Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks

remmiedepemmie
Forum-lid
Berichten: 815
Lid geworden op: 01 feb 2011 14:40

remmiedepemmie 16 jun 2019 11:22

Je ziet het alleen in het aktiviteiten overzicht, niet wanneer je de aktiviteit opent. Je kunt ook #worldpride2019 in de omschrijving zetten, dat werkt hetzelfde.

Najieto
Forum-lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 06 mei 2016 11:05

Najieto 16 jun 2019 13:14

remmiedepemmie schreef: 16 jun 2019 11:22 Je ziet het alleen in het aktiviteiten overzicht, niet wanneer je de aktiviteit opent. Je kunt ook #worldpride2019 in de omschrijving zetten, dat werkt hetzelfde.
Hoe krijg je dat verzonnen :lol:

Het werkt inderdaad.
BMC Roadmachine 02 2019
BMC Teamelite 02 2020

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 16 jun 2019 15:18

Ik doe het deze maand ook. Zit een gedachte achter. Als ondersteuning van de LGBT gemeenschap. Mensen die mij zeer na staan behoren hier toe. Mensen die vaak veel moeite hebben om zichzelf te zijn en soms tot heel vaak zichzelf niet kunnen zijn. Vanwege pesterijen, beledigingen en zelfs geweld. Dat doet mij pijn omdat de verharding in deze maatschappij het er niet makkelijker op maakt voor een iemand met een andere sexuele voorkeur. Terwijl we toch echt allemaal mens zijn. Vandaar deze maand 🌈

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 16 jun 2019 18:46

Wanneer komt er eens een dag voor de vleesetende, blanke, hetrosexuele man uit de middenklasse?

Iedereen is vrij in al wat hij doet (zolang een ander er geen last van heeft) maar heel dat pride gedoe is er stilaan toch ver over vind ik.
Afbeelding

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 16 jun 2019 23:11

Als je van nabij meemaakt dat je naasten helemaal niet vrij zijn in wat ze willen doen of hoe ze worden beoordeeld door mensen waarmee ze dagelijks mee te maken hebben (werk/school etc) en eigenlijk helemaal niet tot last kunnen vallen omdat ze anders zomaar diep gegriefd worden of zelfs om niets in elkaar worden geslagen dan kijk je er misschien iets anders tegen aan. De gemiddelde blanke hetero seksuele vleesetende man uit de middenklasse waar ik zelf ook toe behoor word eigenlijk niet met deze haat en nijd geconfronteerd. Je hoeft het nieuws maar te volgen om te lezen en te begrijpen dat je vandaag de dag niet meer zomaar vrijgevochten kunt uitkomen voor je geaardheid. Nu hoef je dit niet te steunen. Dat vraagt ook niemand van je. Maar als Strava je deze keuze wel geeft dan maak ik er dankbaar gebruik van. Want qua sociale acceptatie zijn we door de verharding van de maatschappij en (aso)social media heel wat jaren terug in de tijd gegaan.

rudi assauer
Forum-lid
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 apr 2014 19:52

rudi assauer 17 jun 2019 07:29

En toch, strava is voor het delen van je eigen sportprestaties.

Gebruik facebook fijn voor de send-cultuur met boodschappen naar al je volgers, waar die volgers overigens niet op zitten te wachten want dat zijn ook alleen senders.

Begrijp me net verkeerd, ik ben voor vrijheid en geaccepteerdheid van alles en iedereen maar strava is er niet de plaats voor.

Bij de uitgang van de Aldi hoef je ook niet je kassabon in te kleuren met regenboogkleuren om vervolgens te gaan staan wapperen op de parkeerplaats naar het andere winkelende publiek.
Race: Stelbel Rodano Disc / Cannondale CAAD10
MTB: Santos 4.29
WW: Santos Trekking Lite

Afbeelding

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 17 jun 2019 08:01

Als Strava niet de plaats is (mening) dan is het wel opvallend dat Strava de mogelijkheid bied (feit). Dat betekend dat Strava zelf dit idee heeft ondersteund en mogelijk heeft gemaakt.

Maar blijkbaar mis je het hele punt er achter (stukje geschiedschrijving betreffende LGBT sporters die nog veel meer moeite hebben om te zijn wie ze zijn omdat ze letterlijk in een glazen huisje leven) dat snap ik ook wel als het onderwerp je weinig tot niets interesseert.

Strava is initiator van dit idee alleen daarom al is het volledig legitiem om Strava hiervoor te gebruiken. Overigens is het alleen in de maand juni.

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4227
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 17 jun 2019 09:36

Ik vind het een mooi initiatief. Heb m’n eerste regenboog toegevoegd.

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1754
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 17 jun 2019 09:51

thominator_cycling schreef: 13 jun 2019 11:00
RVV schreef: 12 jun 2019 15:32 Leuke functie in de app zie ik net. Je maand resultaten worden ook weergegeven.

Afbeelding
Ja, op Android zit dit er al langer in. Op iPhone zit het inderdaad nu pas. Vreemd, maar mooi dat het gelijk is getrokken.
Gek, dat ik het niet zie op mijn eigen Iphone en wel op telefoon van de baas (Android).
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5880
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 17 jun 2019 11:25

fredmtb-sport schreef: 17 jun 2019 09:51
thominator_cycling schreef: 13 jun 2019 11:00
RVV schreef: 12 jun 2019 15:32 Leuke functie in de app zie ik net. Je maand resultaten worden ook weergegeven.

https://www.mupload.nl/img/z7benh.jpeg
Ja, op Android zit dit er al langer in. Op iPhone zit het inderdaad nu pas. Vreemd, maar mooi dat het gelijk is getrokken.
Gek, dat ik het niet zie op mijn eigen Iphone en wel op telefoon van de baas (Android).
Toen ik dat las moest ik toch wel lachen. Meestal is het andersom n.l. "Gek, dat ik het niet zie op mijn eigen Android en wel op telefoon van de baas (Iphone). Doet mij denken aan 'vroeger' toen mijn directeur tegen mij zei "Moet je dat nou zien, rijden in een Mercedes en komen bij mij voor opslag terwijl ik maar in een Citroën CX rijd."!! :lol:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1751
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 17 jun 2019 11:36

Orlok schreef: 17 jun 2019 11:25
fredmtb-sport schreef: 17 jun 2019 09:51
thominator_cycling schreef: 13 jun 2019 11:00

Ja, op Android zit dit er al langer in. Op iPhone zit het inderdaad nu pas. Vreemd, maar mooi dat het gelijk is getrokken.
Gek, dat ik het niet zie op mijn eigen Iphone en wel op telefoon van de baas (Android).
Toen ik dat las moest ik toch wel lachen. Meestal is het andersom n.l. "Gek, dat ik het niet zie op mijn eigen Android en wel op telefoon van de baas (Iphone). Doet mij denken aan 'vroeger' toen mijn directeur tegen mij zei "Moet je dat nou zien, rijden in een Mercedes en komen bij mij voor opslag terwijl ik maar in een Citroën CX rijd."!! :lol:
Wij hebben wss dezelfde baas want die redeneert exact hetzelfde.

1 van de werknemers kwam toe met een nieuwe 5 reeks van bmw. Zegt hij tegen mij:" dan klagen ze dat ze niet genoeg verdienen, zo slecht verdienen ze hier dan toch niet zeker als je de auto's ziet"

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2440
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 17 jun 2019 12:13

Een Citroën CX is wel een oldtimer ;-)

Plaats reactie