Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Het Grote Imitatietopic (frames en onderdelen)

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3069
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 12 jun 2016 22:06

Sorry Jaap, maar je gedraagt je als een klein kind.
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 12 jun 2016 22:09

Ik denk dat het eerder andersom is.
Ik houd dit hele hypocriete gedoe van Fiets.nl voor gezien.
Ga maar lekker mooi weer spelen met deze hele teringzooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn abonnement op Fiets zeg ik per direct op. Heb je dat ook nog even voor elkaar gekregen.

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 12 jun 2016 22:21

Helemaal niet. Ik vroeg me gewoon af waarom je nou zo boos bent. Ik vind het namelijk een goed onderwerp. Nuttig voor mensen zoals ik die niet onmiddellijk zien dat iets fake is. Behalve als het erop staat.:)
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3229
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 12 jun 2016 22:21

@Jaap
Jouw reactie kwam op sommigen nogal, hoe zeg ik dat voorzichtig, verongelijkt over. Het leek alsof je boos was op Pinot en ondergetekende omdat wij een lap tekst hadden overgenomen. Ik moet zeggen dat ik zelf ook even niet wist of je nu boos was of iets anders.
De betreffende tekst hebben wij met de beste bedoeling overgenomen, de reden, een centraal overzicht van het onderwerp zodat mensen niet een groeiend aantal post door moeten spitten om de antwoorden te vinden.


Anyway
Jaap, je bijdragen worden gewaardeerd, want zonder jouw detectivewerk in het MP topic hadden we dit nieuwe onderwerp niet gehad. Pina is een merk waar ik geen verstand van heb, evenmin Cervelo of Specialized. Sterker nog, veel verder dan mijn beperkte kennis van Cannondale kom ik niet, dus dit is bij uitstek een topic waar we de kennis van meerdere forum deelnemers hard nodig hebben.

Zoals ik al schreef zal ik nog wat extra verdieping aanbrengen op het gebied van intellectueel eigendom.
En verder blijf ik meespeuren naar neppers.

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 12 jun 2016 22:22

Jaap, ik heb je net even een PB'tje gestuurd, maar reageer hier ook even publiekelijk:
je zin lijkt voor meerdere interpretaties vatbaar te zijn, ik begreep vooral uit dat 'hé' dat het jou er om ging dat ik/NicoNB niet even aangegeven hadden waar wij de overige merken (naast Pinarello, Cervélo en Canyon) vandaan hadden.

nu begrijp ik dat jij er op doelde dat het niet alleen die 3 merken waren die in de startpost stonden, maar dat het er dus (erg genoeg) nog veel meer zijn,

hierbij mijn excuses, my bad
(zin werd door andere waarschijnlijk ook verkeerd geinterpreteerd).

En, zoals NicoNB zegt: door jou is er nu een apart Imitatietopic :like:

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 13 jun 2016 06:32

Ge dit draadje ook maar even volgen.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 13 jun 2016 07:16

Verdorie!! Jaap hangt alweer in de gordijnen!
Johnnny Weissmuller zou er jaloers op zijn geworden, die hing in zijn tijd niet zo vaak in de lianen als Jaap nu......
Niet zo kinderachtig reageren Jaap, je bent hopelijk ook al volwassen geworden.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 13 jun 2016 07:56

scottpch schreef:Verdorie!! Jaap hangt alweer in de gordijnen!
Johnnny Weissmuller zou er jaloers op zijn geworden, die hing in zijn tijd niet zo vaak in de lianen als Jaap nu......
Niet zo kinderachtig reageren Jaap, je bent hopelijk ook al volwassen geworden.
Je kent de aanleiding niet helemaal. Ik heb nl. een privé PB gehad.
Dus niet te snel oordelen, dat gebeurt al te vaak.
Liever een inhoudelijke bijdrage die hout snijdt.

@monsieur pinot: excuses aanvaard :like:
Ik schrok al en dacht: daar gaan we weer.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 13 jun 2016 08:11, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jupu1973
Forum-lid
Berichten: 304
Lid geworden op: 02 aug 2013 15:10

Gebruikersavatar jupu1973 13 jun 2016 07:57

Waarom, waarom, waarom nu weer dit soort reacties.
Feit is dat Jaap af en toe verkeerd geïnterpreteerd wordt en dat anderen het nodig vinden om hierbij ook een duit in het zakje te doen.
Ik sta vierkant achter Jaap en ga eens bij mezelf te rade of ik dit forum wil blijven volgen.
Zoveel interessants staat er de laatste tijd ook niet meer op.
Of je moet het bashen van andere forumleden interessant.

Ik hoop dat iedereen die Jaap te ongenuanceerd vindt blij is dat hij te kennen heeft gegeven niet meer op dit forum actief te willen zijn. Ben benieuwd wie het volgende slachtoffer is. Keesx wellicht?

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 13 jun 2016 08:16

En voor iedereen: reageer graag niet omdat ik het ben maar reageer op de inhoud.
Dan blijft het voor iedereen leuk en interessant.
Twijfel je aan mijn bedoelingen, ga dan van het positieve uit en haal niet gelijk het slechtste uit jezelf naar boven, zoals jupu1973 ook zegt.

Prettige dag en als je gaat fietsen veel plezier. :like:

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 13 jun 2016 08:22

jupu1973 schreef: Zoveel interessants staat er de laatste tijd ook niet meer op.
Ben wel benieuwd wat jij interessant vindt dan??? In mijn optiek komen er juist veel interessante dingen langs (schijfremmendiscussie, afdalingstopic, foto's van gastheerg, boeiend topic over de giro, mensen die worden geholpen bij de aanschaf van hun eerste fiets, chrissiewizzie die een nieuwe groep op de fiets van zijn pa zet, veel topics over vermogensmeters, veel vragen over de aanschaf van een nieuwe fietscomputer, havana die een heel boekwerk over het rijden van cyclo's heeft geschreven en zo kan ik nog wel even doorgaan ;))

Gebruikersavatar
jupu1973
Forum-lid
Berichten: 304
Lid geworden op: 02 aug 2013 15:10

Gebruikersavatar jupu1973 13 jun 2016 08:45

Zoals iedereen hier geef ik ook mijn mening.
En als mijn mening is dat ik de laatste tijd niet veel interessants tegenkom zegt dat iets over mij.
De afgelopen weken/maanden komt het regelmatig voor dat er iemand als Jaap of keesx geattaqueerd wordt op zijn of haar inbreng.
Dat kan, maar dan moet er wel een goede reden voor zijn.
En die mist, in ieder geval in mijn ogen.
Zoals Jaap al schreef, ga niet uit van het negatieve maar draag vooral constructief bij.

Plaats reactie