Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

verschil in kwaliteit CR2032 batterijen

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5744
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 18 jun 2015 08:26

Hanz Bé schreef:Ik heb wel eens zo'n kartonnetje met 10 van die batterijtjes gekocht voor 1 of 2 euro, bij de Action geloof ik. Meer dan de helft ervan werkte uit de verpakking al niet. En degenen die wel werkten waren erg snel leeg. Dat was zeker geen goede ervaring met de hele goedkope batterijtjes.
Geinig, ik rijd al jaren met de batterijen van de action in mijn computer, speed- en cadanssensor.
Nog nooit problemen gehad.
Elke winter een nieuwe batterij erin en ik heb weer een jaar plezier.

Gebruikersavatar
dickw
Forum-lid
Berichten: 793
Lid geworden op: 18 mar 2010 13:48

Gebruikersavatar dickw 18 jun 2015 08:54

Hanz Bé schreef:Ik heb wel eens zo'n kartonnetje met 10 van die batterijtjes gekocht voor 1 of 2 euro, bij de Action geloof ik. Meer dan de helft ervan werkte uit de verpakking al niet. En degenen die wel werkten waren erg snel leeg. Dat was zeker geen goede ervaring met de hele goedkope batterijtjes.
Zelfde ervaring. En omdat ik maar een paar batterijtjes per jaar verslijt (ook nog andere apparaten) kies ik liever voor iets degelijks (kost tenslotte ook de kop niet) en ben afgestapt van goedkope Action en ebay meuk. Beter dat het wat langer werkt en niet halverwege een tocht (of vakantie) uitvalt.
Als ik de testen zag kwam GP er goed uit dus dat wordt mijn volgende merk op dit gebied.

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5113
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 18 jun 2015 19:57

Goede ervaring met ikea pakje 2 euro voor 8 stuks bij gebruik in led achterlampje.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80291156/

Maar bij gebruik in stages powermeter heb ik het idee dat ze wel erg vaak vervangen moeten worden (tov originele batterij)
Ga daar dus binnenkort maar over op merk batterijen.

Gebruikersavatar
merlin64
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 sep 2013 10:31

Gebruikersavatar merlin64 19 aug 2015 10:20

Hanz Bé schreef:Ik heb wel eens zo'n kartonnetje met 10 van die batterijtjes gekocht voor 1 of 2 euro, bij de Action geloof ik. Meer dan de helft ervan werkte uit de verpakking al niet. En degenen die wel werkten waren erg snel leeg. Dat was zeker geen goede ervaring met de hele goedkope batterijtjes.
+1

Ik gebruik momenteel Maxell (4,95 voor 5 stuks), doen het tot op heden goed. Ik vind het ook niet erg om een of twee keer per jaar een batterij van 1 Euro te wisselen, ik heb ook de 700,= Euries voor de Stages uitgegeven ;) .

Plaats reactie