Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Mio Cyclo

MioCyclo
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 jun 2012 12:19

MioCyclo 16 okt 2012 15:00

@Juliska: jammer dat je niet tevreden bent over de Mio Cyclo 300. Feedback horen we daarom graag! Aangezien Mio werkt op basis van Open Street Maps, gecombineerd met het profiel dat je geselecteerd hebt (racefiets, MTB, etc.), kan het misschien zo zijn dat het probleem daarmee samenhangt? Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we graag of dit probleem zich vaker heeft voorgedaan. Groet, Mio.

Juliska
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 14 sep 2012 13:47

Juliska 16 okt 2012 18:55

De Mio van mij heeft had dat vaker.
ik had hem ingesteld op racefietsen.
Maar meerder keren zag ie het fietspad niet liggen, terwijl de garmin edge dit wel zag.
ik heb ze beide tegelijk op mijn stuur gehad.
omdat de Mio vaak zei dat ik om moest keren als ik een route had ingesteld, vertrouwde ik het apparaat totaal niet meer.
Ik heb hem na 2 weken al weer verkocht.

Gebruikersavatar
kobro
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 10 mei 2010 08:14
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar kobro 21 okt 2012 16:57

Ik zit wat info te zoeken over een MIO 305
Is het ook mogelijk om de hartslag en het calorie verbruik tijdens het rijden te bekijken?
De gereden afstand ?
Kun je dit zien door middel van door de velden te scrollen ?
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3

Gebruikersavatar
alliance_0
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06

Gebruikersavatar alliance_0 21 okt 2012 19:11

De handleiding downloaden en je weet alles.

raleighrick
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 04 dec 2009 20:15

raleighrick 22 okt 2012 21:41

Mio share zegt dat ik plugins moet downloaden, als ik dit heb gedaan doet mijn Mio share het nog steeds niet en ik blijf iedere keer dezelfde melding krijgen. Erg vervelend dit, iemand een oplossing?

Magic 10
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jun 2012 10:51

Magic 10 23 okt 2012 11:49

je kan namelijk in jouw infoscherm zelf klikken en daar de gewenste gegevens aankruisen ( je moet wel dan in de gegevens staan van de instellingen) zeker 30 verschillende gegevens staan er, deze bewerking staan wel nergens in de handleiding en ben ik toevallig tegenkomen met op van alles te klikken ;)

Magic 10
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jun 2012 10:51

Magic 10 23 okt 2012 11:51

kobro schreef:Ik zit wat info te zoeken over een MIO 305
Is het ook mogelijk om de hartslag en het calorie verbruik tijdens het rijden te bekijken?
De gereden afstand ?
Kun je dit zien door middel van door de velden te scrollen ?
je kan namelijk in jouw infoscherm zelf klikken en daar de gewenste gegevens aankruisen ( je moet wel dan in de gegevens staan van de instellingen) zeker 30 verschillende gegevens staan er, deze bewerking staan wel nergens in de handleiding en ben ik toevallig tegenkomen met op van alles te klikken zo kan je dan de gegevens zien die je zelf wil bekijken ;) veel plezier

bianchi-bob
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 feb 2012 20:18

bianchi-bob 25 okt 2012 20:15

@MioCyclo
Als ik de Mio connecteer met de Mioshare en ik bekijk ritten op device en doe een upload
naar Mioshare dan zie ik een verschil in afstand en gem snelheid? Hoe komt dat?
Daarnaast ben ik benieuwd naar de update van de Mio zelf. Wanneer komt die?
Ik doe regelmatig check voor updates op de Mioshare maar krijg al sinds de aanschaf
van het toestel steeds de melding "yor cyclo is up to date". Ik heb versie -:
ROM versie R11.10.00.55
Mio Dodge 1.2.2.0
Softwaredatum 08-06-2012

