Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Inspiratie routes Strava Komoot.

RobKweens
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jul 2021 09:16

RobKweens 21 jul 2021 09:25

Beste forumleden! Zijn er leden hier die regelmatig met de Racefiets en de Gravelfiets rijden en zou ik je dan mogen volgen op Komoot en/of strava voor inspiratie van nieuwe Wielren en gravel routes? Alvast bedankt! Vooral omgeving Eindhoven Helmond Deurne. Mag ik je volgen op Komoot en strava voor routes op gravel en race is top!

Gebruikersavatar
De Tukker
Forum-lid
Berichten: 1422
Lid geworden op: 18 mei 2017 21:22
Locatie: Enschede

Gebruikersavatar De Tukker 21 jul 2021 10:08

Er is toch genoeg te vinden op het internet?
Google eens op 'gravel routes eindhoven' Dan heb je zo een hoop 'inspiratie' te pakken.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018

RobKweens
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jul 2021 09:16

RobKweens 21 jul 2021 13:15

De Tukker schreef: 21 jul 2021 10:08 Er is toch genoeg te vinden op het internet?
Google eens op 'gravel routes eindhoven' Dan heb je zo een hoop 'inspiratie' te pakken.
Dat klopt.. Maar ik volg bijvoorbeeld al wat mensen die routes delen die ik dan zelf ook kan rijden. En hoe meer hoe beter! :)

Het is maar een vraagje

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 21 jul 2021 14:44

Gravel rondom Eindje (not me): https://www.komoot.com/user/242625352995
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

RobKweens
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jul 2021 09:16

RobKweens 21 jul 2021 15:30

scepticus schreef: 21 jul 2021 14:44 Gravel rondom Eindje (not me): https://www.komoot.com/user/242625352995
Bedankt! Maar dit is nou net iemand die ik al volg haha.

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2018
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 21 jul 2021 17:20

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen een week voor de vakantie een nieuwe volger wil hebben. Je kunt daar zowel het adres uit afleiden alsook of die persoon op vakantie is.
Je timing als nieuw persoon op dit forum spreekt ook niet in het voordeel.

Maar in Strava zie je wie je onderweg tegenkomt bij je flyby’s. Door die persoon aan te klikken zie je zijn route. Zo kun je al makkelijk inspiratie op doen.

Daarnaast hebben meerdere tourclubs hun vaste routes online.
Verzetjedeurne.nl heeft haar routes gewoon gedeeld.

RobKweens
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jul 2021 09:16

RobKweens 21 jul 2021 19:25

bakboord1 schreef: 21 jul 2021 17:20 Ik kan me voorstellen dat niet iedereen een week voor de vakantie een nieuwe volger wil hebben. Je kunt daar zowel het adres uit afleiden alsook of die persoon op vakantie is.
Je timing als nieuw persoon op dit forum spreekt ook niet in het voordeel.

Maar in Strava zie je wie je onderweg tegenkomt bij je flyby’s. Door die persoon aan te klikken zie je zijn route. Zo kun je al makkelijk inspiratie op doen.

Daarnaast hebben meerdere tourclubs hun vaste routes online.
Verzetjedeurne.nl heeft haar routes gewoon gedeeld.
bakboord1 schreef: 21 jul 2021 17:20 Ik kan me voorstellen dat niet iedereen een week voor de vakantie een nieuwe volger wil hebben. Je kunt daar zowel het adres uit afleiden alsook of die persoon op vakantie is.
Je timing als nieuw persoon op dit forum spreekt ook niet in het voordeel.

Maar in Strava zie je wie je onderweg tegenkomt bij je flyby’s. Door die persoon aan te klikken zie je zijn route. Zo kun je al makkelijk inspiratie op doen.

Daarnaast hebben meerdere tourclubs hun vaste routes online.
Verzetjedeurne.nl heeft haar routes gewoon gedeeld.
Daar had ik niet eens bij stilgestaan. Dit omdat ik natuurlijk geen verkeerde bedoelingen heb. Maar er zit wel wat in. Bedankt voor je reactie en goede tip. :)


Ik ben overigens al een paar jaar langer lid van het mountainbike forum. Maar ik ben er pas achter gekomen dat ik ook wat meer op de weg wil fietsen en dan vooral mooie routes. Dus ik zal wat vaker ook op dit forum zitten.

Plaats reactie