Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Lekke Bandenstand 2006

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37650
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 24 nov 2006 14:17

Ik zit dit topic met grooooooooooote verbazing te lezen. Zoveel lekke banden....pfft, onbegrijpelijk. Ik heb vorig jaar 1x lek gereden en dit jaar ook 1x. Allebei tijdens de AGR, lekker toeval. Kunnen jullie geen banden omleggen? Verkeerde spanning? Niet opletten waar je overheen stuurt? Wie kan het uitleggen...?
Less is bore

toni
Forum-lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:04

toni 24 nov 2006 15:02

Bijvoorbeeld: uit moeten wijken voor een inparkerende auto. Stoeprand (geen stoeprandje) mee pakken en er "gelukkig" met slechts een snake bite vanaf komen. Was ik even blij dat ik op de MTB was in plaats van op de race fiets! 
Voor mij komen die verhalen van 0 lekke banden in een jaar net zo ongeloofwaardig over dan onderstaande getallen bij sommige anderen. Hoe doen ze dat toch 0 lekke banden in een jaar ????
@Daniel: 1. met zoveel lekke banden leer je vanzelf banden omleggen.2. race: 8 bar, michelin pro 2 race, MTB 2.5 bar Schwalbe RR3. Glas zie je niet altijd liggen, net als een stukje ijzerdraad of een klinker op het fietspad terwijl je achter een fietsmaat fietst die het niet nodig vindt om te waarschuwen. Zo kan ik er nog wel wat noemen.
Pietalala, de volgende is weer voor jouw!
1.Toni_____________________152.Pietalala_________________133.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------8 (dit jaar; vorige 4 jaar 0)5. krommenek ______________6    Cascarsi_________________66.Cor01___________________4    eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3   Noppie__________________3   Cristallo_________________3   joren ___________________38. Balenaar_________________2   who cares________________2   Dinie ___________________2   Coño Morales_____________2   Ridley Rijder______________29. Speric___________________1   Ottie___________________ 1   zever___________________1   Michiel05_________________1   Rolandt__________________1   Juri_____________________1   Antoni __________________1   Tour du senegal___________1   The Riddler_______________1   Rien____________________1   Chevalier________________1   Cas*___________________1   Bianchi rider___________1  Rene1___________________1   Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0   Casran__________________0   Squadra_________________0   Marcel___________________0   Diogenes_________________0   de bolle__________________0   Kikkie___________________0

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 01 dec 2006 00:40

Ik verbaas me eigenlijk ook wel een beetje over zoveel bandenpech. Ik rijd per jaar rond de 15.000 km, en tot nu toe dit jaar slechts een keer lek gereden. Ook nog op een lullig moment, namelijk tijdens de beklimming van de col d' Agnel in de Franse Alpen. We waren met een groepje aan het fietsen, en net op de plaats waar het echt steil begon te worden klapte mijn voorband. Flinke scheur, dus moeten wachten op de materiaalwagen, die we gelukkig een bij ons hadden. Nieuw bandje erop en rijden maar weer. Ik heb ook wel eens een periode veel lek gereden, maar achteraf denk ik wel dat het aan de combinatie velg-band lag. Ik reed toen op een hybride fiets, met race-bandjes, waarop normaliter wat bredere banden op zouden moeten liggen.
Op mijn 'slechtweerfiets' heb ik Stelvio bandjes van Schwalbe liggen. Deze zijn al 5000 km zonder lek. Zal dus morgen wel veranderen, en dan zal ik deze reactie vervloeken.

krommenek
Forum-lid
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 okt 2005 00:49

krommenek 03 dec 2006 14:40

Hoi,
 
Het is lang goed gegaan, vandaag weer het haasje .
1.Toni_____________________152.Pietalala_________________133.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------85. krommenek ______________7    Cascarsi_________________66.Cor01___________________4    eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3   Noppie__________________3   Cristallo_________________3   joren ___________________38. Balenaar_________________2   who cares________________2   Dinie ___________________2   Coño Morales_____________2   Ridley Rijder______________29. Speric___________________1   Ottie___________________ 1   zever___________________1   Michiel05_________________1   Rolandt__________________1   Juri_____________________1   Antoni __________________1   Tour du senegal___________1   The Riddler_______________1   Rien____________________1   Chevalier________________1   Cas*___________________1   Bianchi rider___________1  Rene1___________________1   Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0   Casran__________________0   Squadra_________________0   Marcel___________________0   Diogenes_________________0   de bolle__________________0   Kikkie___________________0
---- Think ahead, Cycling forward. ----

