Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 06 feb 2009 23:58

>ik kan mij ook niet aan de indruk onttrekken dat we hier (wederom) te maken hebben met iemand die te veel >zijn best doet om een promotie-actie op touw te zetten.
Hier word ik nu echt een keer misselijk van. Ik heb heel duidelijk uitgelegd dat ik geen enkel belang bij het promoten van Vos heb. Ik had alleen zoveel negatiefs gelezen, dat ik vond dat een positieve ervaring ook genoemd moest worden. Ik heb geen enkel belang bij het wel en wee van de Fa. Vos.

>Het is namelijk niet echt vermeldenswaardig dat iemand iets gekregen heeft wat die besteld heeft, toch?
Nou, in dit kader wel. Ik heb zelf namelijk heel lang getwijfeld of ik er veilig iets kon bestellen of niet, vanwege de vele negatieve verhalen, maar toen een ander op dit forum mij vertelde dat hij in de zaak geweest was en voor een bodemprijs zijn spullen had gekocht, waagde ik zelf ook de sprong en ik ben er zelf tevreden over. Dat is alles.
En voor het kunnen vergelijken van prijzen is het wel van belang dat je weet of je wel dan niet een kabelset meegeleverd krijgt.

Ik vraag mij af of je mijn intenties ook in twijfel zou trekken als ik de firma de grond in had geschreven.

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 feb 2009 10:26

Ik denk dat Frigo niet zo zeer jouw specifiek bedoelde. Maar het valt zo'n beetje iedereen op dat er als 't over Vos gaat altijd accounts zijn met maar een paar berichten die volledig in de verdediging schieten.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 07 feb 2009 10:29

In dat geval: mijn excuses.

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 07 feb 2009 11:44

Zipper? Wie is dat dan?

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

lonned
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 okt 2007 12:24

lonned 07 feb 2009 12:29

De discussies in combinatie met de anonieme accounts zijn in ieder geval erg vermakelijk. Anders zou niemand erop reageren. Let ook op het taalgebruik. Het gebruik van de Nederlandse/Vlaamse taal verraad ook bij het gebruik van anonieme accounts vaak de gecombineerde afkomst van de schrijver. Net een soort detectives dit soort discussies die eeuwig gevoerd worden.

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 07 feb 2009 13:20

Ik vind dit het meest vermoeiende topic ooit. Echt waar.

En het blijft zich maar herhalen:

[quote="tegenstanders"]Vos is k#t, het zijn oplichters. Ze hebben geen verstand van zaken. Ze komen op mindere nette wijze aan hun spullen (..)[/quote]
[quote="voorstanders/Vos zelf"]Nette jongens, prima spul, bodemprijzen, doen niet moeilijk (..)[/quote]

en nog eens, en nog eens, en nog eens en nog eens...

[niet serieus]Kan er niet een slot op alle topics waar Vos voorbij komt, en een forumban voor iedereen die er nog over begint?[/niet serieus]

rhalff
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 26 feb 2008 02:25

rhalff 07 feb 2009 14:32

Op zijn minst zou *** van de [FietsX] Webshops lijst afgehaald kunnen worden, wat ik overigens een erg handige lijst vind wel.

hergen
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 13 okt 2006 17:22

hergen 07 feb 2009 15:32

Nou heb ik ook niet heel veel posts, maar wil der wel ff wat over zeggen.
Ik koop met enige regelmaat spullen bij de Vos en ben dit gezeik eigenlijk
wel een beetje zat.

het is toch inmiddels wel bekend dat de Vos inderdaad meer een media markt is dan je lokale electronica zaak. De internetsite is over het algemeen ook niet te gebruiken, maar kom je der gewoon op een rustig tijdstip en weet je wat je wil hebben dan werkt het toch prima?



🚴

blaffy10
Forum-lid
Berichten: 571
Lid geworden op: 04 feb 2006 21:21

blaffy10 07 feb 2009 17:27



Als je goed leest dan is dit al 10x gemeld. Net zoals mensen die iets negatiefs er tegenover te melden hebben. Daarom is een slotje wellicht een optie want dit blijft een 'discussie' zonder eind.

Wanneer gaan ze LW's verkopen bij V?
Alstublaft.

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 07 feb 2009 18:27

Ik heb ook niet veel posts.. hoewel ik me al een tijdje geleden heb aangemeld, heb ik al mijn posts gehaald in de afgelopen 2 weken. Verder ben ik wel een voorstander van vosfietsen, maar heb ik geen belang bij het wel en wee van deze zaak. Ik reageer alleen op de stellingen die geboden worden..

Plaats reactie