Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Wie heeft er ervaring met Mammoet fietsen in Den Haag

svdveen
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 mar 2008 12:20

svdveen 08 apr 2008 15:57

Ik ben van plan een mtb te kopen, en ik zie dat de fiets overal bijna hetzelfde kost (in die vergelijking neem ik geen internetwinkels mee), behalve bij Mammoet fietsen in Den Haag. Daar is de fiets echt een heel stuk goedkoper, ongeveer 16% om precies te zijn.

Heeft iemand ervaring met Mammoet fietsen in Den Haag? Komt die lagere prijs terug in het gebrekkige advies in de winkel, of misschien in slechte onderhoudsbeurten, of iets anders?

Ik hoor graag,
Sander.

gast
Forum-lid
Berichten: 386
Lid geworden op: 23 mei 2006 11:15

gast 08 apr 2008 22:20

Als je op dit forum zoekt, kom je al wat verhalen tegen. Er werken best een paar mensen die je goed kunnen helpen, en ze zijn idd wat goedkoper dan veel anderen, maar ik vind het helemaal niks. Een rommelwinkel met slordige service. Bij onderhoudsbeurt niet precies doen wat je vraagt. Ze hebben me ook een keer recht in mijn gezicht voorgelogen over een kinderfiets die ik net had gekocht. Toen heb ik de hele winkel laten weten dat het een stelletje oplichters zijn. Er werd niet geprobeerd me tevreden te krijgen, nee ik kreeg een hoop gescheld over me heen. Ik kom er nooit meer.

maruc
Forum-lid
Berichten: 225
Lid geworden op: 25 sep 2006 21:23

maruc 08 apr 2008 23:30

Is inderdaad een van de slechtste fietsenwinkels die ik ken, en die denkt goedkoop te zijn.
Als je voor je fiets een paar km rijden overhebt zijn er genoeg winkels te vinden die goedkoper zijn dan mammoet en beter qua service. Dus als je zegt welke fiets je op het oog hebt zijn er hier genoeg die je kunnen helpen.

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 09 apr 2008 00:04

Niet aan beginnen, tenzij je zelf je fiets opnieuw kan afmonteren volgens de regelen der kunst.

svdveen
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 mar 2008 12:20

svdveen 09 apr 2008 10:18

Dat klinkt allemaal erg duidelijk.....
Het gaat om een Trek 6500 (v-brake versie). Ik wil niet via internet kopen en heb verder geen goedkope aanbieders kunnen vinden. Maar als iemand een tip heeft hou ik me van harte aanbevolen.

Sander.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 apr 2008 13:23

Waarom niet bijv een Cube in die prijsklasse? En anders Hopmans in Bergen op Zoom.
Less is bore

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 09 apr 2008 13:43

[quote="svdveen"]Dat klinkt allemaal erg duidelijk.....
Het gaat om een Trek 6500 (v-brake versie). Ik wil niet via internet kopen en heb verder geen goedkope aanbieders kunnen vinden. Maar als iemand een tip heeft hou ik me van harte aanbevolen.

Sander.[/quote]

Snel bij Hopmans gaan kijken in Bergen op Zoom!
Altijd goedkoper en een prima zaak om je spullen te kopen.
Niets is wat het lijkt..

edwinfe
Forum-lid
Berichten: 445
Lid geworden op: 17 okt 2005 00:03
Locatie: Pijnacker

edwinfe 09 apr 2008 16:14


Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 09 apr 2008 16:29

er wordt hier nogal wat zwart-wit afgekraakt. (en niet alleen over mammoet...)
@ gast: wat precies was gelogen over die kinderfiets?
@ svdveen: welke fietsenwinkels op een paar km zijn goedkoper?

Ik ga hier mammoet niet vollen bak zitten verdedigen, mijn mening is ook maar een mening. Toevallig is deze vrij goed. Ik heb alleen onderdelen gekocht bij Mammoet, wat opviel was dat ze veel leuke rommel in stock hadden, en heel veel velgen. Ze waren niet overdreven duur en niet overdreven goedkoop. De eigenaar stond me heel vriendelijk te woord en nam de tijd, toen ik mijn interesse toonde in de losse vorken en frames. Ik heb hem nauwelijks op gebrekkige kennis kunnen pakken, waar ik andere fietsenmakers wel al grondig heb doen zweten.

edit: blijkbaar heb ik geluk gehad :)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 apr 2008 16:41

Dan ben je helaas de uitzondering op de regel Lieven. Ook mijn ervaring is erg slecht. Sowiso staat de hele stijl van die zaak mij al niet aan, maar dat is iets persoonlijks denk ik.
Less is bore

chief
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 mei 2005 03:36

chief 09 apr 2008 19:22

Toen ik een wielsetje wilde bouwen heb ik bij Mammoet naven gekocht en de spaaklengte laten bepalen bij een bepaalde set velgen die ik zelf al had. De spaken dus besteld. Bij het vlechten van het wiel bleken ze te kort te zijn, dus ik terug naar de winkel.
Daar werd me verteld dat ik niet moest zeuren en werd ik de winkel uitgekeken, op een onvriendelijke wijze. Toen maar bij een andere fietsenzaak wat langere spaken besteld die wel pasten.
Dus mijn ervaring met Mammoet is geen goede.

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 09 apr 2008 20:45

Ik vind alleen al die advertenties in Fiets zo irritant :p
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie