Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Hoe Tevreden over je FM ???

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 24 mei 2006 15:28

Ik ben redelijk te vreden met Van Eijk in Ter Aar,
Alleen hun sortiment racefietsen kan mij niet bekommeren, vnl. Focus/Giant en Colnago, en dat VIND IK (voor de oplettende lezer; geen discussie - het is een mening) niet de mooiste fietsen, maar verder goede reparaties en redelijke prijzen.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 24 mei 2006 17:53

Zeer tevreden over  Mart Verstegen van  www.adverstegenfietsen.nl in Uden  altijd tijd voor je  en de fiets is perfect afgewerkt net als het advies bij nieuw koop  en altijd goede 2 de handsjes en nieuw voor weinig
cornelli racing cycles Uden

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 24 mei 2006 19:47

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 23 Mei 2006


Naar aanleiding van een andere discussie, waarin werd gesuggereerd "De meeste FM's in Nederland zijn niet altijd even eerlijk in hun advies."
De vraag hoe tevreden ben jij over je FM of heb jij ook slechte ervaringen??


Het gaat hierbij dus om het advies, ik denk dat men bedoelt dat de merken die FM in programma heeft altijd beter zijn dan die hij niet in het programma heeft. Ook wordt veelal het huismerk de hemel ingeprezen.
 
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 24 mei 2006 19:55

Quoten: Origineel geplaatst door Mac94 op 24 Mei 2006

Versteege in Zandvoort. Goede service en goed assortiment. Bovendien hechten ze waarde aan een langere relatie met klanten en doen niet moeilijk over de prijs (dus niet als in: wat kost die fiets? FM: dat staat op het kaartje).

Versteege is inderdaad een erg prettige winkel, helaas wat ver vanuit Utrecht. Ik heb mijn atb gekocht bij Adventurebikes in Veenendaal en dat is ook een hele leuke (eenmans)zaak. Er zitten vaak een aantal lokale klanten aan de fiets te sleutelen met een bakje koffie erbij.
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 24 mei 2006 20:44

Ik heb eerlijk gezegd geen vaste FM.. De zaak waar ik altijd kwam (Dokman in Zoetermeer) vind ik niet echt een fijne zaak en kom ik dus niet meer. Als ik iets koop (en dat gebeurd echt amper/nooit) dan koop ik het bij Kinkel, ook in Zoetermeer.

Hoewel de zaak van TS niet echt om de hoek ligt vind en vond ik het erg prettig om daar iets te kopen, ik zou er zo weer iets kopen.

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 24 mei 2006 22:58

Ik ben weer blij dat Stappie (Stappenbelt) weer in Zwolle zit! Vakmanschap en een goed advies in de Betje Wolffstraat. Fiets een beurt gehad alles weer super afgesteld.
Alleen maar Campa en niets anders!

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 24 mei 2006 23:08

Ik kom bij diverse Fm's, Toma in kerkrade, Salden, Hergarden (DE) en ook il Diavolo (DE). Ben over alle 4 erg te spreken.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4359
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 24 mei 2006 23:15

Zal ik dan de 3e zwollse fm maar even promoten. Ik kom namelijk altijd bij xycletracx. Hoewel voor kleine onderdelen ga ik ook wel eens bij scholten langs.

tommeke_b
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 mar 2006 20:00

tommeke_b 24 mei 2006 23:41

Ik woon in België, West-Vlaanderen, Roeselare.
Ik ga naar Frans Cycle Center in Moorslede.
Zeer tevreden over service (geeft avondles voor FM ook). Zeer objectief over alle fietsen, ook omdat hij enorm veel merken doet, eigenlijk teveel zegt hij : Thompson, Giant, Orbea, Ridley, monoc, Wilier, Jan Janssen, Scatto, Pinarello, ... Zeer vriendelijke mens ook.
Thomps&#111;n Rad&#111;n RC Tiagra

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 24 mei 2006 23:48

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 24 Mei 2006

Zal ik dan de 3e zwollse fm maar even promoten. Ik kom namelijk altijd bij xycletracx. Hoewel voor kleine onderdelen ga ik ook wel eens bij scholten langs.

Klopt is een top zaak en John en Astrid gewoon toffe gasten! Alleen niet mijn merk, helaas. Bij Scholten kom ik niet meer heeft vreselijk fout advies gegeven bij de aanschaf van mijn eerste fiets.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 24 mei 2006 23:51

Ik ga bijna altijd naar Capino in Wevelgem. ik ben er zéér tevreden en hun prijs zit ook wel snor. Ze hebben ook veel merken.soms ge ik naar Dupont in Bissegem of naar Sportivo in Bavikhove. Dupônt voor de klantvriendelijkheid en zijn grote kennis van MTB's en Sportivo voor de snelle en goede service aan wielen e.d. 
Excuse me while I kiss the sky

Plaats reactie