Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fons bikes

Fons multistrada
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 sep 2018 17:43

Fons multistrada 10 mei 2019 10:57

Beste Jaap,

Graag de eerdere berichten volledig lezen. We praten in onze berichten over 4 verschillende frames.
Je mag rustig afwachten tot ook jij de frames kunt zien waar wij bezig zijn. Ik verwacht wij ze eind augustus voor het eerst kunnen laten zien en vanaf januari 2020 kunnen uitleveren.

Ik had je trouwens nog op de Bikemotion verwacht? Ke zou ons toch eens stevig aan de tand voelen? Ik was al wat ongerust want jij bent kennelijk een groet jongen in de fietswereld las ik in je eerdere berichten.
Jouw reacties zijn gewoon weer dezelfde zure bullshit die je altijd post. Relax toch eens. Kijk eens om je heen de wereld staat niet stil.
Jaap Telder schreef: 10 mei 2019 09:37
Fons multistrada schreef: 09 mei 2019 23:56 Het fijne aan dit forum/topic is dat wij eigenlijk helemaal niet hoeven te reageren. Alles is toch al bekend en anderen weten precies hoe wij werken......

Dit is ons laatste bericht hier. Iedereen die meer over ons wil weten is van harte welkom om eens langs te komen.
.
Dan zou ik voorstellen om Mueller hier te laten reageren op de stelling dat jij, Jos, direct invloed kan uitoefenen op zijn ontwerpen en dat jij in samenwerking met hem, Mueller, de frames wereldwijd in de markt gaat zetten. Jij bent dus mede eigenaar van het frame en medecompagnon van Mueller en hebt daar de rechten over, want je praat steeds over "wij" waarmee je Mueller en zijn bedrijf bedoelt.
Ik beweer dat dit klinklare onzin is, je bent gewoon klant van Mueller en koopt zijn frame in als open-mold en zet er je Part naam op. Je doet je voor als een grote jongen in dit bedrijf maar je bent gewoon een klant die in hun portfolio mag komen omdat je een afnemer bent.

Mueller verklaart zelf nota-bene dat dit frame ook met opzet in de markt is gezet voor iedereen die zijn product wil afnemen om daarmee zijn eigen brand te creëren zonder daarvoor alle R&D voor te hoeven doen.

De manier waarop je opnieuw de consument marketingbulshit verkoopt is weer opmerkelijk, maar eigenlijk diep triest en verwerpelijk.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5891
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 10 mei 2019 11:19

hee Fons,...... je zou toch niet meer reageren! Is het zo moeilijk om je woord te houden?
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 10 mei 2019 11:24

Fons multistrada schreef: 10 mei 2019 10:57 Beste Jaap,

Graag de eerdere berichten volledig lezen. We praten in onze berichten over 4 verschillende frames.
Je mag rustig afwachten tot ook jij de frames kunt zien waar wij bezig zijn. Ik verwacht wij ze eind augustus voor het eerst kunnen laten zien en vanaf januari 2020 kunnen uitleveren.

Ik had je trouwens nog op de Bikemotion verwacht? Ke zou ons toch eens stevig aan de tand voelen? Ik was al wat ongerust want jij bent kennelijk een groet jongen in de fietswereld las ik in je eerdere berichten.
Jouw reacties zijn gewoon weer dezelfde zure bullshit die je altijd post. Relax toch eens. Kijk eens om je heen de wereld staat niet stil.
Jaap Telder schreef: 10 mei 2019 09:37
Fons multistrada schreef: 09 mei 2019 23:56 Het fijne aan dit forum/topic is dat wij eigenlijk helemaal niet hoeven te reageren. Alles is toch al bekend en anderen weten precies hoe wij werken......

Dit is ons laatste bericht hier. Iedereen die meer over ons wil weten is van harte welkom om eens langs te komen.
.
Dan zou ik voorstellen om Mueller hier te laten reageren op de stelling dat jij, Jos, direct invloed kan uitoefenen op zijn ontwerpen en dat jij in samenwerking met hem, Mueller, de frames wereldwijd in de markt gaat zetten. Jij bent dus mede eigenaar van het frame en medecompagnon van Mueller en hebt daar de rechten over, want je praat steeds over "wij" waarmee je Mueller en zijn bedrijf bedoelt.
Ik beweer dat dit klinklare onzin is, je bent gewoon klant van Mueller en koopt zijn frame in als open-mold en zet er je Part naam op. Je doet je voor als een grote jongen in dit bedrijf maar je bent gewoon een klant die in hun portfolio mag komen omdat je een afnemer bent.

