Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

veltecblx
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 okt 2006 00:04

veltecblx 20 jun 2009 10:27

Beste forumleden,

het doet ons altijd goed om te zien hoe speculaties en geruchten rondom Cervelo producten tot discussies leiden hier op dit forum, voor ons is dit een teken van de enorme passie de vele consumenten voor het merk hebbegn.

Wat betrefd de Tour de France edities van de R3SL en de S3, het klopt inderdaad dat er een zeer gering aantal van deze frames beschikbaar zijn voor de Benelux markt.

Het gaat om een R3SL met aangepaste kleurstelling (let op dit is NIET de kleurstelling zoals hier op dit forum rond zweeft, die kleurstelling was een voorstel voor een speciale kleur voor Carlos Sastre, die nooit is geproduceerd is of geproduceerd gaat worden). Deze R3SL is zeer gelimiteerd (ongeveer 50 stuks wereldwijd en komt met een originele gesigneerde gele trui van Carlos Sastra + een certificaat van originaliteit gesigneerd door de Cervelo oprichters (Gerard Vroomen en Phill White). Dit echte collectors item zal iets duurder zijn dan de standaard R3SL.

De S3 komt in dezelfde kleurstelling, maar zonder extra's, hiervan worden er 125 geproduceerd (wereldwijd) en deze heeft dezelfde prijs als de standaard S3.

Verder nieuws dat we met jullie kunnen delen is
* Cervelo testteam rijdt in de tour op deze kleur frames
* Cervelo testteam rijdt in de tour op de p4 (als de UCI de regels niet opnieuw veranderd)

met vriendelijke groet
Veltec Benelux BV

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 20 jun 2009 12:46

veltec blx schreef:...het doet orders altijd goed om te zien hoe speculaties en geruchten rondom Cervelo producten tot discussies leiden hier op dit ...



Het is duidelijk waar jullie het meeste mee bezig zijn....;-))
"Try not. Do or do not......there is no try"

carbon
Forum-lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 jun 2006 02:06

carbon 20 jun 2009 13:05

veltec blx schreef:Beste forumleden,

het doet orders altijd goed om te zien hoe speculaties en geruchten rondom Cervelo producten tot discussies leiden hier op dit , voor ons is dit een teken van de enorme passie de veel van jullie voor het merk hebbegn.

Wat betrefd de Tour de France edities van de R3SL en de S3, het klopt inderdaad dat er een zeer gering aantal van deze frames beschikbaar zijn voor de Benelux markt.

Het gaat om een R3SL met aangepaste kleurstelling (let op dit is NIET de kleurstelling zoals hier op dit forum rond zweeft, die kleurstelling was voorstel voor een speciale kleur voor Carlos Sastre, die nooit is geproduceerd is of geproduceerd gaat worden). Deze R3SL is zeer gelimiteerd (ongeveer 25 stuks wereldwijd en komt met een originele gesigneerde gele trui van Carlos Sastra + een certificaat van originaliteit gesigneerd door de Cervelo oprichters (Gerard Vroomen en Phill White). Dit echte collectors item zal iets duurder zijn dan de standaard R3SL.

De S3 komt in dezelfde kleurstelling, maar zonder extra's, hiervan worden er 125 geproduceerd (wereldwijd) en deze heeft dezelfde prijs als de standaard S3.

Verder nieuws dat we met jullie kunnen delen is
* Cervelo testteam rijdt in de tour op deze kleur frames
* Cervelo testteam rijdt in de tour op de p4 (als de UCI de regels niet opnieuw veranderd)

met vriendelijke groet
Veltec Benelux BV



Hopelijk krijg ik nu mijn S3 frame in garantie nu dat er frames binnen komen
:D mvg E

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 20 jun 2009 14:48

Dus toch meer betalen voor dezelfde fiets.
Ja krijg je er nog een geel truitje bij en andere poeha.

Verder wel leuk natuurlijk dat ze met het merk een beetje aan de weg timmeren in de Tour. Maar zolang ze maar ook tijd overhouden voor het verder ontwikkelen van waar het echt om draait.

ilko
Forum-lid
Berichten: 1237
Lid geworden op: 23 aug 2004 12:53
Locatie: Arnhem

ilko 20 jun 2009 17:12

C a s r a n schreef:
Ilko schreef:Voor Veltec te hopen wel, anders zijn ze ook weinig geloofwaardig :-)



Deze begrijp ik niet. Veltec heeft hier vooralsnog nog niet overgecommuniceerd, meen ik?

