Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 28 nov 2010 21:14

[quote="JPP"]Weinig wielrenners tegengekomen. De wielrenners die ik wel tegenkwam, waren erg vriendelijk: gezellig gezwaaid :D

[/quote]

Een soort waardering van echte bikkels onder elkaar? ;)
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

Gebruikersavatar
jpp
Forum-lid
Berichten: 645
Lid geworden op: 28 feb 2009 16:14
Locatie: Velp Gld.
Contact

Gebruikersavatar jpp 28 nov 2010 21:43

[quote="Herera"][quote="JPP"]Weinig wielrenners tegengekomen. De wielrenners die ik wel tegenkwam, waren erg vriendelijk: gezellig gezwaaid :D

[/quote]

Een soort waardering van echte bikkels onder elkaar? ;)[/quote]

Haha! :D Ja, misschien wel ... maar ik beschouw mijzelf in ieder geval absoluut niet als een bikkel. Het was gewoon erg goed fietsweer vandaag, vooral omdat het met de wind erg meeviel (op mijn route ten minste). Denk dat velen zich toch hebben laten afschrikken door de temperatuursvoorspellingen.

Heb onderweg nog wat staan praten met een aantal oudere Poolse mannen bij een Airborne-gedenkteken. Over bikkels gesproken ...
... más allá ...

erwinb
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 sep 2009 16:05
Locatie: Zutphen

erwinb 28 nov 2010 21:43

Vandaag met twee fietsmaatjes op de MTB een kilometer of 40 door de bossen van Almen, Vorden, Lochem en Barchem gefietst. Harde ondergrond, heel veel fietsers (en wandelaars), koud (vooral het eerste kwartier), maar superlekker gefietst op mijn oude ongeveerde fietst. Wat een feest dit soort dagen!

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 28 nov 2010 21:47

Vandaag gefietst in 2010? Yes I did. Heb mezelf goed aangekleed en in heb geen moment last gehad van de kou. Op mijn voeten na dan, gelukkig zitten mijn tenen er nog aan.

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 29 nov 2010 18:53


Naar mijn werk.. vanochtend ging het prima.. vanmiddag wat het $%@#!#%^$%@ weer!! En de astronomische winter begint dit jaar pas op 22 december!:(
Leve de pekelfiets...!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 29 nov 2010 19:08

Vandaag niet, maar gisteren wel!!!!
En wat een meer dan fantastisch fietsweer was dat. Prachtige toertocht gereden in het Drents-Friese Wold vanuit Diever. Een fantastisch winterwonderland met een dikke laag rijp, strakblauwe lucht en windstil. Veel mooier kunnen je zondagochtenden niet zijn op de fiets in de winter.
Less is bore

redalert
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 okt 2007 22:31

redalert 29 nov 2010 19:17

De eerste pekel en sneeuwtroep al weer uit de mtb moeten wassen. Als het wordt zoals vorig jaar dan was dirt niet de laatste keer.

kees0251
Forum-lid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 28 aug 2010 14:53

kees0251 29 nov 2010 20:19

[quote="Herera"]
Naar mijn werk.. vanochtend ging het prima.. vanmiddag wat het $%@#!#%^$%@ weer!! En de astronomische winter begint dit jaar pas op 22 december!:(
Leve de pekelfiets...![/quote]

Wees blij dat je op de fiets was.....
Ik heb er per auto 2,5 uur over gedaan om thuis te komen (65km)
Cheap light strong, choose two

marcelb
Forum-lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 sep 2007 22:35
Locatie: Deurne

marcelb 29 nov 2010 20:26

Lekker op en neer naar mijn werk geweest met de cyclocrosser. Op de terugweg viel het fietsen erg mee in de verse sneeuw. Ben benieuw hoe dat morgenvroeg zal gaan als de sporen iets aangevroren zijn..........
Real men wear blûk!!! Marcel

Gebruikersavatar
dropje73
Forum-lid
Berichten: 489
Lid geworden op: 28 okt 2010 01:08

Gebruikersavatar dropje73 29 nov 2010 21:32

Gisterenmorgen samen met fietsmaatje ca. 55 km gepeddeld. Half negen vertrokken. Eerste stuk tegen de wind in (die nog sterker was dan we aanvankelijk dachten) In de bochtjes even rustig aan gedaan op de witte paden.
Het eiland zag er wel weer prachtig uit.... Geen sneeuw.

Ik kreeg alleen verschrikkelijk koude tenen (overschoenen zit nog in de zak van S.). Op den duur voelde ik ze niet meer....... Verder ging het eigenlijk wel. Laagjes is het devies.
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.

Gebruikersavatar
geertjan5
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
Locatie: Friesland, nabij Sneek

Gebruikersavatar geertjan5 30 nov 2010 00:08

Vandaag even 20 km hardgelopen. Mocht niet echt klagen omdat ik dat al een tijdje niet meer heb gedaan.
Daarna nog een uurtje fink hard binnen gefietst. Waarom hard? Geen idee maar het ging wel lekker.
Echter na het douchen toen ik mn schoenen aantrok voelde ik wat op mn voet. Dus even kijken, blijkt hij helemaal rood en dik te zijn. Maar waarvan is een raadsel:(
Doet nu redelijk veel pijn. Helaas. Eens even kijken hoe het morgen is.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

bruco
Forum-lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 25 mar 2005 15:26

bruco 30 nov 2010 13:32

Afgelopen zondag 'crossles' (ja, ja...) gegeven op De Bult. De kou, de gladheid en--wie zal 't zeggen--de wijninname daags ervoor maakten dat tot een hallucinant avontuur.

Plaats reactie