Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

iQ2 vermogensmeter

Gebruikersavatar
McMiGHtY
Forum-lid
Berichten: 190
Lid geworden op: 29 jun 2018 16:51

Gebruikersavatar McMiGHtY 25 apr 2019 11:09

Als ik dit zo allemaal lees, ben ik eigenlijk best blij dat ik niet de Kickstarter gedaan heb..
Rule #5

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 25 apr 2019 16:08

Ondertussen is het weeral erg lang stil
Afbeelding

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4347
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 25 apr 2019 19:30

Dat had je zelf al voorspeld.
TL@ schreef: 14 apr 2019 20:52
We zullen het binnen een week of 3 wel zien zeker (ik reken de gebruikelijke extra vertragingen in communicatie al maar mee)
Maar laatste bericht is van 13 april, waar ze zelf hebben gemeld 2 weken. In mijn ogen hebben ze dan nog 2 dagen. En idd rekening houdend met de langere tijden tussen de updates, zal het nog wel zeker een week duren.

Gravelist
Forum-lid
Berichten: 1632
Lid geworden op: 25 apr 2004 13:03

Gravelist 25 apr 2019 19:48

scottwilko schreef: 25 apr 2019 19:30 Dat had je zelf al voorspeld.
TL@ schreef: 14 apr 2019 20:52
We zullen het binnen een week of 3 wel zien zeker (ik reken de gebruikelijke extra vertragingen in communicatie al maar mee)
Maar laatste bericht is van 13 april, waar ze zelf hebben gemeld 2 weken. In mijn ogen hebben ze dan nog 2 dagen. En idd rekening houdend met de langere tijden tussen de updates, zal het nog wel zeker een week duren.
Ik neem aan dat men nog steeds geen oplossing heeft. Zeker gezien de toenemende kritieken lijkt het mij dat je toch, dat zodra je iets nieuws te melden hebt, dit direct doet.

Overigens is het exact een jaar geleden dat men riep, uitlevering gepland in september 2018.
Nu dus een jaar verder....

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 26 apr 2019 09:58

Mensen die lopen te dreigen in de comments dat ze voor een 'international law firm' werken en hun geld terug eisen. Die hebben duidelijk het concept van Kickstarter niet begrepen en ik betwijfel of je als advocaat wakker ligt van 165 euro (dat is een gemiddeld uurtarief).

lochtejans
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 nov 2014 12:59

lochtejans 26 apr 2019 13:41

Via de chat even contact gehad. Onderstaand de (standaard)reactie:

Hello,

Good Morning! This is Glenn. How can I help you today?

We apologize for this but we underestimated the amount of time it takes to get all production partners working together in a timely and smooth manner. Currently, we are doing extensive tests as we have encountered and thankfully discovered an issue that the power meter may encounter if it was delivered without getting checked. Our purpose has always been to produce not only a power meter that everyone can afford but also help you achieve your goals. We ask for your patience to the fullest extent as we do these tests. A follow-up update will be released soon.

We cannot provide you with an exact time frame but our next update will have more in depth information about the road ahead. Please hang on until then.

Ik heb er een beetje een hard hoofd in, maar goed dat is het risico van een kickstarter project.

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 26 apr 2019 14:09

Met de 2 miljoen die ze binnengeharkt hebben is er best iets mogelijk lijkt me. De beoogde winst zal wel verdampt zijn en wie weet werken ze de laatste maanden voor nop, maar als er eenmaal een werkend product ligt en ze een duidelijk beeld hebben van de productie en kosten, dan is er zo weer een investeerder gevonden.

Gebruikersavatar
De Tukker
Forum-lid
Berichten: 1422
Lid geworden op: 18 mei 2017 21:22
Locatie: Enschede

Gebruikersavatar De Tukker 26 apr 2019 14:10

lochtejans schreef: 26 apr 2019 13:41 Via de chat even contact gehad. Onderstaand de (standaard)reactie:

Hello,

Good Morning! This is Glenn. How can I help you today?

We apologize for this but we underestimated the amount of time it takes to get all production partners working together...
Ik denk dan ook al lang niet meer dat je Glen een mens is maar een voorgeprogrammeerde robot. Tot nu toe heb ik nog nooit een zinvol antwoord gekregen via de chat (alleen al het feit dat als je een vraag stelt in het Nederlands er in het Engels wordt geantwoord).
Ik geloof er nog steeds wel in dat er ooit iets wordt afgeleverd maar echt betrouwbaar zijn de jongens en meisjes van iQ2 niet meer wat mij betreft.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018

Vicenza
Forum-lid
Berichten: 1071
Lid geworden op: 28 mei 2012 20:30

Vicenza 26 apr 2019 16:10

Dat het allemaal lang duurt vind ik niet zo'n probleem, al begin ik er steeds een harder hoofd in te krijgen (gegokt en verloren?), maar die communicatie is echt schandalig. Dat zou ik in mijn werk niet moeten proberen.

Gravelist
Forum-lid
Berichten: 1632
Lid geworden op: 25 apr 2004 13:03

Gravelist 29 apr 2019 19:51

Weer een uitstel update:

Hi everyone, we said we'd try to present our solution in the last two weeks. That turned out a few days too soon. Instead we will post the update coming Friday.

Here is the original Kickstarter team last week in Wassenaar, The Netherlands, going through the draft graphics of what we'll be presenting Friday. We're all still here, plus a few amazing and motivated team members that aren't in this photograph. It's a challenging journey guys, but we're still 100% dedicated.

Take care in the meantime and speak very soon!
Team iQsquare

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 30 apr 2019 08:10

Een update over wanneer de update gaat volgen :D

Ben wel best benieuwd wat voor een post het vrijdag gaat zijn, dat ze daar blijkbaar een hele week voor nodig hebben.
Afbeelding

DELTAROMEO
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 mei 2016 12:09

DELTAROMEO 30 apr 2019 08:31

1 week? Volgens mij ca. drie weken. Half april hadden ze al de oplossing die ze "the next week or the week after that", aan ons zouden presenteren toch?

Plaats reactie