Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 01 mar 2010 17:18

Net terug van een rit van 2 uur. Lekker windje. Stuk frisser dan gisteren.
Velgenfluisteraar

Florezido

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 01 mar 2010 17:24

Ik baalde wel aardig in de auto; hele weekend kloteweer en vandaag zon....
Gelukkig zijn de voorspellingen voor de komende dagen goed, dus ik pak mijn kans nog wel.
Less is bore

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 01 mar 2010 19:49

Ook 2 uur gefietst op de nieuwe fiets! (zie hier)
Heeeeerlijk, was ik erg aan toe na al het MTBen deze winter! (wat ook erg leuk is, daar niet van ;))

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 01 mar 2010 19:57

Hey Foosho,

Ziet er goed uit die Canyon. Volgens mij heeft Livio Livius dezelfde.

Zeker uit het Zuiden des Lands of niet? Hahaha, als ik op mijn werk zeg dat we om 08:00 zijn aangereden dan vraagt bijna elke Westerling of het een erg ongeluk was :D

Ik refereer even naar je Canyon post ;) Trouwens, ongeluk gehad en fiets naar de vaantjes. Was het jouw schuld? Zo niet dan draait toch de verzekering van de tegenpartij ervoor op?

Ik heb laatst toch maar een Val/Ongelukken (dekt ook kleding in geval van een val) verzekering afgesloten op mijn Cervelo R3SL. Dekt alleen wedstrijden niet maar die rijd ik toch niet.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

hm2694
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 16 jun 2007 09:38
Locatie: Westland

hm2694 01 mar 2010 20:19

Ik was gisteren niet te genieten, zaterdag een baaldag, gisteren regen. Vandaag een vrije middag genomen.

Lekker door de duinen gereden, richting wateringen, Midden Delfland en langs de waterweg terug het westland in.

Heerlijk gereden.
Wat een wereld van verschi. met gisteren.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 01 mar 2010 20:29

ZorroI schreef:Ziet er goed uit die Canyon. Volgens mij heeft Livio Livius dezelfde.
Thnx. Livio Livius heeft de aluminium versie geloof ik (correct me if I'm wrong), ik heb de carbon versie.
Zeker uit het Zuiden des Lands of niet? Hahaha, als ik op mijn werk zeg dat we om 08:00 zijn aangereden dan vraagt bijna elke Westerling of het een erg ongeluk was :D

Ik refereer even naar je Canyon post ;) Trouwens, ongeluk gehad en fiets naar de vaantjes. Was het jouw schuld? Zo niet dan draait toch de verzekering van de tegenpartij ervoor op?

Ik heb laatst toch maar een Val/Ongelukken (dekt ook kleding in geval van een val) verzekering afgesloten op mijn Cervelo R3SL. Dekt alleen wedstrijden niet maar die rijd ik toch niet.

Haha, nee, midden des lands :)

Was niet mijn schuld, een automobilist sloeg ineens af naar het fitness centrum, hij had me niet gezien door de laaghangende zon... :(
Frame in 2 stukken, vol tegen een hek gevlogen met m'n hoofd (waar gelukkig een helm op zat). Na wat revalidatie aan de knie niks aan over gehouden gelukkig! Zijn verzekering heeft alles betaald.

Ik heb deze fiets nu ook verzekerd, ik kan ook zelf een keer een (stuur)fout maken en dan is 't alles bij elkaar toch wel erg duur..

Gebruikersavatar
geertjan5
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
Locatie: Friesland, nabij Sneek

Gebruikersavatar geertjan5 01 mar 2010 22:25

zojuist nog even het luie zweet van vanmiddag eruit. (dat luie zweet van vanmorgen was er vanmiddag al uit gegaan).
Even een uurtje met 182 gem. hartslag. Even helemaal alleen met de fiets. Na net een wat minder bericht gekregen te hebben:(
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 01 mar 2010 22:34

Hoi Geert Jan,

182 gemiddeld over een uur? Ik kan me uit eerdere posts herinneren dat je nog redelijk jong was maar toch.
Dat vervelende bericht heeft je echt 'kwaad' gemaakt zo lijkt.

Succes en ik hoop dat het achteraf toch meevalt.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
geertjan5
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
Locatie: Friesland, nabij Sneek

Gebruikersavatar geertjan5 01 mar 2010 22:53

Het was wel op een spinningbike. Buiten zie ik niet meer zoveel. Ik ben idd nog niet de oudste hier van het forum. 17 lentes jong;)
Net ook een redelijk aantal keer de 200 gezien. 21 februari had ik een max. hartslag van 220 dus 182 over een uur is voor mij nog niet zo heel vreemd. (omslag 192)
hoop dat het bericht ook meevalt. al denk ik het niet:(
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 03 mar 2010 18:02

Vandaag lekker in het zonnetje gereden, duurtraining gedaan op mijn de nieuwe racer. Ging uitermate goed en heb lekker door kunnen peddelen en eindelijk de fiets eens flink uittesten. Morgen nog weer even uitrijden, lekker de benen ontspannen. Ah bah en dan gaat het vrijdag weer sneeuwen, word er gek van. Vandaar het zout op de weg.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 03 mar 2010 20:02

Vandaag vielen er wat lessen uit, het een en ander werd verschoven. En hoppa, ineens had ik een middagje vrij. Wat mij natuurlijk prima uitkwam met dit weer!

Even wat geklommen rond de Posbank.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik was niet de enigste die genoot van het weer. Zelfs al een malloot met een korte broek gespot.

Gebruikersavatar
jre
Forum-lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:53
Locatie: Eemnes

Gebruikersavatar jre 03 mar 2010 20:29

Normaal doe ik zondags me rondje maar zo als gewoonlijk de laatste maanden werkte het weer niet echt mee ben tenslotte een mooi weer rijder :D
Ik had voor vandaag een vrijedag genomen om wat privé afspraken na tekomen.
Die waren echter al snel geregeld.
Kortom het rondje van zondag inhalen.
Dat kan je met dit mooie weer niet laten schieten
Over de stichtsebrug door de polder naar Almere en daarna Muiderberg, Weesp, Bussum, Blaricum en weer in Eemnes

Plaats reactie