Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fons bikes

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15953
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 28 jan 2019 19:04

superrose@work schreef: 28 jan 2019 18:46 aanname?
Ik denk dat je na je tussenkomsten van de laatste dagen je zwarte Fons met gouden letters en binnenbanden die bij de buitenbanden passen wel mag gaan halen.

Dit is voor alle duidelijkheid een aanname van mij. :mrgreen:
I know myself like no one else
Nothing to defend

superrose@work
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 okt 2009 16:16

superrose@work 28 jan 2019 19:05

Oei de obsessie die jullie hier hebben met Fons en dan vooral Jos neemt echt mythische vormen aan. Kan iemand me vertellen wat zijn persoonlijke motief is? En dan eerlijk he? Zien jullie werkelijk niet dat het nu wel enorm op een complottheorie gaat lijken met Jos als kwade genus die een leger aan influencers aanstuurt om de niets vermoedende beginnende fietsvrouw voor zich te strikken met een fiets van 4000 euro?

Lieve mannen (en Jans, je bent een vrouw toch?) ik ga even lekker eten, nog even tacxen en dan een stuk wandelen met mijn hond. Mijn antwoord aan Daniel dekt de lading wel. En de uitleg van het verdienmodel, influencerschap en co-ops met andere merken vindt je een paar pagina's terug. Ik stel voor dat je terug gaat naar stellingen die je hard kunt maken. Op een forum verlies je je zo snel in drama. 1 dag en ik ga bijna mee in dat systeem. Is niet goed voor de mens.

SiO2
Forum-lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:27

SiO2 28 jan 2019 19:17

Wellus, nietus, wellus, nietus....

Superrose, je hebt weer een aantal zinnige bijdragen geleverd! Waarvan akte. Ga je nu weer terug naar je ivoren toren waarvandaan je uitkijkt op het plebs dat niets begrijpt van het verdienmodel, influencerschap etc., en louter aannames doet?

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8346
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 28 jan 2019 19:19

@Rose, het interesseert me geen steek hoe jij je geld verdient, of je influencer bent of niet. Het irriteert me wel mateloos dat je Chrizziewizzie in een hoek probeert te zetten. En al vast voor hem te bedenken dat hij info van een "haar" zou hebben. (Chrizziewizzie heeft mijn hulp niet nodig hoor, hij kan het prima zelf redden,)

KarinP79
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 dec 2018 20:18

KarinP79 28 jan 2019 19:47

Zo, tadaaaaaa, nieuw lid die ook eens iets gaat zeggen, want jullie zitten hier in een fantastische tunnelvisie lijkt het.

@Jans bijvoorbeeld. Als ik dit laatste zo lees, lijkt het me niet echt een logische conclusie dat @superrose het over jou heeft hoor.

En @chrissiewizzie, ik ben ook wel nieuwsgierig. Je weet 'iets' van 'iemand' die niks mag zeggen. Het 'iets' is blijkbaar een HUGE iets. Maar de wie had het dus niet mogen zeggen (en deed het wel?). En de wat is aan die persoon om te vertellen (maar die mocht het dus al helemaal niet). En stiekem vertel jij het dus toch. HELP! Daar hebben we toch ook niks aan.

Over de rest van dit hele verhaal ga ik me dan ook maar eens buigen. Wie weet komt ik nog wel met iets zinnig.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8346
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 28 jan 2019 20:02

KarinP79 schreef: 28 jan 2019 19:47 Zo, tadaaaaaa, nieuw lid die ook eens iets gaat zeggen, want jullie zitten hier in een fantastische tunnelvisie lijkt het.

@Jans bijvoorbeeld. Als ik dit laatste zo lees, lijkt het me niet echt een logische conclusie dat @superrose het over jou heeft hoor.

En @chrissiewizzie, ik ben ook wel nieuwsgierig. Je weet 'iets' van 'iemand' die niks mag zeggen. Het 'iets' is blijkbaar een HUGE iets. Maar de wie had het dus niet mogen zeggen (en deed het wel?). En de wat is aan die persoon om te vertellen (maar die mocht het dus al helemaal niet). En stiekem vertel jij het dus toch. HELP! Daar hebben we toch ook niks aan.

Over de rest van dit hele verhaal ga ik me dan ook maar eens buigen. Wie weet komt ik nog wel met iets zinnig.
Succes als je echt nieuw bent. Mag je wel een paar vrije dagen opnemen. En hoe kom je er bij dat ik denk dat @rose (laat super maar weg) mij bedoelt? Dat is dan echt het laatste wat ik dacht, dus ik heb nooit in een tunnel gezeten.
Maar zoals Squeezer zich al afvroeg, wat brengt je naar dit forum?

KarinP79
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 dec 2018 20:18

KarinP79 28 jan 2019 20:04

Ook hallo @squeezer, als je wat over me wilt weten kun je dat natuurlijk gewoon vragen. Misschien houd ik bijvoorbeeld wel van dit soort 'loopgraven'. Vooralsnog zijn er volgens mij nog geen stinkbommen gegooid door me.

Maar ja, ik vind het wel raar als je 'iets' zegt te weten van 'iemand', maar dat je over het 'iets' en de 'iemand' niks kunt zeggen. Dat vind ik intrigerend, want klaarblijkelijk wil hij er wel een punt mee maken.

Wat ik er verder allemaal van vindt, dat weet ik zelf nog niet eens. Zoals gezegd ga ik eens even aan het lezen, en teruglezen wat ik in de tijd dat Janneke het plaatste al las.

KarinP79
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 dec 2018 20:18

KarinP79 28 jan 2019 20:08

Dan is dat verkeerd geïnterpreteerd @Jans. Maar vind jij de 'iets' en de 'iemand' dan wel daadwerkelijk input voor welk argument dan ook?

Net als jou een fietsvrouw, en dan kom je vanzelf eens op dit forum uit als je vragen hebt. Je vind er namelijk best veel antwoorden. Waar ik een tijdje terug al eens hier was, nu maar eens besloten wat mee te praten. Want wat hier in dit specifieke topic gebeurd is echt super fascinerend als je niet één van beide partijen bent.

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6086
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 28 jan 2019 20:17

Zitten we inmiddels in het script van een soapserie als GTST? Waar personages bijna sneller uit het plot verdwijnen dan er nieuwe voor in de plaats kunnen komen? :P

"Ik heb geen goed weerwoord of argument, dus dan roep ik maar dat de ander een aanname gedaan heeft, zo is hij/zij weer aan zet".

We leggen woorden niet eens op een weegschaal, het is gewoon een kwestie van negeren en een random woord uitkiezen om een wedervraag op te stellen. Dat Fons, Rose of Karin lieve mensen zijn, is ook slechts een aanname, maar het script op dit topic begint zowel hilarisch als triest te worden tegelijkertijd (dit is een mening, geen aanname).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Gebruikersavatar
MarcFaFo
Forum-lid
Berichten: 1532
Lid geworden op: 30 sep 2012 20:39

Gebruikersavatar MarcFaFo 28 jan 2019 20:27

KarinP79 schreef: 28 jan 2019 19:47
Over de rest van dit hele verhaal ga ik me dan ook maar eens buigen. Wie weet komt ik nog wel met iets zinnig.
Ik hoop het wel want je verhaal hiervoor heeft geen enkele weerslag op waar het hier om gaat, de leugens van Fons
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 28 jan 2019 20:40

superrose@work schreef: 28 jan 2019 17:50
daniel1975 schreef: 28 jan 2019 17:23 Rose, wat is jouw motivatie om zo voor Fons op de bres te springen?
Fons draait toch overduidelijk om een aantal concrete vragen heen?
Goede vraag Daniel, kijk voor mij tellen een paar dingen. De korte versie: ik vind dat jullie doorslaan, dat het te ver gaat. Dat je als consumenten kritisch bent, is een goede zaak. Maar dit is kritisch allang voorbij.

