Exact zoals cobra zegt. Is het systeem van Suunto.
Spaken zijn 20/24 dus valt op zich mee. Men zegt sowieso dat full carbon clinchers in de bergen minder verstandig zijn, maar heb er geen ervaring mee.
Bij het klimmen gaan de lage alu-wielen er weer in.
Cervélo
Dalen met hoge velgen is inderdaad geen goede optie.joseph schreef:Exact zoals cobra zegt. Is het systeem van Suunto.
Spaken zijn 20/24 dus valt op zich mee. Men zegt sowieso dat full carbon clinchers in de bergen minder verstandig zijn, maar heb er geen ervaring mee.
Bij het klimmen gaan de lage alu-wielen er weer in.
Giant TCR Advanced SL2 ISP Rabobank
Giant XTC
Giant XTC
Hoezo niet? Ga je juist extra hard mee.Smollie schreef:Dalen met hoge velgen is inderdaad geen goede optie.joseph schreef:Exact zoals cobra zegt. Is het systeem van Suunto.
Spaken zijn 20/24 dus valt op zich mee. Men zegt sowieso dat full carbon clinchers in de bergen minder verstandig zijn, maar heb er geen ervaring mee.
Bij het klimmen gaan de lage alu-wielen er weer in.
Of bedoel je: dalen met carbon velgen met draadbanden zonder een speciale remrand is geen goede optie
ah, sensor zit in de snelspanner, over het hoofd gezien!
maar heb je dan niet een meter die met die ene sensor zowel cadans als snelheid kan meten? zo doe ik dat iig zelf met mn garmin
overigens mooie bak, dit is natuurlijk geneuzel in de marge
Ik ben met mijn 404's in de bergen geweest en inderdaad gaat het klimmen prima (Tube-versie is zelfs lichter dan mijn lage Mavics'), maar afdalen, zeker met haipins, is lastig in verband met telkens draaiende windrichting.
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Vorig jaar op de Ventoux gezien. Hoge velgen scheelt op een winderige dag minimaal 10-15 km daalsnelheid en heel veel concentratie om heel beneden te komen
Gerard's nieuwe hobby:
http://www.opencycle.com/about-us.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.opencycle.com/about-us.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Moderator
- Berichten: 24321
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Als je toch alleen een frameset koopt en (ik neem aan) zelf je fiets opbouwt, waarom wil je dan niet bij Vos kopen? Dat argument snap ik wanneer je een complete fiets koopt en waarde hecht aan goede service, maar in dit geval maakt het toch niet uit? Ik heb er een S1 en R3SL frameset gekocht en toen dat R3SL frame scheuren vertoonde is dat ook bij Vos gewoon prima via Veltec opgelost.Tijdelijk schreef:Heeft iemand een idee waar een Cervelo S2 frameset (wit, versie 2010 of 2011) voor dezelfde of een lagere prijs te verkrijgen is als bij Vos Zwanenburg? Bij Vos kost die van 2011 nu 1679 euro, maar ik koop liever elders..
@lance: gaaf ding man!
-
- Forum-lid
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 14 jan 2005 15:30
Chinees carbon? Weet je meer?amclassic-fan schreef:Geen sponsoring, geen dure advertenties en toch €2500 vragen voor een stuk Chinees carbon.
Gewoon het blog lezen op die website, en hij zegt zelf dat ie naar china is gegaan voor de laatste details aan de mal...revolution schreef:Chinees carbon? Weet je meer?amclassic-fan schreef:Geen sponsoring, geen dure advertenties en toch €2500 vragen voor een stuk Chinees carbon.
hier: http://www.opencycle.com/blogs/article/ ... p-to-china" onclick="window.open(this.href);return false;