Mueller verklaart zelf nota-bene dat dit frame ook met opzet in de markt is gezet voor iedereen die zijn product wil afnemen om daarmee zijn eigen brand te creëren zonder daarvoor alle R&D voor te hoeven doen.

De manier waarop je opnieuw in dit topic marketingbulshit verkoopt is weer opmerkelijk, maar eigenlijk diep triest en verwerpelijk.

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 10 mei 2019 11:24

Jos, misschien kan je ook nog wat antwoorden geven, bijvoorbeeld op de vragen over Janneke of de vraag van amclassic-fan.

Op dinsdagavond is er een verhelderend programma op tv, Tros Opgelicht. Alle gedrag van die oplichters kan je afvinken bij het gedrag van Jos. Mensen per se in persoon willen ontmoeten, de schuld bij anderen leggen, geen verantwoordelijkheid nemen voor eigen gedrag, heel veel halve waarheden vertellen, zichzelf groot maken. Jos is gewoon de klassieke kandidaat voor dat programma.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Fons multistrada
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 sep 2018 17:43

Fons multistrada 10 mei 2019 11:28

Je bent altijd welkom eens te komen praten. De strijd tegen kanker is helaas nog erg hard nodig.
plopmobiel schreef: 10 mei 2019 10:21
Fons multistrada schreef: 09 mei 2019 21:43 Bijna Goed Ernie. ARC8 is inderdaad een merk waar Jonas mede eigenaar van is. Zij maken geen frames maar kopen die in bij een fabrikant. . Dat doen wij ook. We maken dus ook beide gebruik van de engineering van Jonas.
Daarnaast werken wij nu samen met Jonas aan een Gravelracer voor PART en een Aero racer voor PART waarbij de eerste rijdende prototypes eind augustus verwachten en de levering voor beging 2020 hebben staan. Dit heel project doen we in nauwe samenwerking met BETA. Voor ons een fascinerend traject omdat we nu ook nog eens vanaf het "allereerste" begin van deze modellen enorme invloed hebben op hele diverse vlakken.

Met deze wijze van werken is niets mis, onze klanten krijgen een serieus topproduct en wij zijn er natuurlijk erg transparant over.
Je bent van harte welkom eens te komen testen of de frames eens in detail te komen bekijken.
Ernie C. schreef: 09 mei 2019 21:24 Jonas Müller schijnt een Duits paspoort te hebben.

Overigens zie ik nu op de site dat zijn bedrijf nu onderdeel is van het bedrijf achter Arc8 (het Zwitserse recalmebureau kreuz+quer GmbH). De fietsen die Jos verkoopt als PART zijn dus officieel gerebadgde Arc8's.
Nou Fons ik wil wel voor langere tijd zo'n frame van je testen hoor, Het zou dan het eerste Fons frame zijn dat mee doet met grootverzettegenkanker.nl (kijk dan maak ik ook meteen maar een klein beetje reclame)

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 10 mei 2019 11:32

Ik had je trouwens nog op de Bikemotion verwacht? Ke zou ons toch eens stevig aan de tand voelen? Ik was al wat ongerust want jij bent kennelijk een groet jongen in de fietswereld las ik in je eerdere berichten.
Jouw reacties zijn gewoon weer dezelfde zure bullshit die je altijd post. Relax toch eens. Kijk eens om je heen de wereld staat niet stil.

[QUOTE}

Kijk in de spiegel.
Ik ben er geweest en heb meegeluisterd naar de vragen van bezoekers en de antwoorden.
Niets nieuws onder de zon bij Fons dus.
Degene die bulshit verkoopt is Fons, lees ook alle feiten en onwaarheden van Fons die in dit topic en elders in de media zijn genoemd.

Dat ik een grote jongen ben in de fietsenwereld heb ik nergens gezegd, komt uit jouw mond. Ik heb wel mijn netwerk in de fietsenbrache, zo'n 40 jaar.

Maar ga liever op de feiten in i.p.v. hier je emoties te tonen.

Het vervolg kun je lezen in het PART topic.

Fons multistrada
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 sep 2018 17:43

Fons multistrada 10 mei 2019 12:32

Oh???Je was ook daar de grote anonieme op de stand? Waarom heb je kans dan niet gepakt ons eens stevig de waarheid te vertellen zoals beloofd had? Jammer dat die kans niet gegrepen hebt.

Misschien is dat wel je ware aard Jaap, anoniem dingen roepen omdat je dan nooit verantwoording af hoeft te leggen voor je bullshit. Bang voor de openbaarheid of werkelijkheid.