Ik denk dat het juist voor Veltec leuk zou zijn als er bijkomende R3SL en S3 frames leverbaar worden, want de beschikbaarheid dit jaar is immers nog maar zeer beperkt door de populariteit van het merk. Zie: http://www.veltec.nl/News/Populariteit%20Cervelo


Ik heb Veltec hier ergens horen (zien) beweren dat er geen tour-editie uitgebracht wordt. Dat ging overigens wel over de Sastre kleur die hier gepresenteerd werd, dus strikt genomen hebben ze gelijk dat dat model niet geproduceerd wordt.

Anyway, wel aardig dat ze zoiets doen. Al ben ik bang dat het een beetje overhyped wordt.

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 20 jun 2009 22:51

Hoi, in het buitenland zijn er interessante aanbiedingen ivm Cervélo frames!! Probleem is dat de frames meestal zijn uitgerust met de Wolf SL vork. Heeft iemand van jullie recent een dergelijke combinatie gekocht om dan later in de Benelux de vork te wisselen voor een 3T funda? Wat zijn jullie ervaringen? Is dit sowieso nog mogelijk?
Thanks alvast!

adroit
Forum-lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: 19 jan 2006 19:25
Locatie: Rosmalen
Contact

adroit 20 jun 2009 23:10

Wat denk jezelf?

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 20 jun 2009 23:29

adroit schreef:Wat denk jezelf?


tja, anders had ik de vraag niet gesteld...toch bedank!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 jun 2009 00:23

Natuurlijk niet, Veltec is niet het Leger des Heils
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

jona91
Forum-lid
Berichten: 797
Lid geworden op: 03 sep 2007 22:22

jona91 21 jun 2009 16:16

SpEric schreef:Hoi JOna,

Ik heb nog zo'n alu liggen in die lengte ± 35 cm, dat is ook gelijk de langste. Die pen moet er minimaal 6 cm inzitten.

MOcht je die pen willen, moet je maar even een mailtje sturen, aangezien het mijn oude is, mag ie voor weinig weg.

gr.
Eric


PM gest

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 21 jun 2009 17:43

damocles schreef:Hoi, in het buitenland zijn er interessante aanbiedingen ivm Cervélo frames!! Probleem is dat de frames meestal zijn uitgerust met de Wolf SL vork. Heeft iemand van jullie recent een dergelijke combinatie gekocht om dan later in de Benelux de vork te wisselen voor een 3T funda? Wat zijn jullie ervaringen? Is dit sowieso nog mogelijk?
Thanks alvast!



Je ziet toch zelf ook dat het belachelijk is als een aanbieder nu nog een Cervélo frame met Wolf SL vork aanbiedt... waarom kan hij niet zélf even die "recall" (omruil naar een veilige vork) in orde brengen alvorens te verkopen? Toen ik vorig jaar mijn SLC-SL frame verkocht heb ik ook éérst de vork omgeruild en dan pas verkocht. In mijn ogen klinkt het heel verdacht als een dealer niet in staat blijkt om zo'n recall te organiseren alvorens hij het frame aan jou verkoopt. Echt niet het soort dealer aan wie ik mijn geld zou toevertrouwen ;)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

damocles
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 10 apr 2004 19:03

damocles 21 jun 2009 20:17

C a s r a n schreef:
damocles schreef:Hoi, in het buitenland zijn er interessante aanbiedingen ivm Cervélo frames!! Probleem is dat de frames meestal zijn uitgerust met de Wolf SL vork. Heeft iemand van jullie recent een dergelijke combinatie gekocht om dan later in de Benelux de vork te wisselen voor een 3T funda? Wat zijn jullie ervaringen? Is dit sowieso nog mogelijk?
Thanks alvast!



Je ziet toch zelf ook dat het belachelijk is als een aanbieder nu nog een Cervélo frame met Wolf SL vork aanbiedt... waarom kan hij niet zélf even die "recall" (omruil naar een veilige vork) in orde brengen alvorens te verkopen? Toen ik vorig jaar mijn SLC-SL frame verkocht heb ik ook éérst de vork omgeruild en dan pas verkocht. In mijn ogen klinkt het heel verdacht als een dealer niet in staat blijkt om zo'n recall te organiseren alvorens hij het frame aan jou verkoopt. Echt niet het soort dealer aan wie ik mijn geld zou toevertrouwen ;)


Klopt! Daarom heb ik de buitenlandse dealer ook dezelfde vraag gesteld, een antwoord heb ik nog niet gekregen...
En ik wou gewoon eens weten of andere personen dit ook hebben meegemaakt bij een aankoop in het buitenland. Het zou pas belachelijk zijn als ik in de val zou trappen zonder dit even te checken op het forum, daar dient het toch voor!
Ik weet dat berggeit zijn frame in UK heeft gekocht met 3T vork, hij reageert helaas niet op een pm, geeft mss zijn bronnen niet graag prijs...?
Bedankt voor de reactie.

Plaats reactie