Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Upload van Garmin Edge 810 mislukt!

ErikDignum
Forum-lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 15 aug 2013 20:52
Contact

ErikDignum 09 aug 2015 10:05

Hallo allemaal,

Ik heb gister een lange rit gereden, waardoor ik mijn Garmin Edge 810 tussentijds moest opladen. In verband daarmee heb ik eerst de ritgegevens opgeslagen, om vervolgens de Garmin te koppelen aan m'n mobiele accu (Topeak Powerpack). Vervolgens Garmin opnieuw gestart en doorgefietst. Aan het einde van de rit de ritgegevens weer opgeslagen.

Eenmaal thuis pakte Garmin Express bij het uploaden alleen het tweede stuk van de verreden route. Het eerste stuk lijkt nog wel op de Garmin te staan in een fit-bestand. Bij het uploaden zag ik wel een error melding, maar kon daarbij alleen op ja klikken.

Het eerste deel is het grootste deel van de verreden route, die zou ik graag alsnog over willen zetten naar Garmin Connect. Weet iemand of dat nog kan?

Bij voorbaat dank,

Erik

ErikDignum
Forum-lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 15 aug 2013 20:52
Contact

ErikDignum 09 aug 2015 10:39

En dan komen de gegevens van het eerste deel toch nog beschikbaar op Garmin Connect, waarschijnlijk via de Garmin Connect app op de smartphone :roll: :lol: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Wiliertoerist
Forum-lid
Berichten: 2049
Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20

Gebruikersavatar Wiliertoerist 09 aug 2015 14:17

Hier ook problemen met het uploaden van de rit van vanochtend.
Ik doe dit normaal altijd automatisch via de Garmin Connect app voor de iPhone. Garmin Connect gekoppeld met Strava.

Misschien zit er plotseling een bug in de app ?

Gebruikersavatar
marcuse
Forum-lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 13 aug 2006 18:16

Gebruikersavatar marcuse 09 aug 2015 16:57

Heb je Basecamp op de PC? Dan beide ritfiles in een Basecamp foldertje zetten, tracks joinen tot één track, deze even exporteren als GPX file en dan uploaden naar Strava en/of Garmin Connect via de websites.
En als je dan toch op de sites bent, kun je eventueel aanwezige halve ritten verwijderen.

Gebruikersavatar
JM_H
Forum-lid
Berichten: 1234
Lid geworden op: 25 jul 2013 13:17
Locatie: Betuwe

Gebruikersavatar JM_H 09 aug 2015 16:57

Ging hier vandaag gewoon prima. Blijkbaar is het bij jou ook al opgelost. Nu nog de 2 delen koppelen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wiliertoerist
Forum-lid
Berichten: 2049
Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20

Gebruikersavatar Wiliertoerist 09 aug 2015 20:49

Garmin Connect App heeft 6 augustus een automatische update gehad,
Vanavond de 810 een software update gegeven en toen liepen de gegevens door van de 810 naar GC.

Plaats reactie