Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

PaPiggelmee
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 09 mar 2013 13:56
Locatie: HAARLEM

PaPiggelmee 05 jun 2013 19:39

Nou nou nou....... Ik heb ook mijn fiets bij Vos gekocht en kreeg precies wat ik besteld had. Omdat het showmodel Wilier was uitgerust met FSA crank heb ik specifiek gevraagd om de volledige Ultegra groep en kreeg die voor hetzelfde geld. Moet voor triple i.p.v. dubbel wel ong. 100 euro bijbetalen maar dat heb ik vaker gezien.

Voor de rest kom ik er ook geregeld omdat het om de hoek is en niet alles is goedkoop. Maar doe je "veldwerk" en vergelijk. Wielsetss zijn bijv. Niet goedkoper......
Recreatief fietser........
Wilier Escape full Ultegra - Fulcrums Racing 7 CX

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 06 jun 2013 03:47

rikkert schreef:Hey, supergrover, ik volg dit draadje al wat jaar maar volgens mij begint dit een beetje een verhaal met een baard te worden. Ik kan me niet voorstellen dat dat nog steeds de dagelijkse praktijk daar is. Ik heb geen aandelen Vos, ben er nog nooit geweest maar het voorval dat jij aanhaalt is echt al vele jaren terug in dit topic.
klopt, ik reageer alleen op het feit dat er gesteld wordt dat hij geen oplichter zou zijn en dat is hij in mijn ogen dus wel...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 06 jun 2013 03:50

legrimpeur schreef:
supergrover1 schreef:...Als je een frame uitzoekt en het blijkt niet de juiste maat te zijn en men neemt het frame mee naar achter onder het mom van "een andere maat pakken" en dan een andere maatsticker erop plakt, dan ben je gewoon een ordinaire oplichter hoor !!
Je moet bij die laaielichters gewoon zelf net wat sluwer zijn.... :mrgreen:
Is dat uit eigen ondervinding? De 'decals' (dus ook de stickers die de maat aangeven) zitten doorgaans toch onder de blanke lak, of ben ik nu abuis? Zo 'makkelijk' kun je een klant toch niet flessen? Of ben ik 'een beetje' naïef :mrgreen: (en dus ongeschikt als klant voor Vos ;) )?
op mijn Bianchi zat een klein geel/zwart maatstickertje die er heel makkelijk af te halen was.... Zo makkelijk is het dus

De gemiddelde forummer zal zich niet laten flessen, heeft wss voldoende kennis van zaken en weet wel wat er waar te koop is, maar degenen die dat niet zijn lopen dus wel kans dat...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

rene-canyon
Forum-lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 06 apr 2010 21:11

rene-canyon 27 jun 2013 18:31

Vorige week een Assos S5 fietsbroek gehaald.
Hoewel ik zag dat het uit een officieel doosje kwam, was deze na het passen opeens verdwenen.En wou Senior er gewoon een tasje omheen doen.
Na een beetje doordrammen kwam het doosje incl. de crème , wasmiddel en waszakje weer boven de toonbank.
Hoewel het aangegeven was dat het bonnetje erbij zat , bleek deze er niet bij te zitten..
Altijd goed in de gaten houden dus.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 27 jun 2013 20:49

Ik zeg niks.....


(@rikkert, gelezen? baard is korter dan je denkt....)
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 27 jun 2013 22:32

supergrover1 schreef:
japiecarbon schreef:
Je kan een hoop van Vos zeggen, maar niet dat het een oplichter is.
Als je een frame uitzoekt en het blijkt niet de juiste maat te zijn en men neemt het frame mee naar achter onder het mom van "een andere maat pakken" en dan een andere maatsticker erop plakt, dan ben je gewoon een ordinaire oplichter hoor !!

Je moet bij die laaielichters gewoon zelf net wat sluwer zijn.... :mrgreen:
Net alsof hij alle maatstickers op de plank heeft liggen?? Beetje vaag verhaal.

PaPiggelmee
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 09 mar 2013 13:56
Locatie: HAARLEM

PaPiggelmee 28 jun 2013 01:18

mmmm maar dat met die broek vind ik wel "VAAG"......................
Recreatief fietser........
Wilier Escape full Ultegra - Fulcrums Racing 7 CX

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3528
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 28 jun 2013 08:09

Ik heb het gelezen. Ik zeg ook niet dat Vos geen oplichter is. Maar dat framestikkerverhaal heeft wel een baard.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Sinike
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 okt 2012 20:52

Sinike 28 jun 2013 08:18

Ik heb er al 2 keer een assos mille s5 broeken gekocht en altijd netjes met bon en complete doos gekregen. ik vind het geen prettige winkel, het kennis niveau van het personeel(met name de baas) belabberd (wat is het verschil tussen de mille en de uno, antwoord: meneer alleen dat er een potje creme bij zit, hmmmmm) maar kan de broek nergens goedkoper vinden in de buurt van Amsterdam. Gelukkig weet ik nu dat hopmans een nog betere deal op assos heeft dus bestel ze daar of maak er een "dagtochtje" van. "zullen we gezellig gaan winkelen in Bergen op zoom schat :-)"

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 28 jun 2013 12:07

rikkert schreef:Ik heb het gelezen. Ik zeg ook niet dat Vos geen oplichter is. Maar dat framestikkerverhaal heeft wel een baard.
OK, ik zeg dat het wel een oplichter is.
En dat van die baard, je weet wat ze van vossen zeggen, iets met haren verliezen maar niet hun...... Is dus recent weer bewezen.

Zal er verder over ophouden, mij zullen ze er niet zien.
Hoop alleen dat mensen die wat minder " ervaring" hebben goed opletten waar ze voor betalen.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

StefanH
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2013 23:41

StefanH 01 aug 2013 00:02

Wat een baggertent is dat zeg. Ze hebben mij een te kleine fiets verkocht. Ondanks dat het een goedkope zaak is mag je toch wel verwachten dat ze de juiste maat fiets adviseren.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 01 aug 2013 00:20

StefanH schreef:Wat een baggertent is dat zeg. Ze hebben mij een te kleine fiets verkocht. Ondanks dat het een goedkope zaak is mag je toch wel verwachten dat ze de juiste maat fiets adviseren.
Beetje kort door de bocht deze post. Je bent zelf toch ook tot op zekere hoogte verantwoordelijk voor je aankoop. Je moet wel toch een beetje je huiswerk doen vooraleer serieus te gaan kopen.

Verder zouden wat details over die klaarblijkelijk verkeerd aangemeten fiets door Vos hier op zijn plaats zijn. Hoe weet je nu dus wel dat dat advies van Vos verkeerd was?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie