Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fons bikes

Fons multistrada
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 sep 2018 17:43

Fons multistrada 10 mei 2019 14:45

Ik hou enorm van mensen! Vooral van leuke, eerlijke, spontane, vriendelijke sportieve, gezellige, gepassioneerde, grappige, kritische etc, ,mensen. Er zijn maar weinig mensen die ik ken waar ik een hekel aan heb. Ik schat in dat ik met zo'n 90% van de mensen die ik ben tegengekomen ben in mijn leven een goede match heb.

Mensen maken dat ik plezier heb in mijn leven. Mensen maken dat ik het leuk vindt hard voor ze werken en zorgen. Mensen zijn het allerbelangrijkste in mijn leven.

Karl66 schreef: 10 mei 2019 14:31 Zo Jos, jij haat je klanten echt hé? Is dat die typische minachting voor andere mensen waar de meeste oplichters last van hebben?

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 10 mei 2019 14:53

Jos houdt van kritische mensen - met die opmerking is het laatste spoor van zelfkennis en zelfreflectie toch wel bij hem verdwenen
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5891
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 10 mei 2019 15:09

Fons multistrada schreef: 10 mei 2019 14:45.....Ik schat in dat ik met zo'n 90% van de mensen die ik ben tegengekomen ben in mijn leven een goede match heb. ......
Goh,..... dan is best gek dat je met meer dan de helft van het forum hier inmiddels ruzie hebt.... :o Zijn wij dan allemaal zooooooooo'n vervelende mensen :?
Live fast; die young. mijn blog

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 10 mei 2019 15:56

Nee, hier is hij ontmaskerd en daar kan hij niet zo goed tegen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 10 mei 2019 16:04

Fons multistrada schreef: 10 mei 2019 13:26 Oh? echt? je hebt geen indruk op gemaakt.
Waarom heb je jezelf niet even voorgesteld? Bleef je liever anoniem?
Je fantaseert over feiten, Jaap. Als we een antwoord geven geef je er weer een zwengel aan.
Beste Jos, ik ben niet anoniem, ik heet Jaap Telder. Waarom zou ik mijzelf voorstellen op een beurs, ik kom er voor mezelf en niet om mijzelf daar te promoten.

Het probleem bij jou is dat je juist GEEN ANTWOORDEN geeft en daarna een ander onderuit probeert te halen op een vervelende manier.
Er komen geen antwoorden op vragen, feiten van jouw kant. Op vrijwel geen één vraag aan jou gesteld in dit topic, heb je een feitelijk antwoord willen geven. Wel veel tekst met veel woorden van meer van hetzelfde met totaal geen onderbouwing.

Fons multistrada
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 sep 2018 17:43

Fons multistrada 10 mei 2019 18:29

Na overleg met mijn wijste adviseur waar ik al heel lang mee getrouwd ben heb ik een besluit genomen.

Op 2 plaatsen op dit forum word ik door een handjevol anonieme mensen van van alles beticht. Dat doet heel veel met mij als mens. Ik probeer mijn leven zo goed mogelijk te leven door zuiver en oprecht het leven te leven. Ik stort mij enthousiast en met overtuiging op alles was ik doe en probeer ook maatschappelijk mijn steentje bij te dragen. Fouten geef ik makkelijk toe (voelt niet makkelijk want ik maak ze niet graag) en als ik iemand kwets of schade berokken dan biedt ik daar direct mijn oprechte excuses voor. Ik ben rechtlijnig en soms wat te principieel en fanatiek op details.
Ook de “fouten” die we bij Fons hebben gemaakt hebben wij direct erkend. Feedback neem ik makkelijk mee in ons ontwikkelingsproces.

