Alles over single speed, fixies en baanfietsen.

Rad Race Last man standing '20

bullit-shot
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 mar 2019 22:52

bullit-shot 08 dec 2019 20:36

Vandaag een ticket gekocht voor de Rad Race Last Man Standing in Berlijn! Gaat iemand anders nog heen?

Mocht je niet weten wat het is, check het GCN filmpje! Wordt overigens ook live uitgezonden op GCN

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NpsedSzZyYs[/youtube]

Suntoro
Forum-lid
Berichten: 1311
Lid geworden op: 06 apr 2012 13:35

Suntoro 17 dec 2019 18:51

bullit-shot schreef: 08 dec 2019 20:36 Vandaag een ticket gekocht voor de Rad Race Last Man Standing in Berlijn! Gaat iemand anders nog heen?

Mocht je niet weten wat het is, check het GCN filmpje! Wordt overigens ook live uitgezonden op GCN

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NpsedSzZyYs[/youtube]
Gaaf! Berlijn is wel een eind weg voor zo'n race. Jammer! Je techniek moet wel goed zijn op zo'n kartbaan. Anders lig je er snel uit denk ik, maar tof hoor.

Wellicht dat een recht stuurtje makkelijker stuurt voor zo iets, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Momenteel heb ik ook een oud mountainbike stuur op mijn fixie. Fiets zo wel lekker relaxed naar werk toe. Straks met het raceseizoen zet ik mijn beugel er wel weer op.

Heb wel 2 jaar geleden mee gedaan met een carpark sprint race in Eindhoven. Dat was toen eigenlijk ook best tof. Van beneden naar het dak omhoog sprinten. Afvalrace was dat ook. 1 tegen 1, en als je verloor lag je eruit.

Voorlopig worden het voor mij de NL critseries en nog wel wat losse wedstrijden in Duitsland, België en misschien Frankrijk. Maar eigenlijk ben ik er nog niet helemaal uit waar aan mee te doen.

bullit-shot
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 mar 2019 22:52

bullit-shot 22 dec 2019 09:43

Ga op de vrijdag heen, maandag terug dus een weekendje Berlijn met een leuke race. Momenteel fiets ik ook gewoon met de beugel, dus dat ga ik daar ook doen. Slaap ook gewoon midden in de stad. Met de metro kom je dan gemakkelijk bij de kartbaan. Heb een fietskoffer, dus die mee in de trein.

Ik heb niet meteen het idee dat ik ver ga komen. Als ik 1 ronde door kom ben ik al blij. Verder ben ik er voor het evenement, de races kijken en de afterparty :)

Gooi er wel nog een ander tandwiel achter op, voor heb ik nu 48 en achter ga ik er een 19 op zetten. Nieuwe ketting, andere bartape.

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 26 feb 2020 11:51

@bullit-shot Succes komend weekend! Lijkt me een ontzettend vette ervaring. Zelf heb ik afgelopen jaar voor het eerst wat fixed gear wedstrijdjes gereden maar dit korte werk op de kartbaan lijkt me een uitdaging.
Weet niet of de wielerbaan nog enigzins in de buurt is, en je er nog tijd voor over hebt, anders zou je ook nog naar het wk op de baan kunnen kijken.

Gebruikersavatar
Arko74
Forum-lid
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 apr 2014 17:50
Locatie: Uden
Contact

Gebruikersavatar Arko74 10 mar 2020 21:00

Ik hoop dat het je beter afging dan de GCN-delegatie bullit-shot, zie de GCN upload. Wel weer spectaculaire beelden en ze hadden in ieder geval lol in het evenement, doe het jullie niet na. :like:
"Fietsen is mijn medicijn."

Plaats reactie