Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Polar CS200 ervaring?

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 24 jun 2010 13:00

[quote="tati"][quote="sirbas"]Loop er nu tegenaan dat vermoedlijk de batterij van de speed sensor (CS200CAD) leeg raakt. Is het nu echt zo dat dit de aanschaf betekent van een nieuwe sensor? Toch weer bijna 30 euri, en dan straks de cadans sensor zeker...
Zijn er mensen die het ding met succes hebben geopend en de batterij zelf hebben vervangen? [/quote]


Heb wel eens gehoord dat sommige het ding open gepeuterd hebben en de batterij hebben vervangen en daarna weer dicht gelijmd. Maar je kunt het iig altijd proberen weggooien kan altijd nog.
[/quote]

Deze week ook de batterij vervangen. Meteen de batterijen van de computer én de borstband vervangen. Zijn dezelfde als voor de snelheidssensor. Heb de batterijen op internet besteld. 3 stuks incl. verzenkosten 7,25. Je bent bijna gek als je 30 euro gaat betalen voor een nieuwe unit. Bij de action koop je voor nog geen 2 euro secondenlijm.

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 01 jul 2010 03:32

[quote="Alp d'Huez53:15"][quote="tati"][quote="sirbas"]Loop er nu tegenaan dat vermoedlijk de batterij van de speed sensor (CS200CAD) leeg raakt. Is het nu echt zo dat dit de aanschaf betekent van een nieuwe sensor? Toch weer bijna 30 euri, en dan straks de cadans sensor zeker...
Zijn er mensen die het ding met succes hebben geopend en de batterij zelf hebben vervangen? [/quote]


Heb wel eens gehoord dat sommige het ding open gepeuterd hebben en de batterij hebben vervangen en daarna weer dicht gelijmd. Maar je kunt het iig altijd proberen weggooien kan altijd nog.
[/quote]

Deze week ook de batterij vervangen. Meteen de batterijen van de computer én de borstband vervangen. Zijn dezelfde als voor de snelheidssensor. Heb de batterijen op internet besteld. 3 stuks incl. verzenkosten 7,25. Je bent bijna gek als je 30 euro gaat betalen voor een nieuwe unit. Bij de action koop je voor nog geen 2 euro secondenlijm.[/quote]

mijn cs200 doet momenteel helemaal niets. reageert niet op borstband, snelheid of CAD. Eerst deed ie het zo af en toe, later helemaal niets meer. Hoe werkt dat, het lijkt me niet dat als de CAD sensor leeg is hij ook geen snelheid en hartslag meer geeft. heb nu voor de borstband en de teller zelf een nieuwe batterij gekocht, even afwachte of dat wat wordt.

ben op zoek geweest naar hoe je 'm kunt resetten (fabrieksinstellingen), maar dat heb ik nergens kunnen vinden (zeker niet in de handleiding), iemand een tip?

joers
Forum-lid
Berichten: 349
Lid geworden op: 25 feb 2011 18:21

joers 16 mar 2011 14:54

Ff de vraag...weet iemand of de CS200 te gebruiken is met een iMac? Lees er drama-verhalen over.
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra

erwinb
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 sep 2009 16:05
Locatie: Zutphen

erwinb 16 mar 2011 23:32

Volgens mij gaat dat niet werken met een iMac, op mijn MacBook Pro heb ik een Windows installatie staan en daar heb ik het wel mee gebruikt (werkt feilloos overigens). Misschien is er wel iets voor OS X, maar ik ben over naar een Garmin Edge 705 dus ik heb de software van Polar niet in de gaten gehouden het laatste jaar.

joers
Forum-lid
Berichten: 349
Lid geworden op: 25 feb 2011 18:21

joers 16 mar 2011 23:35

Edge 705 ligt nog even buiten mijn budget ;) Ben beginner ;)
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra

Plaats reactie