MioCyclo
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 jun 2012 12:19

MioCyclo 29 okt 2012 13:28

Magic 10 schreef:je kan namelijk in jouw infoscherm zelf klikken en daar de gewenste gegevens aankruisen ( je moet wel dan in de gegevens staan van de instellingen) zeker 30 verschillende gegevens staan er, deze bewerking staan wel nergens in de handleiding en ben ik toevallig tegenkomen met op van alles te klikken ;)
@kobro: Het klopt inderdaad wat @Magic 10 zegt. Je kan de gegevens in je dashboard zo aanpassen dat alleen de voor jou relevante informatie op het scherm getoond wordt. Dit kan via: instellingen --> Dashboard. In dit keuzemenu kan je de relevante widgets selecteren. Groet, Mio

MioCyclo
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 jun 2012 12:19

MioCyclo 29 okt 2012 13:34

raleighrick schreef:Mio share zegt dat ik plugins moet downloaden, als ik dit heb gedaan doet mijn Mio share het nog steeds niet en ik blijf iedere keer dezelfde melding krijgen. Erg vervelend dit, iemand een oplossing?
@raleighrick: bedankt voor je feedback. Krijg je deze melding nog steeds? Zo ja, zou je dan willen proberen om MioShare te installeren via de volgende link in Internet Explorer?

http://eu.mio.com/mioshare/install.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Mocht dit niet helpen, zou je ons dan kunnen vertellen om welke plugin er gevraagd wordt? Succes, Mio

MioCyclo
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 jun 2012 12:19

MioCyclo 29 okt 2012 14:00

kobro schreef:Ik zit wat info te zoeken over een MIO 305
Is het ook mogelijk om de hartslag en het calorie verbruik tijdens het rijden te bekijken?
De gereden afstand ?
Kun je dit zien door middel van door de velden te scrollen ?
@kobro: hieronder vind je een uitgebreide beschrijving voor het aanpassen van het dashboard:

U kunt het aantal velden en de data die getoond worden in elk veld in de dashboard menu's aanpassen. Dit stelt u in staat om dat wat getoond wordt op het Dashboard (Navigatie/Kompas, Training en Geschiedenis) aan te passen.

Het aanpassen van de lay-out van het hoofdmenu:
• Klik instellingen > Dashboard.
• U zal een lijst van schermen zien die u kunt aanpassen. Klik op de naam van hetgene dat u wilt aanpassen.
• Het nummer aan de onderkant van het scherm geeft aan hoeveel velden (bijv. Snelheid, Afstand, Tijd, Calorieen, enz.) er worden weergegeven in het venster. Om het aantal velden te veranderen, klikt u op het nummer en selecteert u een nummer van de lijst (u kunt alleen het aantal velden kiezen vanuit de voorgeladen lijst.)
• Om de data die weergegeven worden in een veld te veranderen, klikt u op het veld dat u wil veranderen en selecteert u de optie die u prefereert vanuit de lijst.
• Als u er voor kiest om de andere dashboardschermen te veranderen kunt u er doorheen scrollen, gebruik makend van de pijltjes aan de onderkant van het scherm.

MioCyclo
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 jun 2012 12:19

MioCyclo 01 nov 2012 09:39

bianchi-bob schreef:@MioCyclo
Als ik de Mio connecteer met de Mioshare en ik bekijk ritten op device en doe een upload
naar Mioshare dan zie ik een verschil in afstand en gem snelheid? Hoe komt dat?
Daarnaast ben ik benieuwd naar de update van de Mio zelf. Wanneer komt die?
Ik doe regelmatig check voor updates op de Mioshare maar krijg al sinds de aanschaf
van het toestel steeds de melding "yor cyclo is up to date". Ik heb versie -:
ROM versie R11.10.00.55
Mio Dodge 1.2.2.0
Softwaredatum 08-06-2012
@bianchi-bob: we hebben onze technische supportdesk verzocht contact met je op te nemen. Is dit inmiddels gebeurd? We horen het graag, Mio.

Plaats reactie