Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Geef ons fietsonderdelen teneinde fietsen op te bouwen voor bike4all

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 27 nov 2009 00:12

Hoi,

Ik zou kunnen gaan verkopen maar maak iemand liever blij die iets betere wielen wil en een goede reden heeft om dat niet te kunnen.
Ikzelf heb drie andere goede wielsets en kan deze Ksyrium ES missen.....op mijn voorwaarden.
Gelukkig, na jaren hard werken, kan ik me zo'n actie veroorloven en doe dat met alle liefde vandien. Echt!
Niet dat Ksyrium ES echte top wielen zijn maar toch wel beter dan 'entry level' a la Shimano 550 of Fulrcum Racing 7.

Wat me vooral voor ogen staat gaat terug naar de tijd dat ik zelf graag fietste en geen budget had voor beter materiaal.

Ik besef me terdege dat een actie als deze niet echt gebruikelijk is. Liever iemand heel blij te maken dan zoveel euro te vangen voor iets dat ik toch niet meer gebruik en dus kan missen. Klinkt wellicht raar maar zo voel ik het.

Ik heb eerder iets substantieels weggeven aan een mede Forum Lid naar aanleiding van een post van hem en de dankbaarheid/appreciate was zo groot dat het me werkelijk ontroerde. Nog steeds geregeld contact met die persoon (het was voor zijn zoon die nogal een deceptie had gehad met andere aanbiedingen die wel commercieel waren.....300Km reizen om er achter te komen dat de fiets niet was zoals aangeboden en fysieke beschadigen had).

Anyway. Iemand blij maken met deze wielen is me zeer veel meer waard dan er 300Euro oid voor te vangen (geen idee wat ik zou kunnen vragen...Google maar). Als 'tegenprestatie' wil dan wel een goed onderbouwde motivatie zien hopende en ervan uitgaande dat die eerlijk en oprecht zijn.
Ik ga nog steeds uit van het goede van mensen dus stel me a.u.b. niet teleur.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

aristos
Forum-lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 13 apr 2009 12:09

aristos 27 nov 2009 00:13

Ik hoef ze niet want ik kan zelf wielen betalen, maar vind het een superactie!
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 27 nov 2009 00:17

+1

Ik hoop dat ze inderdaad bij iemand terecht komen die ze echt kan gebruiken.
Niet alleen voor de heb.

Erg symphatiek Zorro, klasse!


FacebookS3RSSite

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 27 nov 2009 00:21

Leuk initiatief. :)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

marsman
Forum-lid
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 27 nov 2009 08:15

Dat verdient een bloemetjuh!!
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 27 nov 2009 08:29

Ik vraag me af of de reacties gepost worden of in een PM worden geplaatst...
Je bent wel vernieuwd bezig. Aardige mensen bestaan nog.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5892
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 27 nov 2009 09:14

Top actie van zorro!

Ik vindt niet dat ik in aanmerking kom voor deze actie. Ik had een set reserve wielen in de berging staat maar die heeft forse rook- en roet schade opgelopen door een brandje bij de buren. Die resservewielen schaf ik nog wel een keer zelf aan. Zo financieel slecht heb ik het nu ook weer niet. Ik gun dit setje wielen eerder aan een student met een smalle beurs.
Live fast; die young. mijn blog

forza
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 04 jun 2009 14:43

forza 27 nov 2009 09:20

Ik heb financieel niets te klagen en wat het materiaal betreft ook niet. Maar ik weet dat er mensen zijn die graag zouden willen rijden maar daar niet middelen voor hebben. Bij mij werkt er een student die een oude fiets heeft en redelijk kan rijden maar niet de midelen heeft om zijn materiaal te verbeteren.

Zorro, absoluut een top actie zeker in deze tijd.
eigenwijs is ook wijs...

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 27 nov 2009 09:31

Ik heb net te horen gekregen dat mijn Nigeriaanse zakenpartner er met al mijn geld vandoor is. Ik had hem ook nog eens al mijn fietsen opgestuurd ter versterking van de zakenrelatie (de aard van de zaken is geheim, maar iets met 10% en een tussenrekenening en de dood van een Afrikaanse dictator die via zijn nichtje een grote erfenis nalaat).
Dus ik wil die wielen graag komen halen. Als het niet erg is had ik wel toch graag die Fulcrum wielen, of indien het echt mavics moeten zijn, dan met een campa body en verse buitenbanden en met enig profiel (het ligt vrij glibberig in de straat door bladeren op de weg), en een beetje bijbetaling (ik rij niet voor niets op mavic wielen). :p

Als ik het niet haal, is het eerste waar ik aan zou denken een jongen die duidelijk niets heeft om mee te koersen, maar de goede mentaliteit heeft, aardig karakter en talent om te fietsen.

De verdere invulling laat ik aan jou over, je kent vast wel enkele mensen in de buurt...?

Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

composite
Forum-lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: 22 mei 2005 22:15

composite 27 nov 2009 09:32

Misschien een idee om hiervoor een sticky topic te maken met spullen die we kwijt willen, daar niet specifiek geld voor willen hebben? Bijvoorbeeld omdat ze ons toch " in de weg liggen" Moeten we natuurlijk geen vuilnis gaan aanbieden....
Dan kunnen belangstellenden via een PM reageren en is het aan de aanbieder waar de spullen heen gaan...ideetje?

@Zorro: Top actie man!
Gang is alles!!

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 27 nov 2009 10:23

Een leuke geste! Hopelijk is de drempel niet te hoog. Mensen geven niet graag toe dat ze (financiële) hulp kunnen gebruiken. (Zie het aantal mensen dat hier ongevraagd roept dat ze het zelf kunnen betalen ;))

Ik vermoed dan ook dat je de meest oprechte aanvragen via PM zal ontvangen.

Plaats reactie