Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Wie heeft er ervaring met Mammoet fietsen in Den Haag

gast
Forum-lid
Berichten: 386
Lid geworden op: 23 mei 2006 11:15

gast 09 apr 2008 22:05

[quote="de zwarten"]
@ gast: wat precies was gelogen over die kinderfiets?
[/quote]

Ik kocht een kinderfiets voor mijn dochter. In plaats van zijwieltjes wilde ik een standaard. Het was erg druk in de winkel, ik moest extreem lang wachten. Kan gebeuren. Ik vraag hoe het er mee staat. Ja, ze zijn er druk mee bezig. Twee seconden later krijg ik de fiets in mijn handen gedrukt. Zijwieltjes eraf gerukt, behoorlijk wat lakschade waar de zijwieltjes vastzaten, een afgesleten bout bij het bracket waar de standaard is gemonteerd en de standaard is eraf gebroken ipv netjes met ijzerzaag op maat gemaakt. Ik zie dat en vraag of ze dit even netjes willen doen, want dit ziet er niet uit. Maar natuurlijk is het antwoord, inderdaad meneer, dit hoort zo niet. Ik krijg vervolgens de fiets weer opnieuw. Dochtertje inmiddels aan het huilen, want die is het ook zat en wil fietsen op haar nieuwe fiets. Verkoper neemt de fiets mee aan de hand richting uitgang en zegt dat alles nu in orde is. Ik controleer buiten weer en zie dat er niks veranderd is. Ik word woest. Dochtertje begint nog harder te huilen en ik besluit haar in de auto te zetten en vervolgens nog even terug te gaan. Fiets had ik al afgerekend en geloof me, met een dochter van vijf kun je op zo'n moment echt niet zeggen dat je de fiets toch niet wil. Bovendien is het allemaal vrij makkelijk zelf te herstellen. (Dan maar even thuis repareren.) Ga terug en schreeuw ze toe dat het een stelletje oplichters zijn en dat ze een klant kwijt zijn. Vervolgens kreeg ik alleen maar gescheld over me heen en dat ik zo snel mogelijk de winkel moest verlaten.

sjefjanssen
Forum-lid
Berichten: 450
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:44

sjefjanssen 15 sep 2008 22:15

Als dat zo is zijn het volgens mij een stelletje oplichters die in korte tijd zoveel mogelijk geld willen verdienen.

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 17 sep 2008 17:06

[quote="paulusR3"]Ik vind alleen al die advertenties in Fiets zo irritant :p[/quote]

+1. Niet te lezen joh die dingen:D

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 17 sep 2008 17:26

[quote="gast"]

Ik word woest. Dochtertje begint nog harder te huilen en ik besluit haar in de auto te zetten en vervolgens nog even terug te gaan.
[/quote]

Hoi,

Zonder vervelend over te willen komen. Kan ik me voorstellen dat je dochtertje nog harder gaat huilen als je loopt te vloeken en tieren ;)

Maar om serieus te gaan. Je had wat moois voor haar in gedachten en dan krijg je zo'n service. Niet leuk aangezien je het zo mooi uitgedacht had voor die kleine meid.

[quote="gast"]

Ga terug en schreeuw ze toe dat het een stelletje oplichters zijn en dat ze een klant kwijt zijn. Vervolgens kreeg ik alleen maar gescheld over me heen en dat ik zo snel mogelijk de winkel moest verlaten.
[/quote]

Zoals ik al zei had je het mooi uitgedacht en dan van die onbeschofte pummels. Kan me voorstellen dat je ging schreeuwen maar dat werkt vaak averechts en zo ook nu. Stonden er andere klanten bij ten tijde van hun geschreeuw naar jouw toe?
Indien dat inderdaad het geval was dan zijn het echt niet professionele gasten daar. Een goed werknemer had jouw dan even apart genomen om de zaak door te spreken in plaat van te communiceren alsof ze op de markt vis stonden te verkopen.

Hopelijk is het verder qua fiets voor je dochtertje wel goedgekomen maar ik denk niet dat ze jou nog ooit zien bij Mammoet :D

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

orb
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2008 17:41

orb 17 sep 2008 17:50

Ik ben over Mammoet niet al te enthousiast. Ben er een keer geweest met een wiel met gebroken spaak. Bij eerdere vergelijkbare situaties werd dit even snel tussendoor opgelost (v.Herwerden) of zelfs tussendoor en gratis (Enschede), ook al komt de fiets van een andere FM. Bij Mammoet rekenden ze haast 20 euro en (vooral) kost het drie dagen.