En er wordt nu ingezoomd op één merk wat volgens een bepaalde methode werkt, terwijl er veel merken zijn die precies hetzelfde doen. Openmould wordt door veel kleine merken gebruikt, marketing ook. Hele volksstammen rijden op een speciaal damesframe terwijl ze het niet nodig hebben, omdat ene paar merken verkondigden dat de vrouwtjes anders waren.

Ik ken dit forum een beetje, een aantal van jullie persoonlijk en daarvan heb ik er een paar zelfs hoog zitten. Maar in tegenstelling tot jullie allemaal heb ik het bedrijf Fons ook leren kennen en ook dat zijn lieve mensen.

Ik lees nu al een tijdje mee in dit topic. Zie hoe ik word genoemd als influencer, zie hoe mensen zeggen dat ze door gaan met op Fons jagen en dat het ze niet deert als er een bedrijf aan kapot gaat, ik zie jullie allemaal meegaan op de golf van dit topic en het kan gewoon echt niet meer.

Punt gemaakt. Dit jonge bedrijf heeft het onhandig gedaan, maar hou op.
Hou op met dingen te stellen over mensen die je nooit gesproken hebt, over dingen waarvan je nooit gevraagd hebt hoe het zit. Hou op met gissen over afspraken tussen Janneke en Fons. Niemand heeft er iets aan.

Als ik Fons Bikes was zou ik ook niet in de sfeer van dit topic ingaan op vragen, want jullie hebben allang te kennen gegeven dat daar de ruimte niet eens voor is.

Dus wat is mijn motivatie? Ik vind dat jullie een grens over gaan. En het is niet zo dat omdat je vindt dat de ene partij iets verkeerds doet, dat je zelf dan ook verkeerd mag doen.
De kritiek van Fons hier op het forum is zelf de kritiek allang voorbij. Gebruikte leugens worden niet ontkracht. Inhoudelijke vragen worden bewust niet beantwoord. Lieve mensen kunnen ook leugens verkondigen, kom uit de Fons-bubbel.

De discussie gaat helemaal niet over het gebruik van een open-mold maar dat mensen wijs werd gemaakt dat Fons het vrouwenframe zelf ontwikkeld had n.a.v wetenschappelijk onderzoek, en dat dat frame uniek was, wat een grote leugen is. Ontkracht door foto's en namen van andere merken die hetzelfde frame gebruiken.

Fons wordt alle ruimte gegeven om alle leugens te ontkrachten maar doet dat niet. Fons stelt daar tegenover dat forumleden negatieve meningen hebben terwijl het bewezen feiten zijn. Lees dit topic vanaf het begin maar eens.

Fons draait er omheen, verwijderd eigen informatie, en op dit forum zaait het alleen nog meer onduidelijkheid, geeft op vragen van forumleden na herhaaldelijk verzoek geen enkel antwoord/reactie.
Hoe vaak vraag ik al inhoudelijke vragen die bewust niet worden beantwoord, maar als reactie krijg je; fijne dag en geniet ervan, over en sluiten. Haast denigrerend.

Fons is allang een grens overgegaan, niet het forum.
Het forum reageert alleen op deze houding, gedrag en ( geen) antwoorden van Fons.
Fons moet eens verantwoordelijk worden voor eigen gedrag en niet de forumleden alle shit in de schoenen schuiven die zijzelf heeft veroorzaakt. Er zijn al genoeg slachtoffers zoals Janneke.

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 28 jan 2019 20:46

Dat liegen en bedriegen doen alle fabrikanten, wat dat betreft kan ik het nog begrijpen, anders verkoop je geen enkele fiets meer.

Wat ik persoonlijk nogal raar vind is dat Fons juist daar op af geeft en verkondigd dat ze zelf veeeeeel beter zijn. Om vervolgens exact hetzelfde te doen als de andere fabrikanten waar ze zo over afgeven.

Plaats reactie