Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Hammerhead Karoo

Gebruikersavatar
Melda
Forum-lid
Berichten: 439
Lid geworden op: 03 nov 2014 09:32
Locatie: Maldegem

Gebruikersavatar Melda 26 okt 2017 13:37

Vanmorgen geannuleerd en geld nu reeds terug ontvangen, wel goede afhandeling op dat vlak dus.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless

Maruss
Forum-lid
Berichten: 807
Lid geworden op: 18 mei 2013 21:31

Maruss 26 okt 2017 14:23

Melda schreef: 26 okt 2017 09:17
Ze zullen tegen dan ook wel al een manier gevonden hebben om die verzendingskosten omlaag te krijgen, wat het prijsverschil toch al mooi reduceert.
product was inclusief verzending, maar exclusief BTW en eventuele importheffing en inklaringskosten van de logistieke partner.

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 26 okt 2017 14:44

Toen ik hem bestelde niet. Ik heb een prijs betaald incl. alle belastingen voor de EU.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27561
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 26 okt 2017 14:48

Kan kloppen, dat is later pas toegevoegd.

von Miles
Forum-lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 19 jul 2011 18:45

von Miles 26 okt 2017 22:51

Heb zojuist hun mail beantwoord en geef ze nog 1 maand de tijd.
Als het eind november niet verstuurd is of er weer een vertraging komt dan cancel ik.

Enricos
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 mar 2014 19:17

Enricos 31 okt 2017 19:17

Inmiddels heb ik ook mijn order geannuleerd. Betaling is terug gestort binnen 3 dagen op mijn creditcard account, dus prima. Hun leveranciersmanagement lijkt me niet op orde. Dat zal ook blijken als er bugs blijken te zijn.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15958
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 31 okt 2017 19:57

von Miles schreef: 26 okt 2017 22:51 Heb zojuist hun mail beantwoord en geef ze nog 1 maand de tijd.
Als het eind november niet verstuurd is of er weer een vertraging komt dan cancel ik.
Er staat nu een "Product Development Timeline" op de site.
Ik heb ben benieuwd of ze het met jouw extra maand gaan redden.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Lemony Freshness
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 25 jan 2017 18:46
Locatie: Ménerbes - (Vaucluse - France)

Gebruikersavatar Lemony Freshness 02 nov 2017 15:44

Moraal van het verhaal: "Koop nooit een kat in een zak"...voorlopig ook geen Karoo... ;)

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 02 nov 2017 17:01

Het is ook een timeline van niks!

Als ik met dit soort dingen op de proppen zou komen had ik denk ik nu heel veel tijd om te fietsen!

Gebruikersavatar
Melda
Forum-lid
Berichten: 439
Lid geworden op: 03 nov 2014 09:32
Locatie: Maldegem

Gebruikersavatar Melda 06 nov 2017 11:36

Momenteel zullen ze via enkele video's (van het prototype) de overgebleven geduldige wachters proberen aan boord te houden.
Ik hoop voor hen dat ze hun deadline van eind deze maand nu wel kunnen waarmaken, want ik vrees er anders toch wel voor. Het feit dat actuele bestelling niet voor begin van de lente beloofd worden, doet me toch ook wel even met de ogen rollen. Eenmaal alles op gang is, zou dit toch allemaal veel sneller in 'massa'productie moeten kunnen...
Het zou alvast zonde zijn mocht dit een volledige tegenvaller worden, want mits een goede opvolging na lancering, heeft dit product toch wel veel potentieel volgens mij.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless

willem...
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 18 aug 2010 22:15

willem... 13 nov 2017 23:14

Ik heb ze inmiddels op een nette manier een ultimatum gesteld over hun info. Volgens hun eigen info zou rond deze week de "outstanding materials" geleverd moeten worden zodat langzamerhand begonnen kan worden met leveren. Heb ze nu gevraagd wanneer dit ongeveer het geval is en als ze weer zoals gewoonlijk reply'en met hun standaard bericht van zus en zo en verwijzingen naar hun blog berichten / production timeline dan is de maat voor mij persoonlijk vol en gaat er gelijk een cancel & refund plaatsvinden. In andere woorden, als ze niet reageren nu op een vraag die bij iedereen leeft en geen belofte kunnen nakomen, ga ik cancellen en gebruik maken van de refund... Dan maar geen Karoo...
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2

willem...
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 18 aug 2010 22:15

willem... 13 nov 2017 23:14

Ik heb ze inmiddels op een nette manier een ultimatum gesteld over hun info. Volgens hun eigen info zou rond deze week de "outstanding materials" geleverd moeten worden zodat langzamerhand begonnen kan worden met leveren. Heb ze nu gevraagd wanneer dit ongeveer het geval is en als ze weer zoals gewoonlijk reply'en met hun standaard bericht van zus en zo en verwijzingen naar hun blog berichten / production timeline dan is de maat voor mij persoonlijk vol en gaat er gelijk een cancel & refund plaatsvinden. In andere woorden, als ze niet reageren nu op een vraag die bij iedereen leeft en geen belofte kunnen nakomen, ga ik cancellen en gebruik maken van de refund... Dan maar geen Karoo...
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2

Plaats reactie