Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks

Gebruikersavatar
vrderuiter
Forum-lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 jun 2013 10:49

Gebruikersavatar vrderuiter 16 feb 2015 15:56

jsprbcn schreef:Als ik foto's neem met de GoPro dan bewerk ik deze thuis. De Garmin gaat op "auto pauze" en als ik eenmaal de foto's in Instagram heb dan pas stop ik de rit geheel.
Now that's smart! Goeie tip!
Hier had net zo goed niets kunnen staan...

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5103
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 18 feb 2015 20:33

Afbeelding

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 18 feb 2015 22:51

Netjes! Ik was ziek met kerst en tussen kerst en oud en nieuw was ik van huis, dus ik heb rijkelijk gefaald met de Festive 500 :(
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5103
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 19 feb 2015 17:11

Vandaag nieuw presentje van strava :
Afbeelding

peter1981
Forum-lid
Berichten: 3135
Lid geworden op: 27 feb 2010 00:39
Locatie: Heerlen

peter1981 19 feb 2015 21:45

ja dat presentje vandaag ook ontvangen :)
Voor die rapha 500 moet je daarvoor een formulier invullen op de site van rapha ofzo ?

Heb die namelijk niet gekregen maar ook niks ingevult , van strava kreeg ik een mail vorige maand dat ze een cadeautje gingen geven en moest ik even m`n adres invullen
En vandaag dus ontvangen
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5103
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 19 feb 2015 22:03

Ja voor beide moest je formuliertje invullen.
http://pages.rapha.cc/festive-500-2014-roundel-sign-up, maar is disabled inmiddels, zou je als het goed is ook mailtje van gehad moeten hebben gekregen.

sibon
Forum-lid
Berichten: 438
Lid geworden op: 07 mei 2007 15:16

sibon 20 feb 2015 14:44

Was toevallig vorige week in Limburg voor wat traininkjes. Viel me bij de analyse op dat enorm veel KOMs gereden zijn door ene Chris Gerold Mac Cormack. Iemand die pretendeert de oudWereldkampioen/ Iron man kampioen triathlon te zijn (hoewel de echte McCormack in Thailand woont) en zich in GoogleTranslate Nederlands op een verbaal nogal agressieve manier presenteert.
Al met al een maf verhaal. Zijn strava-files zien er 'normaal' uit. Maar zijn klimtijden zijn beter dan alles wat profs/ eliterenners gereden hebben. Heb eens bij fietsvrienden nagevraagd en die hebben het vermoeden dat het een oudere oud topsporter (60+) is op een race-eBike.

larsvanmook
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 mei 2014 10:16

larsvanmook 20 feb 2015 15:00

sibon schreef:Was toevallig vorige week in Limburg voor wat traininkjes. Viel me bij de analyse op dat enorm veel KOMs gereden zijn door ene Chris Gerold Mac Cormack. Iemand die pretendeert de oudWereldkampioen/ Iron man kampioen triathlon te zijn (hoewel de echte McCormack in Thailand woont) en zich in GoogleTranslate Nederlands op een verbaal nogal agressieve manier presenteert.
Al met al een maf verhaal. Zijn strava-files zien er 'normaal' uit. Maar zijn klimtijden zijn beter dan alles wat profs/ eliterenners gereden hebben. Heb eens bij fietsvrienden nagevraagd en die hebben het vermoeden dat het een oudere oud topsporter (60+) is op een race-eBike.
Toevallig; deze meneer reed gisteren met ene G.V 4! KOMs van mij aan flarden in Zuid-Limburg :( :(
http://.strava.com/athletes/440525

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2439
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 20 feb 2015 15:07

hmm met een e-bike, grappig :-)

dit staat op zijn strava:
De Rest Kan je vragen wat mijn Geheim is...veel zal verbazen!!!!! Dat nog aan te kunnen...Top is top blijven...................welke rol ik speel en wie ik ben. Op alles veel won op alle gebied. Kunnen er veel nog wat van leren vooral die mispunten die het beter weten en kunnen. Ik Won 264 Wedstrijden op alle fronten weinig zullen dat halen. Blijkt in Limburg veel sport afgunst te zijn,beste stuurlui staan langs de lijn. Dat leer je snel hier. Die nooit iets op gebied van Topsport hebben neer gezet...willen hier beter, zijn rij je hun de KOM stuk zijn het de eerste die op de knop duwen. Maar IK sta er boven haal maar eens echt goud en niet een wimpel van een tour tocht.

sibon
Forum-lid
Berichten: 438
Lid geworden op: 07 mei 2007 15:16

sibon 20 feb 2015 15:24

In zijn hoofd mengen zijn eigen prestaties zich met de prestaties van Chris McCormack (de Ironman kampioen). Al is hij zelf ook oud-triathleet/ wielrenner/ snelwandelaar.
Zijn taalgebruik (vertaalt uit Engels met google translate) is hilarisch. Grappig is ook als ie met G.V rijdt (geen idee of dat een echt persoon is, of een tweede Garmin...) dat ze dan tegen elkaar complimenten geven in hun zelfbedachte brabbeltaaltje.
Ik ben ook al twee KOMs aan hem kwijtgeraakt. Maar troost je ook Niki Terpstra is al KOMs kwijtgeraakt... Hij wil ook nog steeds de Cauberg WKtijd aanvallen. Maar dat is ondanks de elektrische hulpmotor nog niet gelukt... ;)

Gebruikersavatar
opperhoofd
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 22 dec 2010 22:48

Gebruikersavatar opperhoofd 20 feb 2015 15:41

Ik had hier al eens een link van deze site over het herkennen van digital epo gepost, toen werd het akelig stil :D

Bij deze zal het minder zijn:
http://www.scarletfire.co.uk/ridejuicer/
Misschien dat deze meneer hier ook wat mee heeft gedaan.

Ik vind het wel grappig dat men "boos" wordt omdat hun kom gestolen is. Echter zijn de meeste gemaakt met gunstige omstandigheden. Dan is het inderdaad balen dat iemand iets gunstigere omstandigheden heeft gevonden.

larsvanmook
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 mei 2014 10:16

larsvanmook 20 feb 2015 15:47

opperhoofd schreef:
Ik vind het wel grappig dat men "boos" wordt omdat hun kom gestolen is. Echter zijn de meeste gemaakt met gunstige omstandigheden. Dan is het inderdaad balen dat iemand iets gunstigere omstandigheden heeft gevonden.
Nee hoor, ik vind het prima!
Heb ik weer een doel als ik daar ben...staan nog niet superscherp
http://.strava.com/athletes/440525

Plaats reactie