(ervaringen met zelf vervangen van spaken kosten me tot nu toe alleen velgen, dus laat het liever door de FM doen)

craze
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 01 jun 2007 20:18

craze 18 sep 2008 19:31

hagse bluf qua stijl van verkopen!
voor de rest een soort winkel van sinkel....
fietsen een verslaving? laat mij dan maar een verslaafde zijn!

leich
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 mei 2004 14:52

leich 20 sep 2008 21:57

"Koffie staat klaar,roeren met sigaar"

Need I say more?




[quote="svdveen"]Ik ben van plan een mtb te kopen, en ik zie dat de fiets overal bijna hetzelfde kost (in die vergelijking neem ik geen internetwinkels mee), behalve bij Mammoet fietsen in Den Haag. Daar is de fiets echt een heel stuk goedkoper, ongeveer 16% om precies te zijn.

Heeft iemand ervaring met Mammoet fietsen in Den Haag? Komt die lagere prijs terug in het gebrekkige advies in de winkel, of misschien in slechte onderhoudsbeurten, of iets anders?

Ik hoor graag,
Sander.
[/quote]

Gebruikersavatar
bianco
Forum-lid
Berichten: 586
Lid geworden op: 14 jun 2006 11:29
Contact

Gebruikersavatar bianco 24 sep 2008 15:12

Was daar een tijdje terug voor een paar Veloflex bandjes, die hadden ze in de aanbieding. Het was een aparte ervaring.

Ik: "Graag twee Veloflex Black bandjes, kleur zwart"
Verkoopster: "Van welk merk is dat?"
Ik: "Veloflex"
Verkoopster: "Nog nauìt van gehoâhd. Die hebbuh we niet."
Ik: "Hmm, jullie adverteren er mee?!"
Verkoopster: "Huh? Nou, ik zal eens even zoeken"
Na tijdje wachten kwam ze terug met een doosje: "We hebben ze toch!"
"Nâh, vèftien jaah staat ik hieâh in de winkal, nog nauìt van gehoâhd!"
Ik: "Welke kleur is het? Ik wil graag zwarte."
Verkoopster: "Ja, is zwart kijk maar. Staat ook op het doosje: Black"
Ik: "Ok, maar ze bestaan ook in andere kleuren en dan heten ze toch Black."
Verkoopster: "??@?!&%?"

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 24 sep 2008 15:24

[quote="bianco"]Was daar een tijdje terug voor een paar Veloflex bandjes, die hadden ze in de aanbieding. Het was een aparte ervaring.

Ik: "Graag twee Veloflex Black bandjes, kleur zwart"
Verkoopster: "Van welk merk is dat?"
Ik: "Veloflex"
Verkoopster: "Nog nauìt van gehoâhd. Die hebbuh we niet."
Ik: "Hmm, jullie adverteren er mee?!"
Verkoopster: "Huh? Nou, ik zal eens even zoeken"
Na tijdje wachten kwam ze terug met een doosje: "We hebben ze toch!"
"Nâh, vèftien jaah staat ik hieâh in de winkal, nog nauìt van gehoâhd!"
Ik: "Welke kleur is het? Ik wil graag zwarte."
Verkoopster: "Ja, is zwart kijk maar. Staat ook op het doosje: Black"
Ik: "Ok, maar ze bestaan ook in andere kleuren en dan heten ze toch Black."
Verkoopster: "??@?!&%?"[/quote]
Lol! "Ook daarom koop je bij..." Als ze bij Bol.com nu eens fietsbandjes zouden verkopen ;)

optico
Forum-lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 08 okt 2007 05:20

optico 24 sep 2008 16:10

Mammoet... misschien kun je er best een paar onderdelen kopen paar service is niet top. Verderop in Den Haag zit Top-bikes, veel betere winkel officieel TREK dealer en qua prijs redelijk. Als je een TREK zoekt zou ik daar eens gaan kijken. Vraag daar eens naar hun mening over Mammoet. ;)
Loeki Pro

oldboy
Forum-lid
Berichten: 380
Lid geworden op: 11 apr 2008 09:46

oldboy 24 sep 2008 16:52

VanHerwerden ook in Den Haag. Nou,ja zo goed als. Goeie service. Aardig wat keus ook.

Plaats reactie