Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 16 dec 2010 15:32

Master B schreef:... Deze moet ik alleen nog aanpassen met Record Skeleton remmen en carbon cranks met zwarte CT2 bladen. En wel het liefst zo een:
[img=http://img149.imageshack.us/img149/3891 ... rankse.jpg]



Prachtig crankstel. Mooiste Record cranks ooit gemaakt. Ik heb zo'n crankstel ongebruikt als collector's item in een vitrinekastje liggen :)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 16 dec 2010 16:43

Prachtig crankstel! Heb je mooie website/ prestaties eens bewonderd Pieter, en vroeg mij wat af; Zag een tattoo of stempel op je arm, en deze zag ik laatst al bij een triatleet op zijn been. Wat betekent deze?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 16 dec 2010 16:57

DickyGiovanni schreef:Prachtig crankstel! Heb je mooie website/ prestaties eens bewonderd Pieter, en vroeg mij wat af; Zag een tattoo of stempel op je arm, en deze zag ik laatst al bij een triatleet op zijn been. Wat betekent deze?


Hoi DickyGiovanni,

Tattoo is die van Biestmilch (http://www.biestmilch.com/). Biestmilch zijn collostrum produkten die ik dagelijks neem en mijn immuniteit versterken. De mensen van Biestmilch ondersteunen me top, en werken ook samen met een schare toptriatleten: Chris McCormack (winnaar Hawaii), Terenzo Bozzone, Ronnie Schildknecht, Sebastian Kienle, Meike Krebs... Loont echt de moeite! Immuniteit is tenslotte de basis voor een gedegen training en prestatie.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37660
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 16 dec 2010 17:01

C a s r a n schreef:
Master B schreef:... Deze moet ik alleen nog aanpassen met Record Skeleton remmen en carbon cranks met zwarte CT2 bladen. En wel het liefst zo een:
[img=http://img149.imageshack.us/img149/3891 ... rankse.jpg]



Prachtig crankstel. Mooiste Record cranks ooit gemaakt. Ik heb zo'n crankstel ongebruikt als collector's item in een vitrinekastje liggen :)


En kwalitatief de minst duurzame ooit gemaakt door Campa......
(bussen die loslopen uit de carbon crank)
Less is bore

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 16 dec 2010 17:06

En wat een lelijk carbonpatroon...blegh...

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 16 dec 2010 17:24

Aha, dus toch een tattoo..

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 16 dec 2010 18:00

DickyGiovanni schreef:Aha, dus toch een tattoo..



Voor de duidelijkheid, dat zijn "race-tattoo's", geen echte uiteraard ;)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ace1978
Forum-lid
Berichten: 1035
Lid geworden op: 09 aug 2004 16:35

ace1978 16 dec 2010 18:16

alexwilier schreef:Is het toch nog gebeurd. Ik vond Cervelo altijd een beetje teveel gehypet en de fanatieke Cervelo forumleden meer een soort sekteleden dan onbevangen fietsliefhebbers. Had dan ook nooit gedacht dat ik ooit een Cervelo zou rijden. Doe ik ook nog niet want het ding moet eerst worden afgemonteerd, maar dan ga ook ik voor de bijl. Heb gekozen voor een tijdloos grijze 56cm RS (die dunne gebogen seatstays vind ik bijna sexy...) die mij als gegoten zit afgemonteerd met Campa Chorus, Deda Zero 100 spulletjes en Eurus wielen met Open Pave bandjes. Comfortabel in ieder geval, snel ligt aan mij. Wanneer klaar maak ik een paar foto's. Ik ben bekeerd!


Ik vind hetzelfde als jij vond! :D Daarom hoop ik ook voet bij stuk te kunnen houden... Ze worden wel langzaam weer mooier, maar tot op heden heeft dat me niet in de verleiding gebracht er 1 aan te schaffen. Toch klinkt het goed, ben benieuwd naar het eindresultaat van je fiets!

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 16 dec 2010 18:28

:D, ik dacht al, jij bent wel heel content over die produkten als je er een tattoo van laat zetten!

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 24 dec 2010 18:45

Ace1978 schreef:
alexwilier schreef:Is het toch nog gebeurd. Ik vond Cervelo altijd een beetje teveel gehypet en de fanatieke Cervelo forumleden meer een soort sekteleden dan onbevangen fietsliefhebbers. Had dan ook nooit gedacht dat ik ooit een Cervelo zou rijden. Doe ik ook nog niet want het ding moet eerst worden afgemonteerd, maar dan ga ook ik voor de bijl. Heb gekozen voor een tijdloos grijze 56cm RS (die dunne gebogen seatstays vind ik bijna sexy...) die mij als gegoten zit afgemonteerd met Campa Chorus, Deda Zero 100 spulletjes en Eurus wielen met Open Pave bandjes. Comfortabel in ieder geval, snel ligt aan mij. Wanneer klaar maak ik een paar foto's. Ik ben bekeerd!


Ik vind hetzelfde als jij vond! :D Daarom hoop ik ook voet bij stuk te kunnen houden... !


Het is welgeteld 8 dagen gelukt!! ;-)

ace1978
Forum-lid
Berichten: 1035
Lid geworden op: 09 aug 2004 16:35

ace1978 24 dec 2010 21:01

japie carbon schreef:
Ace1978 schreef:
alexwilier schreef:Is het toch nog gebeurd. Ik vond Cervelo altijd een beetje teveel gehypet en de fanatieke Cervelo forumleden meer een soort sekteleden dan onbevangen fietsliefhebbers. Had dan ook nooit gedacht dat ik ooit een Cervelo zou rijden. Doe ik ook nog niet want het ding moet eerst worden afgemonteerd, maar dan ga ook ik voor de bijl. Heb gekozen voor een tijdloos grijze 56cm RS (die dunne gebogen seatstays vind ik bijna sexy...) die mij als gegoten zit afgemonteerd met Campa Chorus, Deda Zero 100 spulletjes en Eurus wielen met Open Pave bandjes. Comfortabel in ieder geval, snel ligt aan mij. Wanneer klaar maak ik een paar foto's. Ik ben bekeerd!


Ik vind hetzelfde als jij vond! :D Daarom hoop ik ook voet bij stuk te kunnen houden... !


Het is welgeteld 8 dagen gelukt!! ;-)


LOL!!! :D

Ja mensen, hij heeft gelijk... Sinds vanmiddag ben ik de trotse bezitter van een nieuwe wedstrijdfiets. Een C-c-c-ervelo... S1! :)

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 25 dec 2010 14:40

3T team stuurpen laten painten om beter te matchen met S3 frame

Afbeelding

Plaats reactie