Optimistisch hoor oktober. Ik verwacht binnenkort een berichtje dat de productie nog niet op gang kan komen, vanwege de zomervakantie. En dan daarna vanwege de tweede golf corona.
Zo duurt het toch weer een half jaar langer.
Optimistisch hoor oktober. Ik verwacht binnenkort een berichtje dat de productie nog niet op gang kan komen, vanwege de zomervakantie. En dan daarna vanwege de tweede golf corona.
Hoi Joridebont,joridebont schreef: ↑23 apr 2020 21:57Ja ik heb een ultimate met een 4iiiiy312634@nwytg.net schreef: ↑23 apr 2020 15:59 zojuist de "aaa-batterij test" gedaan, en helaas past de aaa-batterij niet tussen mijn frame (canyon ultimate cf sl) en het pedaal.
Iemand die eventueel toch ervaring heeft met een 4iiii en canyon ultimate?
Tuurlijk is wel op een Ultimate CF SLX maar volgens mij moet dat niet uitmaken.Mark67 schreef: ↑09 jul 2020 15:07Hoi Joridebont,joridebont schreef: ↑23 apr 2020 21:57Ja ik heb een ultimate met een 4iiiiy312634@nwytg.net schreef: ↑23 apr 2020 15:59 zojuist de "aaa-batterij test" gedaan, en helaas past de aaa-batterij niet tussen mijn frame (canyon ultimate cf sl) en het pedaal.
Iemand die eventueel toch ervaring heeft met een 4iiii en canyon ultimate?
zou je een foto kunnen plaatsen van jouw 4iiii powermeter in combinatie met de Canyon Ultimate CF? ik heb een Ultimate CF SL uit 2017, en op het oog lijkt me de beschikbare ruimte me vrij krap. En het test document van 4iiii zelf is niet helemaal duidelijk in stap 6:
Place the frame clearance checker on your crank and align the folded crease with the edge of your crank arm as shown in illustration 2 on the right.
Use a piece of tape to keep the frame clearance checker in place.
Wat is 'de rand van je crank'? Je zou verwachten dat je moet beginnen te meten vanuit het hart van je trapas toch?
https://4iiii.com/wp-content/uploads/20 ... eck-A4.pdf
Thanks! Morgen zie ik mijn fiets weer, dus ga dan gelijk even vergelijkenjoridebont schreef: ↑09 jul 2020 16:12Tuurlijk is wel op een Ultimate CF SLX maar volgens mij moet dat niet uitmaken.Mark67 schreef: ↑09 jul 2020 15:07Hoi Joridebont,
zou je een foto kunnen plaatsen van jouw 4iiii powermeter in combinatie met de Canyon Ultimate CF? ik heb een Ultimate CF SL uit 2017, en op het oog lijkt me de beschikbare ruimte me vrij krap. En het test document van 4iiii zelf is niet helemaal duidelijk in stap 6:
Place the frame clearance checker on your crank and align the folded crease with the edge of your crank arm as shown in illustration 2 on the right.
Use a piece of tape to keep the frame clearance checker in place.
Wat is 'de rand van je crank'? Je zou verwachten dat je moet beginnen te meten vanuit het hart van je trapas toch?
https://4iiii.com/wp-content/uploads/20 ... eck-A4.pdf
Ik denk dat je alleen op dit forum makkelijk 100 mensen kunt vinden die wel eens problemen hebben gehad met vermogensmeters, inclusief ikzelf.Christine schreef: ↑09 jul 2020 19:20 Ik heb een Stages Ultegra powermeter gekocht, mee gefietst, maar hij doet het niet goed. Ik heb 'm teruggestuurd naar mantel.com. Iemand anders ervaringen met powermeters die het niet goed doen?
Hij geeft geen consistente waarden, en de batterij van de linker unit is na twee ritjes leeg. De rechter lijkt het wel goed te doen.