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 03 dec 2006 21:37

tot mijn verbazing, kan ik zeggen dat ik de afgelopen 2 seizoenen "0"keer lek heb gereden *klop klop klop* en k ben er blij mee ook, altijd voor het trainen ff de bandjes checken he en op spanning zetten +/-7/8 bar komt alles goed dan....
Afbeelding

toni
Forum-lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:04

toni 08 dec 2006 08:45

1.Toni_____________________162.Pietalala_________________133.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------85. krommenek ______________7    Cascarsi_________________66.Cor01___________________4    eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3   Noppie__________________3   Cristallo_________________3   joren ___________________38. Balenaar_________________2   who cares________________2   Dinie ___________________2   Coño Morales_____________2   Ridley Rijder______________2   Mjollnir__________________29. Speric___________________1   Ottie___________________ 1   zever___________________1   Michiel05_________________1   Rolandt__________________1   Juri_____________________1   Antoni __________________1   Tour du senegal___________1   The Riddler_______________1   Rien____________________1   Chevalier________________1   Cas*___________________1   Bianchi rider___________1  Rene1___________________1   Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0   Casran__________________0   Squadra_________________0   Marcel___________________0   Diogenes_________________0   de bolle__________________0   Kikkie___________________0

toni
Forum-lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:04

toni 19 dec 2006 09:09

Het houdt nooit op. Nieuwe Racing Ralph band. Ik word niet goed!






-->
-->

1.Toni_____________________172.Pietalala_________________133.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------85. krommenek ______________7    Cascarsi_________________66.Cor01___________________4    eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3   Noppie__________________3   Cristallo_________________3   joren ___________________38. Balenaar_________________2   who cares________________2   Dinie ___________________2   Coño Morales_____________2   Ridley Rijder______________2   Mjollnir__________________29. Speric___________________1   Ottie___________________ 1   zever___________________1   Michiel05_________________1   Rolandt__________________1   Juri_____________________1   Antoni __________________1   Tour du senegal___________1   The Riddler_______________1   Rien____________________1   Chevalier________________1   Cas*___________________1   Bianchi rider___________1  Rene1___________________1   Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0   Casran__________________0   Squadra_________________0   Marcel___________________0   Diogenes_________________0   de bolle__________________0   Kikkie___________________0

joeny
Forum-lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 aug 2006 22:22

joeny 25 dec 2006 20:14

1.Toni_____________________16
2.Pietalala_________________13
3.Swind___________________11
4. Silvan___________________8
4.Fiedoo------------------------------8
5. krommenek ______________7
    Cascarsi_________________6
6.Cor01___________________4
    eef*_____________________4
7. Trek OCLV_______________3
   Noppie__________________3
   Cristallo_________________3
   joren ___________________3
8. Balenaar_________________2
   who cares________________2
   Dinie ___________________2
   Coño Morales_____________2
   Ridley Rijder______________2
   Mjollnir__________________2
9. Speric___________________1
   Ottie___________________ 1
   zever___________________1
   Michiel05_________________1
   Rolandt__________________1
   Juri_____________________1
   Antoni __________________1
   Tour du senegal___________1
   The Riddler_______________1
   Rien____________________1
   Chevalier________________1
   Cas*___________________1
   Bianchi rider___________1
Rene1___________________1
   Ron Engels_______________1
10. Eddie Bouncer____________0
   Casran__________________0
   Squadra_________________0
   Marcel___________________0
   Diogenes_________________0
   de bolle__________________0
   Kikkie___________________0
   Joeny ____________________2

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 31 dec 2006 12:48

Reed even op de baan om een paar glasbakken te ontwijken. Kom ik op de baan rijd er een vrachtwagen achter me. Ik moest terug op het fietspad springen. Men achterwiel schoof zo'n mooie 5 meter mee.
Conclusie: Veloflex carbon kapot (lag er juist 15 minuten op ) En men nieuwe latex binneband ook kapot. Aan het wiel was wel niets aan. =)
Ik kom dichter Toni, pas maar op
1.Toni_____________________162.Pietalala_________________143.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------85. krommenek ______________7    Cascarsi_________________66.Cor01___________________4    eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3   Noppie__________________3   Cristallo_________________3   joren ___________________38. Balenaar_________________2   who cares________________2   Dinie ___________________2   Coño Morales_____________2   Ridley Rijder______________2   Mjollnir__________________29. Speric___________________1   Ottie___________________ 1   zever___________________1   Michiel05_________________1   Rolandt__________________1   Juri_____________________1   Antoni __________________1   Tour du senegal___________1   The Riddler_______________1   Rien____________________1   Chevalier________________1   Cas*___________________1   Bianchi rider___________1Rene1___________________1   Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0   Casran__________________0   Squadra_________________0   Marcel___________________0   Diogenes_________________0   de bolle__________________0   Kikkie___________________0   Joeny ____________________2
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 31 dec 2006 19:09

Quote: Origineel geplaatst door Pietalala op 31 December 2006
Ik kom dichter Toni, pas maar op.

Moet je snel zijn , het jaar is bijna voorbij.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie