Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

polar m450

campacompact
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 28 jul 2007 21:55

campacompact 26 jan 2018 14:17

hallo heb hier een polar m450 maar als je tijdens het rijden een pauze inlast loopt de tijd verder en zakt de gemiddelde snelheid verder naar beneden , ik denk ergens een instelling in toestel veranderen maar heb het nog niet gevonden. automatisch pauzeren
staat wel aangevinkt , werk wel niet met speedsensor alleen op gps signaal

dream
Forum-lid
Berichten: 278
Lid geworden op: 25 jan 2005 15:16

dream 26 jan 2018 18:21

Ik heb dezelfde, bij mij werkt auto prima, weliswaar zonder speedsensor. Ik zou hem even aan de computer hangen en even kijken of hij de verschillende profielen op auto/stop staat. Dat stelt een stuk sneller dan op het apparaat zelf.
Simpele manier is om gewoon bij een pauze op stop te drukken, volgens mij 1 keer hoofdknop. En weerstanden bij weggaan.

patrickvb
Forum-lid
Berichten: 1678
Lid geworden op: 11 apr 2007 01:30
Locatie: Oilsjt en Dardennen

patrickvb 10 sep 2018 15:43

Zowel mijn echtgenote als ikzelf gebruiken de M450. (Wel opletten dat de zaken niet verwisseld geraken.)
2 euvels zijn wel vervelend:
    Bij beide toestellen liep de sync al eens verkeerd: training werd weggeschreven naar een dag in de verre toekomst.
      De auto-stop functie is geactiveerd, maar desondanks durft het toestel al eens 'vergeten' om de registratie te stoppen als dat noodzakelijk is. Kwam ook bij beide toestellen al voor.

      Nog iemand deze bugs al tegen gekomen?

      Nielsnoles
      Forum-lid
      Berichten: 24
      Lid geworden op: 19 sep 2016 22:01
      Locatie: Veenendaal

      Nielsnoles 03 nov 2018 22:32

      Hallo

      Ben vandaag zelfde fout tegen gekomen. Ik heb vandaag gefiets op 26 11 2019. Dit is wel de eerste keer dat dit probleem heb. Heb jij hier al oplossing voor gehad?


      Ik heb al wel sinds jaar dat die steeds zegt synchronisatie mislukt maar dat die dan wel alles upload na Strava.

      patrickvb
      Forum-lid
      Berichten: 1678
      Lid geworden op: 11 apr 2007 01:30
      Locatie: Oilsjt en Dardennen

      patrickvb 04 nov 2018 09:34

      Ik heb nog geen oplossing gevonden voor deze bug.
      Via Polar Flow is het speuren in de toekomst naar de uitgevoerde training.

      Ook de autostop functie liet me af en toe in de steek.
      Liet..... want tijdens de Sporza fietsvakantie in Mallorca heeft mijn M450 de geest gegeven na eeen rit in de regen.
      Toestel in repair centre in Dendermonde.

      Nielsnoles
      Forum-lid
      Berichten: 24
      Lid geworden op: 19 sep 2016 22:01
      Locatie: Veenendaal

      Nielsnoles 04 nov 2018 11:04

      Oké ik kon hem wel terug vinden via het feed tabblad.

      Plaats reactie