjack en een droge basislaag) ,want het meeste heb je aan de hele dag.
Ik had de brander en de benzine op m'n rug, en m'n maatje het lichtgewicht tentje (Nigor Parula 2). Bij het begin van de tocht woog de rugzak zo'n 15 a 16 kilo. Er zou nog wel wat bij kunnen in principe.

Ga je met de hond dan zou ik die z'n eigen spullen laten dragen zoveel mogelijk. Er zijn mooie rugzakken voor honden verkrijgbaar.

Grtz,
Martin

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 03 mar 2017 17:54

Een rondje krachttraining gedaan in de sportschool. In een geheel lege sportschool... was eigenlijk dicht maar ze deden voor mij de deur toch even open. Dat is dan weer het voordeel van een kneuterig sportschooltje om de hoek. Wel spookachtig helemaal in je eentje. Alsof de neutronenbom gevallen is ofzo.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 03 mar 2017 19:14

Thuis wat getraind heb problemen met mijn ischias dus op YouTube filmpjes bekeken en de oefeningen dan ook gedaan.
Daarna nog een paar oefeningen met de rubberband gedaan voor de arm en borstspieren.
Ghost Nivolet 6LC

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 11 mar 2017 21:45

Weekje wezen skieen met m'n lief. Mijn vrouw heeft niks met fietsen maar duiken en skiën zijn dan weer onze gemeenschappelijke vakantie sporten.
We zijn echte skieers en apres ski beperkt zich bij ons echt tot 1-2 drankjes. Flink skiën ook al is het slecht weer. Wel goed (ik noem dat knap) eten en dan mag daar gerust een lekker flesje wijn bij.
We hebben een abonnement op de Dolomieten. Ik heb daar veel gefietst, geklommen en gewandeld en het blijft een van m'n favorieten gebieden.

Paar dagen echt heel slecht en een paar dagen prachtig weer. Heel veel geskied. Alle grote afdalingen gedaan, Sellarondje en WWI tour voor een deel (bus had ik geen zin in) en een paar nieuwe pistes. Kijk er naar uit dat we definitief stoppen met werken want dan gaan we 2 weken :mrgreen:

Eerste meters waren niet best
Afbeelding

Wel lekker rustig :winkthumb:
Afbeelding

Heel riustig
Afbeelding

Afbeelding

Omdat het rustig was lag de Pradat er perfect bij............
Afbeelding

En zelfs de zon kwam toen 8-)
Afbeelding

Afbeelding

Bekende afdaling uit het wedstrijd skien.................behoorlijk steil maar vooral erg rustig
Afbeelding

Afbeelding

Van mij zijn er (net als met fietsen en duiken) nooit veel foto's....
Afbeelding

HEY! een skier!
Afbeelding

Snelste Sellarondje ooit :mrgreen: ......heeft ook met wachttijden liften te maken :idea:
Afbeelding

Afbeelding

Toen werd het toch weer een dagje nasty
Afbeelding

En een dag prachtig
Afbeelding

En heel veel wind!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben pas gaan skien toen ik m'n meisje heb leren kennen. Ik was bijna 40 jaar. Ik ben nu 60 en qua techniek verbeter ik nog steeds een beetje.
Qua conditie groei ik natuurlijk niet meer. M'n meisje kan echt formidabel skien en ik adviseer een ieder: probeer het minimaal 1 week als je jong bent. Ik doe alles ga overal omlaag, kan netjes parallel skien maar heb wel eens spijt dat ik niet 25 jaar eerder op de ski's ben gezet!

Mooie winter geweest met andere sporten als duiken, wandelen en skien.................NU WEER FIETSEN!

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 11 mar 2017 22:57

Ik heb mijn hele leven nog nooit op skies gestaan. Misschien dat ik dit ooit nog een keer ga proberen. :)
Ghost Nivolet 6LC

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 12 mar 2017 00:57

Kan je nu nog goed lopen? Zo ja, dan niet doen.....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Plaats reactie