Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Aanpassen hoofdveld Garmin Forerunner (735XT) voor interval

martijn78
Forum-lid
Berichten: 861
Lid geworden op: 26 mar 2008 09:28

martijn78 02 jun 2019 22:11

Sinds kort mis ik tijdens een voorgeprogrammeerde training de juiste veld instelling in het hoofdscherm van een training.
Normaliter als ik een interval training ging doen kreeg ik in mijn forerunner 735XT hoofdscherm (dus niet datafield 1) van een acitiviteit te zien hoeveel watt ik bijvoorbeeld trapte voor die specifieke interval, en als ik in een specifieke cadans moet fietsen dan kreeg ik te zien hoeveel omwentelingen ik trapte. Het middelste scherm klopt nog steeds, deze telt de tijd voor deze specifieke interval af.
Echter het onderstse scherm geeft hij enkel de speed aan en in de bovenste de speeddistance (rechter foto). ik krijg deze velden niet aangepast.
Gelukkig krijg ik nog wel te zien wat de interval opdracht is (linker foto) maar daarna ben ik verloren aangezien ik in dit hoofdscherm niet kan zien in welke zone ik nu de inerval uitvoer.
Het lastige is dat ik dit scherm ook niet zelf kan creeren in de beschikbare datafields setting van de forerunner, bv het aftellen van de interval tijd of de zone waarin de interval utigevoerd dient te worden kun je niet vinden in de datafield setting.

Het hoofdscherm kan ik niet aanpassen, wie herkent dit probleem?

thx. gr.Martijn
Garmin Forerunner 735XT.PNG
Race: Specialized Roubaix
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro

Gebruikersavatar
ric
Forum-lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 09 aug 2007 00:21
Locatie: Nieuwkoop

Gebruikersavatar ric 03 jun 2019 16:33

Ik gebruik de forerunner workouts alleen voor hardlopen
Daar kan ik de velden van de workout ook niet aanpassen
Onder de activiteitinstellingen kom je deze niet tegen
Even bij fietsen gekeken en daar zie ik die ook niet staan tussen de "schermen"
Misschien andere indeling na sw-update?
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)

Plaats reactie