Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

uit welke provincie kom jij?

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 03 jul 2006 14:55

Vandaag brengt mijn fiets mij op het  strand.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

chrizll

chrizll 03 jul 2006 15:00

Noord-Holland, bij het Gooi en Loosdrechtse Plassen. rij het liefst langs de heidevelden, niet echt een standaardrondje, of een rondje om de Loosdrechtse plassen (ong. 35 km). Dat kan ik ook nog uitbreiden met vinkeveense plassen, zodat ik op 50-75 uitkom

geertjansen
Forum-lid
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 apr 2006 21:16

geertjansen 03 jul 2006 21:42

Quote: Origineel geplaatst door de bolle op 03 Juli 2006
ik kom uit Zeeland, maar woon nu ongeveer 2 jaar in Gelderland..... en wat mijn favorieten rondje is, tja als ik alleen fiets ga ik gewoon links of rechts we zien wel waar mijn fiets strand!!!

dan rij je een flink eind, van gelderland naar het strand

twente
Forum-lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 jun 2005 17:04

twente 04 jul 2006 16:17

Zie mijn naam. Is dus duidelijk waar ik weg kom. Ik maak mijn rondjes graag door het duitse grensgebied en de Twentse heuvelen. Rondjes van zo'n 50 tot 60 km (als ik alleen fiets) met daarin een aantal klimmetjes. Met de wielerclub afstanden tot 100km. Gemiddelde snelheid rond de 30km per uur. Alleen iets langzamer.

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 04 jul 2006 16:49

Brabo, maar fiets veel in zuid limburg!
Train ze!

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 05 jul 2006 00:22

Quoten: Origineel geplaatst door Geert Jansen op 03 Juli 2006


Quote: Origineel geplaatst door de bolle op 03 Juli 2006


ik kom uit Zeeland, maar woon nu ongeveer 2 jaar in Gelderland.....

en wat mijn favorieten rondje is, tja als ik alleen fiets ga ik gewoon links of rechts we zien wel waar mijn fiets strand!!!

dan rij je een flink eind, van gelderland naar het strand

aangekomen bij het strand, monteer ik mijn zandbanden en gaan we rustig verder ghehehe
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

robi-one
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 14 apr 2006 13:34

robi-one 05 jul 2006 14:34

Gelderland, Arnhem.Mijn favourite rondje is niet lang, maar perfect om even een uurtje weg te zijn zo net na mijn werk.Hiervoor ga ik Arnhem bijna niet uit. Ik rij dan een klein stuksje richting Oosterbeek en dan via Schaarsbergen terug naar Arnhem.Dit is ongeveer 29-30 km, en rij en dan een uurtje over in m'n eentje.Voor de rest rij ik voornamelijk in de buurt van Arnhem/Oosterbeek/Renkum/Ede/Otterlo/Hoenderloo/Velp/Rheden (Posbank)/Dieren.
<a target="_blank" href= "http://album.zoom.nl/user/8553/images/8 ... .jpg">Mijn Bulls 105</a>

megroot
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 jun 2006 15:15

megroot 06 jul 2006 23:01

Quoten: Origineel geplaatst door zeeuwse trots op 01 Juli 2006


ik vroeg mij af waar woonen jullie en wat is je lievelings rondje op de fiets en hoeveel kilometer is dat?
en hoelang doe je er over?
ik ben van plan om een goede fiets te kopen rij nu op een oud bakkie! maar mijn lievelings rondjes zijn rondje walcheren 45km 1 uur en 10 minuten
rondje veerse meer ik geloof 50 KM 1 uur en een kwartier!
en rondje midden Zeeland 80 KM denk ik! binnen 2 uur!
En zelf kom ik uit Middelburg



Ik raad je aan om van onze toerclub ZRTC Theo Middelkamp lid te worden. Op zondagmorgen om 09.00 vertrekken we vanuit Lewedorp. Dan kun je favoriete rondjes meefietsen.Als je deze snelheden kan fietsen in onze winderige provincie dan hoop ik dat je meerijd met de A groep. Deze komen over 80 km aan met een gemiddelde van > 35 km per uur.  Je bent aan hun dus gewaagd, kan je ook even op kop sleuren.
Ik zie je a.s. zondag.
Marc
People are strange when you\'r a stranger

william22
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 jun 2006 18:45

william22 07 jul 2006 00:14

Kom uit Limburg, Maastricht om precies te zijn.

