Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Bommel

bommel
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 aug 2008 16:13
Locatie: Arnhem
Contact

bommel 04 okt 2008 19:29

Hallo,
Omdat dit deel van het forum is om je voor te stellen, doe ik daar graag aan mee. Mijn naam is Hans en ik ben 50 (schrik niet) jaar.
Ik ben al jaren een fervent fiets liefhebber. Sinds wij kinderen kregen en beiden werken, is er van het fietsen niets meer gekomen. Behalve dan ieder jaar een dagje Tour en veel TV....
Nu ben ik de trotse bezitter van een Cannondale CAAD 9 geworden en probeer ik het fietsen weer op te pakken.
Ik hoop nog veel op te steken en te genieten van alle leuke stukjes op het Forum en in Fiets zelf.
Verder misschien leuk voor de internettende fietsfanaten, kijk eens op de volgende link:
Symbaloo Fietspagina
Daar heb ik een hele serie aardige sites m.b.t. de fiets sport bij elkaar gebracht.

En Ja waar komt Bommel vandaan? Een voorliefde voor een stripfiguur, die een beetje past bij mijn uiterlijk, maar daar komt verandering in, nu die fiets er weer is
:D

groeten
Bommel
Niets mooiers dan een Cannondale...toch? :-)
Trouwens mijn gebruikersnaam doet aan mijn model denken :-( (nog wel)

Gebruikersavatar
peterj
Forum-lid
Berichten: 1480
Lid geworden op: 06 apr 2006 01:19
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar peterj 04 okt 2008 20:10

Hoi Bommel van harte welkom op het fietsforum.
Waarom schrikken van de leeftijd 50 jaar?
Het forum is er voor alle leeftijden zolang het maar over fietsen gaat.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

bommel
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 aug 2008 16:13
Locatie: Arnhem
Contact

bommel 05 okt 2008 14:41

Hoi Peter,
Die leeftijd was niet zo serieus bedoeld hoor, maar bedankt voor de bemoedigende woorden :D
Niets mooiers dan een Cannondale...toch? :-)
Trouwens mijn gebruikersnaam doet aan mijn model denken :-( (nog wel)

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 05 okt 2008 15:33

is dit niet gewoon een ordinaire spam poging? Wel heel slik :)
:winkthumb:

bommel
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 aug 2008 16:13
Locatie: Arnhem
Contact

bommel 08 okt 2008 00:03

Hoe bedoel je? Omdat ik die link er op gezet heb? Nee was niet de bedoeling. Ik wilde graag mijn desktop, die ik inmiddels veel gebruik delen met anderen die dat ook leuk vinden. Het is overzichtelijker dan steeds weer in je favorieten duiken, maar als de moderator van het forum dit spam vindt, dan haal ik het meteen weg.
Niets mooiers dan een Cannondale...toch? :-)
Trouwens mijn gebruikersnaam doet aan mijn model denken :-( (nog wel)

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 08 okt 2008 00:08

[quote="bommel"] maar als de moderator van het forum dit spam vindt, dan haal ik het meteen weg.[/quote]

Hoi Bommel,

Lijkt me niet dat zoiets een probleem is hoor. En ALS het het een probleem zou zijn geweest dan hadden de Mods je post al weggehaald.

Sommige mensen zien Spam Spoken in elke hoek ;)

Welkom op het Forum!!

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

sjefjanssen
Forum-lid
Berichten: 450
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:44

sjefjanssen 08 okt 2008 00:17

Hoi Bommel,

Welkom , veel fietsplezier ( en lees plezier op dit forum).
Misschien een troost voor je,ik ben 60 jaar en geniet nog met volle teugen als ik op de racefiets zit.Zoals Peterj al zegt,als het maar over fietsen gaat.
Groet,
Sjef

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 08 okt 2008 01:51

Even goede vrienden hoor, van mij ben je hier ook van harte welkom. Maar als ik dan je bericht lees, waarin je eigenlijk je site plugt, en als ik de dan je site zie, die vervolgens niet meer is dan een bijelkaar geraapte verzameling advertenties is.. Ja dan denk ik spam.. Als ik het mis heb prima.. Maar wat je dan met je site probeert te doen, is me een raadsel..

En natuurlijk evengoed veel plezier op de fiets en dat je binnen afzienbare tijd je naam geen eer meer aan doet ;)

:winkthumb:

bommel
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 aug 2008 16:13
Locatie: Arnhem
Contact

bommel 10 okt 2008 11:46

Nou misschien de discussie maar sluiten?
Als laatste een uitleg voor Hendrik Jan:
Ik heb heel veel sites die op wat voor manier dan ook met fietsen te maken hebben in mijn bladwijzers/favorieten weg gezet. Dat kan gaan om de officiële site van de Tour, de Vuelta, maar ook van internetwinkels om even te kijken wat dat shirtje daar nu kost. Zo ook verenigingen, tijdschriften en van alles over fietsen in heuvels en bergen. Van alles wat. Via de bladwijzers vind ik dat niet zo handig zoeken.
Symbaloo biedt je de mogelijkheid om zelf een soort desktop te maken waarin die bladwijzers op een visueel wat aantrekkelijker manier beschikbaar komen en je de meest gerbuikte op een gegevens moment ook vrijwel blindelings kunt vinden.
Als startpagina heb ik een andere in gebruik met bladwijzers die ik bijna dagelijks gebruik.
Dat is waar ik die site voor gebruik en ik had het idee dat er misschien anderen zouden zijn die dat ook wel handig vinden...
That's all
Verder bedankt voor het plezier op de fiets, dat is er zeker!
Niets mooiers dan een Cannondale...toch? :-)
Trouwens mijn gebruikersnaam doet aan mijn model denken :-( (nog wel)

craze
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 01 jun 2007 20:18

craze 18 okt 2008 16:06

niet zo happen joh, sommigen 'sporen' niet helemaal aangaande spam! :-)
je woont in een mooie omgeving, goed fietsen daaro...Liemers, de betuwe, posbank/veluwe you got it all!
vraagje:waar is je maatje, Tom Poes?
fietsen een verslaving? laat mij dan maar een verslaafde zijn!

bommel
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 aug 2008 16:13
Locatie: Arnhem
Contact

bommel 18 okt 2008 17:28

Tsja.... die zoek ik nog. Inderdaad geweldige fiets omgeving, zowel plat in de Betuwe als Beek/Ubbergen als mijn conditei wat beter wordt en aan de andere kant de Posbank..... Geweldig.
Morgen (zondag 19-10) ga ik eens in Duiven bij de club kijken, maar ik zie bij jou Nijmegen staan. Zit daar ook nog iets wat in de winter door gaat?
Niets mooiers dan een Cannondale...toch? :-)
Trouwens mijn gebruikersnaam doet aan mijn model denken :-( (nog wel)

Plaats reactie