Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Wat is jouw (fiets)doel voor 2007?

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 28 dec 2006 12:05

Quoten: Origineel geplaatst door ieliependalie op 24 December 2006


Eigenlijk wil ik alleen maar nog meer genieten van fietsen. Ik wil niet deelnemen aan wedstrijden en ik wil niet nog meer  "trainen".  Ik wil gewoon lekker fietsen zo vaak als ik kan.


Sluit ik me bij aan! 
Voor iedereen de beste wensen voor t nieuwe jaar en veel fietsplezier in 2007!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

conomorales
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 mar 2006 19:48

conomorales 28 dec 2006 17:30

Mijn doelen in 2007 tot nu toe:

Egmond-Pier-Egmond

Ronde van Vlaanderen

Amstel Gold Race

Luik-Bastenaken-Luik (ov)

Als ik ergens dit jaar nog een leuke tocht tegenkom wil ik die zeker rijden.
Iedereen natuurlijk de sportieve wensen voor 2007!
Klimmen is (een) kunst!

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 28 dec 2006 18:44

Voor mij het jaar van de waarheid. Als tweede jaars junior wil ik zeker in een selectie belanden en op zen minst 5 wedstrijden winnen.
Ook zou ik niet willen onderdoen voor men beste vriend (Provinciaal kampioen Antwerpen) en dus ook deze titel pakken maar dan in Vlaams-Brabant)
Voor de rest is het simpel. Niet vallen en ook, zoals hierboven, GENIETEN VAN HET FIETSEN
 
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

arnotreuren
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 nov 2005 21:17

arnotreuren 30 dec 2006 23:15

Mijn doel voor 2007:
Na vorig jaar voor het eerst weer eens lekker mijn rondjes gereden te hebben op de club en dus eindelijk echt afscheid genomen te hebben van de Pfeiffer (het zat nog tussen de oren), heb ik me ten doel gesteld om cyclosportieven te gaan rijden. Voordat ik pfeiffer kreeg wilde ik de Marmotte rijden. Al die voorbereiding voor niets !
Om te beginnen met de Nove Colli Marco Pantani op 20 mei in Italië. 200 km door de Appenijnen (zie ook www.novecolli.it).Daarnaast de claude criq. en charly gaulle. en wat criteruims.Als dit naar meer smaakt, wil ik uiteraard de Marmotte ook nog een keer doen. Maar mijn punt is: die doet iedereen al.....dat is niet leuk meer. En ik heb gezien hoe renners op het onafgezette parcour de Galibier moeten afdalen om bij de kruising de grote weg op te schieten. Nog nooit zoiets gevaarlijks gezien, veelal veroorzaakt door de niet oplettende, ongeinspireerde verkeerscontroleurs......Toch blijft het mooi om daar te fietsen.
Het is zo fijn om met een Red Bull Carbon xtralight op weg te zijn :-)

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 01 jan 2007 12:39

Ik ben een doelloze fietser.
kiekeboe

davey
Forum-lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:36

davey 08 jan 2007 21:18

ik ga dit jaar voor de klassiekers en voor de jeugd tour assen,jeugd tour is mijn echte doel,dit jaar heb ik die ook gereden,alleen dit ging neit heel geweldig,er waren 160 renners ongeveer.die week ervoor was ik nog wezen bmxen en daarbij gevallen, en had veel last van mijn rechterbeen, maar wou neit naar de dokter omdat als er iets zou wezen ik niet meer zou mogen fietsen in assen waarschijnlijk.ik heb alles uitgereden en heb ook de klassieker uitgereden waar 2 keer kasseienstrook van 1.5km die er slecht bij liggen in totaal +/-50man uitgereden, eindkl werd ik nog in de 30.  bleek de week na jeugdtour assen dat ik mijn kuitbeen gebroken had, dus ik heb die week zon 400km gereden met een gebroken been.
dat hoop ik dit jaar dus beter te kunnen en gaan voor top 15 liefst top10

joren
Forum-lid
Berichten: 694
Lid geworden op: 29 jul 2005 14:16

joren 08 jan 2007 21:43

mijne echte hoofdoel is 10 wedstrijden winnen en waaronder een beker van belgie .
mss een beetje hoog gegrepen
en echt zeker zouw ik 1 b.v.b. willen winnen en een paar zege's maar wat er boven staat is het echt hoofdoel .(en toch beter doen dan vorig jaar 3 wedstrijden)
 groetjes joren

