Alles over single speed, fixies en baanfietsen.

Hulp bij keuze

Benito
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 21 mei 2015 11:08

Benito 12 feb 2016 10:05

Is inderdaad recycledbicycles. Is die dicht? Eeuwig zonde. Hij had een mooie verzameling dozen met spul waar je lekker in kon grasduinen. Je zou ook nog eens langs kunnen gaan bij komeet fietskoeriers (http://www.superspoed.nl/), misschien dat zij nog iets interessants voor je hebben. Meesterknecht in de Kerkstraat is ook een optie, maar dan zal het zeker niet goedkoop worden.
Op het punt van matriaal kunnen Klimmer en ik het wel eens worden; gewoon staal nemen. Gewicht van een fixie zal nooit serieus hoog zijn, zeker in vergelijking met een "stadsfiets".
Die 6ku ziet er wel goed uit hoewel ik geen fan ben van een recht stuur, maar alla.

GabrielC
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2016 22:25

GabrielC 12 feb 2016 10:12

klimmer schreef:Reken eens een halve kilo extra. Staal rijdt door Amsterdam lekkerder dan alu.
Dan is mijn keuze gemaakt, dankje!

GabrielC
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2016 22:25

GabrielC 12 feb 2016 10:14

Benito schreef:Is inderdaad recycledbicycles. Is die dicht? Eeuwig zonde. Hij had een mooie verzameling dozen met spul waar je lekker in kon grasduinen. Je zou ook nog eens langs kunnen gaan bij komeet fietskoeriers (http://www.superspoed.nl/), misschien dat zij nog iets interessants voor je hebben. Meesterknecht in de Kerkstraat is ook een optie, maar dan zal het zeker niet goedkoop worden.
Op het punt van matriaal kunnen Klimmer en ik het wel eens worden; gewoon staal nemen. Gewicht van een fixie zal nooit serieus hoog zijn, zeker in vergelijking met een "stadsfiets".
Die 6ku ziet er wel goed uit hoewel ik geen fan ben van een recht stuur, maar alla.
Ik had hem ooit gemaild en toen zei hij dat hij zich niet meer in Nederland bevond. Ik zal het even bekijken maar denk toch dat ik voor een 6ku ga. Ik denk dat ik het stuur wel omwissel voor een bullhorn, na een tijdje dan.

Plaats reactie