Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Aanrijding, tegenpartij aansprakelijk stellen voor schade en letsel. Zelf expert inschakelen?

Iemandvandezaak
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jan 2021 10:05

Iemandvandezaak 15 mei 2021 22:22

Nee_Nee schreef: 15 mei 2021 18:46 Heb je ook medische gevolgen? Ben je naar de grond gegaan? Ben je bij een arts geweest?
Mijn zorg is voornamelijk dat krasjes mogelijk niet of nauwelijks als schade worden gewaardeerd. Ik lees nu ik wat graaf ook wel dergelijke dingen op het forum.

Yes, ben naar de huisarts geweest. Gekneusde heup, gekneusde ribben en gekneusde voet. Daar zijn voor de rest niet echt kosten in gemaakt maar de medische eindsituatie is zoals gezegd nog niet behaald.

Ben er wel waakzaam op want ik heb net 2.5 jaar mogen revalideren van een dubbele beenfractuur en wat operaties in navolging daarvan. Was net klaar en kwam toen vol op mijn (zeer gevoelige) been terecht. Toch wel hemel en aarde bijeen gevloekt. :roll:
Orlok schreef: 15 mei 2021 18:56 Tot mijn verbazing heeft de zorgverzekering voor mij een letselschade advocaat geregeld die voor mij de gehele zaak heeft afgewikkeld.
Oh bijzonder, goede tip. Ik zal kijken met mijn zorgverzekeraar.
DDX schreef: 15 mei 2021 16:59 Toevallig lid van ntfu dan heb je ook recht op rechtsbijstand.
Helaas niet.
walters schreef: 15 mei 2021 13:07
t2300 schreef: 15 mei 2021 13:01 Je kunt ook no pay no cure letselschade adviseur nemen.
Helpen je ook wel verder
Zou ik ook doen Zeker letselschade advocaat nemen, ontneemt je veel zorg. Heb zelf er ook een (helaas) en scheelt me veel werk/zorg, tijd die je beter kunt besteden aan je herstel/genezing.

De huisarts verwacht geen langdurige gevolgen. Hoe dan ook, ik kwam er net achter dat ik mij via de anwb kan laten adviseren door letselschade-experts over wat voor stappen te nemen. Dus ik neem je advies ten harte en zal met hun kijken wat hierin handig is.



Zoals gezegd, mijn zorg is voornamelijk de materiele schade nu. De letselschade delegeer ik meer.. Mijn zorg is dat krasjes mogelijk niet of nauwelijks als schade worden gewaardeerd. Zulke dingen lees ik wel op het forum nu ik wat aan het graven ben. Dat zou wel lullig zijn. Het is ook geen dure fiets, wel net nieuw.

Heel erg bedankt voor de respons iedereen. Dit is zeer nuttig. Top! :like:

Plaats reactie