Ik blokkeer vanaf heden dit forum en deze topics uit mijn leven omdat het teveel negativiteit is waar ik mij als persoon nooit tegen kan verdedigen omdat geen enkel antwoord goed lijkt te zijn voor een klein groepje mensen. Desondanks raken de vele valse beschuldigingen en verwijten mij enorm. Juist omdat mij verweten wordt dingen te doen waar ik als mens grote moeite mee heb. Dat mensen beweringen met aantoonbaar verwarren en fictie met feiten maakt het niet makkelijker om jezelf te verdedigen. Inhoud lijkt er niet te doen. De effecten die onbekenden op me hebben zijn dus groter dan ik ooit had kunnen/durven verwachten. Ik ben ook nog nooit bij zo’n situatie betrokken geweest.

Ik werk bij Fons en bij PART met geweldige mensen en partijen samen en daar ben ik dankbaar voor. Zij helpen mij en ons om de dingen die we doen nog beter te doen.
We werken ons de blubber voor onze klanten zijn uitermate kritisch op onszelf en onze producten.
Dit doe ik graag omdat het fantastisch vind om met mensen om te gaan en te werken.

Er is een groep mensen die mij niet kennen, niet weten hoe ik werk (zij menen anders) die keer op keer beweren dat ik mensen zou oplichten, liegen, smaad etc. Daar gaan een aantal mensen erg ver in. Soms zelfs te vergelijken met stalken. Ze verzinnen volledige verhalen en delen die her en der waar wij vernoemd worden. Gisteren ontving ik nog zo’n mail waarbij iemand en de meest ment zaken beweerde. Deze mail was niet aan mij gericht maar naar iemand anders gestuurd. Bijna altijd onder een andere naam.
Opvallend genoeg zit hier niet 1 klant van ons bij. Mij zegt dat veel anderen wellicht niet.

Ik laat het langer toe in mijn leven dat anonieme personen mij raken, verdriet bezorgen of anders onrust veroorzaken vandaar dat ik hier niet meer op dit forum ga reageren.

Ik volg slechts mijn dromen en mijn liefde voor de fiets en fietsport. Ik krijg daarbij hulp van fantastische mensen uit mijn directe omgeving en van een bijzonder team Fons en PART mensen.
Ik ben nog steeds van mening dat iedereen die iets wil weten over mij of ons van harte welkom is. Op events, bij ons in de showroom, elders etc. Ik durf iedereen recht in de ogen te kijken en te vertellen hoe ik werk en ben. Ik maak briljante espresso durf ik te stellen dus die krijg je erbij.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 10 mei 2019 18:32

De slachtofferrol, hoe voorspelbaar.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

jansen2.0
Forum-lid
Berichten: 817
Lid geworden op: 29 okt 2013 09:38

jansen2.0 10 mei 2019 18:34

Fons bikes: de film.
Previous name Jansen01

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5891
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 10 mei 2019 18:44

Och gut och och guttegut,..... Wat is die Fons toch zielig. Zo'n lieve aardige meneer. Niemand wil met hem vriendjes worden, iedereen is tegen hem. Hij wordt van alles en nog wat beschuldigd. En hij doet het ook nooit goed.

Ik heb echt medelijden met hem,... kwijl kwijl kwijl,.....

God,.. wat ben ik blij dat die oplichter zijn onzin niet meer komt verkopen

En,.... nee Fonske. Hier niet op reageren. Een man een man, een woord een woord. En nu opzouten
Live fast; die young. mijn blog

roelw
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 27 jul 2010 12:20

roelw 10 mei 2019 18:51

timo2.0 schreef: 10 mei 2019 18:32 De slachtofferrol, hoe voorspelbaar.
Tja, zoals ik al een paar keer gepost heb: de typische narcistische reactie. "De anderen zijn zeker fout, Ik ben fantastisch en doe alles goed....": "Iedereen vindt mij leuk behalve het Fiets forum dus het Fiets forum is zeker fout." En dan de slachtofferrol opzoeken.
Laatst gewijzigd door roelw op 10 mei 2019 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 10 mei 2019 19:08

Ik ga chips en bier kopen. Deze soap kan nog wel even duren

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 mei 2019 19:13

Ach Jos, je voelt nu misschien een beetje hoe Janneke zich voelde. Het verschil was alleen dat zij niets fout deed. Oh jij ook niet? Daar denken "wij" anders over.

Plaats reactie