Mijn favoriete rondje is Maastricht-St.Geertruid-Noorbeek-De Planck(B)-Sint Maartensvoeren(B)-Moelingen(B)-Withuis-Gronsveld-Maastricht.
Deze route is 57 km ,doe er ongeveer 2uur over.
Deze route is wel nogal heuvelachtig.

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 07 jul 2006 02:18

Deze geboren en getogen Brabander woont al 25 jaar in "Holland". Nu al weer vele jaren in Hilversum.
Afhankelijk van mijn tijd, zin en de richting van de wind heb ik meerdere rondjes die ik regelmatig fiets.
Één voert mij vanuit Hilversum naar Loosdrecht. Door de plassen naar Tienhoven, en langs de Vecht naar Breukelen en Loenen. Dan over het kanaal, en verder langs het Gein naar Abcoude. Vanaf Abcoude naar Weesp, en daar weer over het kanaal. Nog een stukje langs de Vecht, en over het fietspad door het natuurgebied tegen het Naardermeer aan naar Bussum, en door het Spanderswoud weer terug naar Hilversum. Bijna de hele route voert langs water, en bijna overal is het uitzicht prachtig.Ongeveer 65km, evt uit te breiden met een lus vanaf Abcoude langs de Oude Waver, en de Amstel naar Ouder Amstel, en weer terug naar Abcoude, hetgeen het totaal op 90km brengt.
Als ik wat meer tijd heb, dan fiets ik graag op en neer naar de Amerongse berg. Bij voorkeur heen over Baarn, Soest, en dan langs Soesterberg. Daar zitten een paar zeer bescheiden klimmetjes. Het is niet veel, maar als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Vandaar over Maarsbergen in de richting van Veenendaal, maar voor die tijd rechtsaf over de Amerongse berg naar Amerongen. Dan terug over Leersum, en weer een klein klimmetje over de Utrechtse heuvelrug in de richting van Austerlitz. Over Zeist, Den Dolder, en de Lage Vuursche weer terug naar Hilversum. Prachtige bosrijke route, met hier en daar wat hoogte verschil, ongeveer 95km.Soms fiets ik vanaf Amerongen nog een stuk langs de Lek, en het totaal wordt dan afhankelijk van de terugroute 100-115km.
 
Harde wind is meestal tegen.

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 07 jul 2006 09:54

Geboren en getogen in de Hoekse Waard, home of the Hoekse Renners (overigens nooit deel van uitgemaakt...) in Zuid Holland, nu alweer 3 jaartjes woonachtig in Rotterdam. Sinds 1 jaar op de racefiets.
Favoriete rondjes: Vanuit mijn huis, het Kralingse Bos door, langs nieuw terbregge, vervolgens pak ik de route langs de rotte richting Zoetermeer en dan kom ik uit in het Groene hart, daar ligt het aan mijn bui en mijn benen hoeveel km ik er maak. Meestal kom ik uit op tussen de 50-80 km eer ik weer terug op het honk ben.
Andere route lijdt mij dwars door Rotterdam richting de Oude Maas, daar door de ijskoude Heinenoordtunnel de Hoekse Waard in, richting Oud-Beijerland, door de polder naar Zuid-beijerland, doorsteek naar Klaaswaal, vervolgens langs de Binnenmaas naar Maasdam, over de dijk naar Puttershoek, door naar de geboortegrond van 's-Gravendeel (pitstop bij ouders) en dan weer door naar Rotterdam, of terug door de Hoekse Waard, of de snelste route langs Dordrecht - Zwijndrecht - Hendrik-Ido-Ambacht - Ridderkerk - Brienenoordbrug - maasboulevard...thuis!! Dit komt op pluminus 100 km.
Verder plan ik ieder jaar altijd wel een keer of 2 een ritje Rotterdam - Purmerend (woonplaats van mijn zus). Zaterdag heen, zondag terug. Dat is dan 2x 120km.
You can never be too Specialized

Plaats reactie