Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Absolute Cycling

Gebruikersavatar
alliance_0
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06

Gebruikersavatar alliance_0 15 jun 2018 08:32

Een mogelijk nieuwe (Nederlandse) speler op de markt. In ieder geval interessant om te gaan volgen.

www.absolutecycling.nl

zie ook: https://www.fiets.nl/2018/06/15/absolut ... nederland/

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27572
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 15 jun 2018 08:39

Fietscomputers die niet in lijn liggen met het stuur vind ik persoonlijk niet mooi, design spreekt me verder wel aan. Jammer dat ie niet op mijn Time past... :mrgreen:

Zoals Fiets terecht opmerkt: dermate weinig info dat je het nauwelijks serieus kunt nemen.

We gaan het volgen.

werkpaard
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 17 mei 2007 18:52

werkpaard 15 jun 2018 09:48

De manier van bevestigen maakt het niet alleen erg kwetsbaar maar zorgt ook voor dat het niet op alle fietsen past. Niet zo slim als je iets wilt verkopen. Verder nog geen specs te vinden.
Ze krijgen mij nog niet enthousiast.

Gebruikersavatar
Sieper
Forum-lid
Berichten: 1747
Lid geworden op: 07 okt 2013 17:36

Gebruikersavatar Sieper 15 jun 2018 11:42

Op mijn Kannondaal past hij zo iig niet, En moet je elke keer de top cap lossschroeven om het apperaat te verwijderen om hem op te laden? Op zich zou je dan nog een extra accu pakket kwijtkunnen als topcap, vlak onder de topcap als ze zo iets zouden ontwikkelen.

Met die hele aalgladde nieuwe fietsen met interne bekabeling en electronisch schakelen is dit wel een gaaf ding imho. Daar kun je nu ook al lasting je garmin op bevestigen&het ziet er niet mooi uit met de huidige oplossingen
Afbeelding

Plaats reactie