Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Even voorstellen

braudi
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jan 2008 10:56

braudi 24 feb 2008 20:04

[quote="Noppie"][quote="Mercier"]Alarm, alarm! BR is om zeep geholpen.[/quote]

Eindelijk, het is me gelukt!!!![/quote]


Jij blij, ik zit even te neuzen op het forum , maar oh oh! wat is het een saaie bedoeling geworden hiero!:rolleye: tjsa Big Rosa is niet meer he! maar wees gerust ik vermaak me op meerdere forums, maar ik wens het forum het allerbeste en tot ziens.

groet de enige echte the Big One himself

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 24 feb 2008 23:27

He jammer Braudi maar je hebt wel een beetje gelijk.
Niets is wat het lijkt..

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 24 feb 2008 23:27

[quote="BRAUDI"][quote="Noppie"][quote="Mercier"]Alarm, alarm! BR is om zeep geholpen.[/quote]

Eindelijk, het is me gelukt!!!![/quote]


Jij blij, ik zit even te neuzen op het forum , maar oh oh! wat is het een saaie bedoeling geworden hiero!:rolleye: tjsa Big Rosa is niet meer he! maar wees gerust ik vermaak me op meerdere forums, maar ik wens het forum het allerbeste en tot ziens.

groet de enige echte the Big One himself [/quote]

Op welke forums zit je dan tegenwoordig? Dan kom ik daar ook ff langs
kiekeboe

braudi
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jan 2008 10:56

braudi 25 feb 2008 20:25

[quote="Noppie"][quote="BRAUDI"][quote="Noppie"][quote="Mercier"]Alarm, alarm! BR is om zeep geholpen.[/quote]

Eindelijk, het is me gelukt!!!![/quote]


Jij blij, ik zit even te neuzen op het forum , maar oh oh! wat is het een saaie bedoeling geworden hiero!:rolleye: tjsa Big Rosa is niet meer he! maar wees gerust ik vermaak me op meerdere forums, maar ik wens het forum het allerbeste en tot ziens.

groet de enige echte the Big One himself [/quote]

Op welke forums zit je dan tegenwoordig? Dan kom ik daar ook ff langs
[/quote]

Op dit forum zit je goed Noppie!! geen geschiet onder m,n veren op andere forums , opzouten Noppie!! ;) ff zonder dollen ik vind het jammer dat die goeie ouwe tijd hiero een beetje op z,n kant licht, met Marconi heb ik af en toe nog wel contact ook met speric en colnago/g. Het meeste is al aan bod geweest hier en om nu 10 keer de zelfde vragen te beantwoorden en 10 keer dezelfde geintjes uit te halen gaat ook mij te ver. Ik hou ervan om de boel op stelten te zetten net zo als jij:D maar er is een tijd van komen en en tijd van gaan en de tijd van gaan is aangekomen :rolleye: maar de tijd is voorbij dat we hele avonden hiero de boel op stelten zaten te zetten, het is leuk geweest en het wordt weer tijd voor de fiets. Af en toe zal ik m,n neus hier nog wel laten zien maar absoluut niet zo regelmatig als vroeger. Ik sluit af met een ieder een prettig verblijf toe te wensen op dit forum en zeg tabee ,het ga je goed.

dual
Forum-lid
Berichten: 419
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:59

dual 26 feb 2008 00:08

He, he iets meer respect voor onze balhakt... Er moet dit jaar nog een BR/TKC gehouden worden
nulla tenaci invia est via

braudi
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jan 2008 10:56

braudi 26 feb 2008 09:58

Nee , maar van een groninger had ik ook absoluut geen ander antwoordt verwacht. En Dual ik doe niet mee met de BR classic ,het is moelijk te combineren met mijn werk.

Oh Thunderroad jij bent natuurlijk zo'n type die het wel leuk vind om mensen gelijk te bekritiseren vanachter je PC. Kijk en types zoals jij zorgen er weer voor dat dit forum een stuk ongezelliger worden .......maar wees gerust het intreseert me geen reet wat je van mij denkt. Zo mensen de gezelligheid is weer ver te zoeken op het forum dus ik ben weer pleite met dank aan ....................

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 26 feb 2008 19:50

[quote="thunderroad"]zeg BRAUDI je bent zekr zo iemand die lacht om zijn eigen grappen[/quote]

Nee, dat ben ik. Tenminste dat zeggen mijn zoons altijd. :D

@BRAUDI
Werk!!?? Je werkt om te leven en je leeft niet om te werken.
kiekeboe

braudi
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jan 2008 10:56

braudi 26 feb 2008 21:39

jaja ik weet het Nop!

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 26 feb 2008 23:12

Over herhaling van zetten gesproken..."ik vind het hier niet leuk meer, ik ga weg" ...."ik vind het hier nog steeds niet leuk meer, ik ga nog steeds weg" etc. etc. nag, nag, nag.
3 keer afscheid nemen in 1 topic wordt zelfs mij te gortig, laat het nu definitief zijn.

Voorstellen mag in het echte voorsteltopic: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=54, maar wat mij betreft is het zo mooi geweest.
Afbeelding | Afbeelding

Plaats reactie