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 08 jan 2007 23:37

MIjn doel is hetzelfde als vorig jaar. Conditie verbeteren en afvallen. In de eerste helft van vorigjaar is me dat goed gelukt , daarna kwam ,door omstandigheden, volledig de klad erin. Dit jaar gaan ik opnieuw beginninen.
Doel : -2e keer 100 km AGR ( en dan niet zo afgetaaid zijn als vorig jaar)
           - 1e keer limo 100 km.
Aangezien ik  conditioneel een absolute druiloor ben, heb ik dus wat te doen.
Ik ga hetvolgende schema volgen vanaf week 4. Dan moet het goed komen.
http://www.zitvlees.nl/index.php?id=2101
De snelheid die erbij staat zal ik niet halen maar dat is niet erg.
 
CC, agr 100; limo 100

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 09 jan 2007 00:47

Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 08 Januari 2007


MIjn doel is hetzelfde als vorig jaar. Conditie verbeteren en afvallen. In de eerste helft van vorigjaar is me dat goed gelukt , daarna kwam ,door omstandigheden, volledig de klad erin. Dit jaar gaan ik opnieuw beginninen.
Doel : -2e keer 100 km AGR ( en dan niet zo afgetaaid zijn als vorig jaar)
           - 1e keer limo 100 km.
Aangezien ik  conditioneel een absolute druiloor ben, heb ik dus wat te doen.
Ik ga hetvolgende schema volgen vanaf week 4. Dan moet het goed komen.
http://www.zitvlees.nl/index.php?id=2101
De snelheid die erbij staat zal ik niet halen maar dat is niet erg.
 

...Gewoon ogen dicht en knallen op de Keuteberg...
"Afstappen is geen optie"

sjoen
Forum-lid
Berichten: 147
Lid geworden op: 05 feb 2006 22:32

sjoen 10 jan 2007 16:04

@Davey,
Hoe doe je dat man, 400km met een gebroken been? En parcours met kasseien? Straffe toebak!! Had je veel pijn aan dat been als je fietste? Tja, het leven van een courreur is hard!
Sjoen

davey
Forum-lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:36

davey 10 jan 2007 20:17

Quoten: Origineel geplaatst door sjoen op 10 Januari 2007


@Davey,
Hoe doe je dat man, 400km met een gebroken been? En parcours met kasseien? Straffe toebak!! Had je veel pijn aan dat been als je fietste? Tja, het leven van een courreur is hard!
Sjoen

pijn had ik zeker, mijn ma zat elke avond te masseren maar dat hielp niet, ik wou me niet aanstellen want jeugdtour is een hele mooie week, 3 weken na jeugdtour ( dus 4.5 week na de breuk) reed ik ook al wel weer een klassieker, ging goed totdat ik viel met 30 man in t peleton. gelukkig viel ik naar links op een stoeprand en neit naar rechts anders had miss wel wat ernstiger kunnen aflopen met dat been.  het heeft echter nooit int gips gezeten en ik heb er nu nog last van emt lopen en traplopen. dus miss was het toch niet zo'n slim idee maargoed.   een coureur moet hard wezen idd

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 10 jan 2007 21:58

Quote: Origineel geplaatst door davey op 10 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door sjoen op 10 Januari 2007@Davey,Hoe doe je dat man, 400km met een gebroken been? En parcours met kasseien? Straffe toebak!! Had je veel pijn aan dat been als je fietste? Tja, het leven van een courreur is hard!Sjoenpijn had ik zeker, mijn ma zat elke avond te masseren maar dat hielp niet, ik wou me niet aanstellen want jeugdtour is een hele mooie week,

3 weken na jeugdtour ( dus 4.5 week na de breuk) reed ik ook al wel weer een klassieker, ging goed totdat ik viel met 30 man in t peleton. gelukkig viel ik naar links op een stoeprand en neit naar rechts anders had miss wel wat ernstiger kunnen aflopen met dat been.  het heeft echter nooit int gips gezeten en ik heb er nu nog last van emt lopen en traplopen. dus miss was het toch niet zo'n slim idee maargoed.   een coureur moet hard wezen idd



welke klassieker was je dan onderuit gegaan!? k kan me er zo geen ff herrinneren waar er veel onderuit waren gegaan, ja Bartje ergens!? waar weet ik ook niet maar daar lag toch niet zoveel man bij!?
Afbeelding

Plaats reactie