Ik zou zeggen laat het los Jaap, duik maar weer eens op marktplaats misschien staan er nog Pina's te koop of zoek een baan dan wel parten die je wel voldoening geeft.
Jaap Telder schreef: 10 mei 2019 11:32 Ik had je trouwens nog op de Bikemotion verwacht? Ke zou ons toch eens stevig aan de tand voelen? Ik was al wat ongerust want jij bent kennelijk een groet jongen in de fietswereld las ik in je eerdere berichten.
Jouw reacties zijn gewoon weer dezelfde zure bullshit die je altijd post. Relax toch eens. Kijk eens om je heen de wereld staat niet stil.

[QUOTE}

Kijk in de spiegel.
Ik ben er geweest en heb meegeluisterd naar de vragen van bezoekers en de antwoorden.
Niets nieuws onder de zon bij Fons dus.
Degene die bulshit verkoopt is Fons, lees ook alle feiten en onwaarheden van Fons die in dit topic en elders in de media zijn genoemd.

Dat ik een grote jongen ben in de fietsenwereld heb ik nergens gezegd, komt uit jouw mond. Ik heb wel mijn netwerk in de fietsenbrache, zo'n 40 jaar.

Maar ga liever op de feiten in i.p.v. hier je emoties te tonen.

Het vervolg kun je lezen in het PART topic.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 mei 2019 12:40

Ach Fons, wel een beetje de pot die verwijt dat de ketel zwart ziet. Hier op het forum hebben jullie er duidelijk geen moeite mee om anoniem in hetzelfde topic te reageren.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 10 mei 2019 13:09

Citaat Jos:

Misschien is dat wel je ware aard Jaap, anoniem dingen roepen omdat je dan nooit verantwoording af hoeft te leggen voor je bullshit. Bang voor de openbaarheid of werkelijkheid.

Ik zou zeggen laat het los Jaap, duik maar weer eens op marktplaats misschien staan er nog Pina's te koop of zoek een baan dan wel parten die je wel voldoening geeft.

{Quote}

Dit is de manier waarop Jos/Fons voortdurend reageert.
Niet op de feiten ingaan maar met emotie en irritatie afreageren.
Zeer volwassen gedrag, Jos.

Ik ben hier en nergens anoniem, wat een verdraaiingen toch telkens in jouw reacties. Ik heb je trouwens gesproken op de beurs, niet dat dat wat heeft betekend.

Je laat je in je gedrag wel weer kennen, Jos, of ben jij een incognito Jos, wat is je identiteit?

Fons multistrada
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 sep 2018 17:43

Fons multistrada 10 mei 2019 13:26

Oh? echt? je hebt geen indruk op gemaakt.
Waarom heb je jezelf niet even voorgesteld? Bleef je liever anoniem?
Je fantaseert over feiten, Jaap. Als we een antwoord geven geef je er weer een zwengel aan. Ik heb daar geen zin ik heb leukere dingen te doen in mijn leven.
ik hou van de fiets en fietsport, ik hou van het creatieve proces wat daar bij hoort en de contacten met mensen.
Mijn identiteit is toch bekend als je me gesproken hebt. Of had ik je mijn paspoort moeten laten zien?

Hou toch eens op met die kolder.
Jaap Telder schreef: 10 mei 2019 13:09 Citaat Jos:

Misschien is dat wel je ware aard Jaap, anoniem dingen roepen omdat je dan nooit verantwoording af hoeft te leggen voor je bullshit. Bang voor de openbaarheid of werkelijkheid.

Ik zou zeggen laat het los Jaap, duik maar weer eens op marktplaats misschien staan er nog Pina's te koop of zoek een baan dan wel parten die je wel voldoening geeft.

{Quote}

Dit is de manier waarop Jos/Fons voortdurend reageert.
Niet op de feiten ingaan maar met emotie en irritatie afreageren.
Zeer volwassen gedrag, Jos.

Ik ben hier en nergens anoniem, wat een verdraaiingen toch telkens in jouw reacties. Ik heb je trouwens gesproken op de beurs, niet dat dat wat heeft betekend.

Je laat je in je gedrag wel weer kennen, Jos, of ben jij een incognito Jos, wat is je identiteit?

senior
Forum-lid
Berichten: 2210
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 10 mei 2019 14:09

Ik denk dat ik alleen al vanwege de baas van dat fietsmerk en zijn opstelling jegens critici daar never nooit niet iets zou kopen. Ik moet er niet aan denken onverhoopt in een garantieprocedure verwikkeld te raken. Daar heb ik helemaal geen tijd voor (en al helemaal geen zin in)

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 10 mei 2019 14:31

Zo Jos, jij haat je klanten echt hé? Is dat die typische minachting voor andere mensen waar de meeste oplichters last van hebben?
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Plaats reactie