Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gevallen vandaag in 2010

marcelb
Forum-lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 sep 2007 22:35
Locatie: Deurne

marcelb 24 nov 2010 22:04

Hier idem. Afgelopen zondag bij de veldtoertocht in Stiphout goed onderuit gegaan en een flinke smak gemaakt met de cyclocrosser. Gelukkig geen schade aan de fiets en zijn baasje, maar wel wat beurs aan de linkerkant van mijn lichaam.

Vandaag ontzettend veel geluk gehad op mijn woon-werk-fiets. Ik zette flink aan bij een stoplicht en hoorde mijn ketting kraken en voelde de derailleur vastlopen. Bleek de buitenste schalm van mijn ultegra 6600 ketting finaal gebroken te zijn. Nog nooit meegemaakt!!
Real men wear blûk!!! Marcel

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 24 nov 2010 22:15

Kom op met die foto jaapieo. Geen beter vermaak dan leed vermaak :D

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 24 nov 2010 22:22

Heb nog niks van de foto gezien, anders had ik hem zeker gedeelt.... maar hij komt zeker, zal nog een meeltje doen... ;)
mijn Flickr

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 24 nov 2010 23:47

Waar is het gebeurd, jaapieo?

Was het tijdens een georganiseerde toertocht of in een wedstrijd?

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 26 nov 2010 16:53

[quote="Arepol"]Gvd, vandaag (gister eigenlijk) toch hard op me muil gegaan op de baan.
Vliegende start met 150 meter in het wiel van een maatje, waarbij ik tegen het einde uit zijn wiel kon/wilde komen om hem ernaast te zetten. Juist op het moment dat we 150 meter gehad hebben wil hij kijken waar ik zit en stuurt automatisch omhoog, precies tegen mijn voorwiel aan >.<
Geen tijd meer om te reageren en lekker splinters gevangen plus wat brandplekken erbij. Godzijdank wel handschoenen met lange vingers aan.

Pijnlijke leerschool :/ [/quote]

Vandaag nog wat baan-rudiment gevonden. Klein hard bobbeltje vlak naast m'n scheen. Pincet erbij gepakt en toen kwam dit eruit :rolleye: (niet die halve euro natuurlijk)


Afbeelding

bruco
Forum-lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 25 mar 2005 15:26

bruco 26 nov 2010 17:07

[quote="Arepol"]Vandaag nog wat baan-rudiment gevonden. Klein hard bobbeltje vlak naast m'n scheen. Pincet erbij gepakt en toen kwam dit eruit :rolleye: (niet die halve euro natuurlijk) [/quote]
Baanwielrennen is dus niet alleen een linke hobby, het levert ook nog 'ns niks op. (Of is dat dubbelop?)

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 26 nov 2010 17:10

Wel terugbrengen he!?
"Try not. Do or do not......there is no try"

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 26 nov 2010 17:11

haha heerlijk lekker pulken,
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 26 nov 2010 17:57

[quote="andromeda"]Wel terugbrengen he!?[/quote]

Finders keepers!
Als de baan wat hobbelig aanvoelt, komt dat door alle happen die ik eruit genomen heb ;)

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 02 dec 2010 23:04

Vanochtend gevallen op weg naar kantoor met mijn hybride fiets. Het hele jaar op de racer overeind gebleven, maar de sneeuw was de boosdoener. Die was vers gevallen over een soort van harde ijslaag eronder.

Haalde op een bochtig fietspad de bocht niet meer en dacht dan neem ik het stoepje even mee. Maar door de sneeuw zag ik het opstaande randje naar de stoep niet. En daar lag ik. Broek kapot en linkerknie kapot. In eerste instantie heb je nog zoiets van hup op de fiets en verder. Maar dat ging effe niet. De huid van mijn knie is behoorlijk gehavend. Maar gelukkig is er van binnen niets kapot.

Had ik maar naar vrouwlief geluisterd en met de bus gegaan. Van mij mag die rotzooi zo snel mogelijk wegsmelten.

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 02 dec 2010 23:12

[quote="Stephan68"]Had ik maar naar vrouwlief geluisterd en met de bus gegaan.[/quote]

Tja..... :p
Beterschap met je knie
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5732
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 10 dec 2010 14:08

Vanochtend was het wat gladjes.
Toen ik de straat uit reed was het al glibberen op het fietspad.
Na een tijdje wat rustiger gereden te hebben kwam er wat berusting en ging het wat minder krampachtig.
Het leek ook niet glad meer, alleen maar nat.
En toen kwam die bocht naar rechts, het natte wegdek bleek een mooie toplaag van ijs te hebben en ik kwam in een innige omhelzing met onze aardbol te liggen.
Al met al viel het wel mee, schaafwond op de heup en een op de elleboog.
Een klein gaatje in de winterjas is de materiele schade.
En een gekrenkt ego natuurlijk.:);)
Gelukkig had ik afgelopen dinsdag de racer gewisseld met de winterfiets (crosshybride) waardoor mij weer wat extra schade bespaard bleef.

Plaats reactie