Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 09 sep 2008 12:00

Mooi verslag pieter en chapeau!
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

21st-century
Forum-lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36

21st-century 09 sep 2008 12:57

C a s r a n schreef:
Chaingang schreef:Prachtige fotoreportage Pieter en prachtig materiaal in de wisselzone! En misschien wat laat, maar wil toch van de gelegenheid gebruik maken om u veel succes toe te wensen vandaag. ;)

Toch bedankt. Toen je dat postte was ik al ergens aan het fietsgedeelte bezig :D

Verslag van mijn wedstrijd in Monaco lees je HIER op mijn site. Staan ook een pak foto's op.


Mooi verslag Pieter en erg goed gedaan.Tijdens mijn zomervakantie in de alpen heb ik voor de eerste keer live een triathlon mogen aanschouwen op de Alp d' huez. (vaujany - Alp d' huez) de alp moest worden beklommen en boven op de alp werd er gelopen. Een vrouw kwam als een van de eerste boven op de alp rijdend op een Cervélo. Dit bleek Chrissie Wellington te zijn die overall tweede werd en de snelste klimtijd fietste op de alp tussen alle mannen. Prachtige sport om te zien. Toen ik de alp afdaalde een enorm slagveld tegengekomen, echt nog erger dan tijdens de marmotte. Het was die dag dan ook werkelijk bloed en bloedheet en sommige atleten werden zelfs ingepakt in aluminium folie en per ambulance afgevoerd.

Ik heb totaal geen verstand van triathlon maar heb wel gezien dat het stuk voor stuk goede atleten zijn en dat zo`n triathlon gewoon enorm afzien is. Petje af dus voor je prestatie zeker als ik lees dat je in principe nog geen meter in zee had gezwommen. Zelf heb ik altijd goed kunnen lopen en het fietsen gaat nu ook goed. Alleen zwemmen dat kan ik helemaal niet, en dat zal nooit wat worden ook. Het lijkt wel of ik in het water totaal geen conditie heb.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 09 sep 2008 13:16

21st-century schreef:Mooi verslag Pieter en erg goed gedaan.Tijdens mijn zomervakantie in de alpen heb ik voor de eerste keer live een triathlon mogen aanschouwen op de Alp d' huez. (vaujany - Alp d' huez) de alp moest worden beklommen en boven op de alp werd er gelopen. Een vrouw kwam als een van de eerste boven op de alp rijdend op een Cervélo. Dit bleek Chrissie Wellington te zijn die overall tweede werd en de snelste klimtijd fietste op de alp tussen alle mannen. Prachtige sport om te zien. Toen ik de alp afdaalde een enorm slagveld tegengekomen, echt nog erger dan tijdens de marmotte. Het was die dag dan ook werkelijk bloed en bloedheet en sommige atleten werden zelfs ingepakt in aluminium folie en per ambulance afgevoerd.

Ik heb totaal geen verstand van triathlon maar heb wel gezien dat het stuk voor stuk goede atleten zijn en dat zo`n triathlon gewoon enorm afzien is. Petje af dus voor je prestatie zeker als ik lees dat je in principe nog geen meter in zee had gezwommen. Zelf heb ik altijd goed kunnen lopen en het fietsen gaat nu ook goed. Alleen zwemmen dat kan ik helemaal niet, en dat zal nooit wat worden ook. Het lijkt wel of ik in het water totaal geen conditie heb.



Thx. De Alpe d'Huez triathlon maakt kans om opgenomen te worden in mijn 2009 programma trouwens... ik denk er sterk aan, maar programmabepaling is iets voor de komende maanden. Het is daar ook een hele zware dobber, en cool dat je Chrissie Wellington (Hawaii winnares 2007) aan het werk zag. Ze won daar (net als 2 weken terug in Almere) en is enorm sterk. Rijdt met Cervélo P2 idd.
Triatlon is proberen om de volledige wedstrijd tegen het maximum van je kunnen af te werken... Monaco was dus voor mij 5u sporten, net sub-maximaal wrslk. Iets waar ik als werkende mens eigenlijk te weinig trainingstijd voor heb, maar 'k ga het daarom niet laten :)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dewitte
Forum-lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 06 aug 2007 18:36

dewitte 09 sep 2008 21:36

sterk casran!!! heel leuk verslag met leuke foto's!!Nu krijg ik nog meer zin om mij in te schrijven voor een ironman70.3.......

Eerst beginnen met een schema op te maken natuurlijk...:)!
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.

chaingang
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 22 jun 2006 23:28
Locatie: Wommelgem

chaingang 09 sep 2008 22:19

Knappe prestatie en al even knappe fotoreportage. Moet u en al de andere atleten bewonderen Pieter om dergelijke prestatie tot een goed einde te brengen. Het fietsen zou mij ook nog afgaan, maar dat zwemmen en lopen....... :o(
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 12 sep 2008 08:33

mooi om te zien dat er een cervélo test team komt
met goede renners,
missschien wel wat voor michael boogerd die heeft ervaaring zat om jonge renners te ondersteunen in de koers en hem op een goede fiets te zetten.
mij lijkt het in iedergeval wel wat.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

jaapie91
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jun 2007 22:56

jaapie91 12 sep 2008 09:24

ja en anders heeft misschien Eddy Merckx wel zin in een comback...
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 12 sep 2008 12:31

Fausto Coppi, wat doet die tegenwoordig eigenlijk...? Heeft die geen zin?
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 12 sep 2008 12:38

Coppi is sinds 1961 een beetje boel dood weet je ;)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

anaszi2.0
Forum-lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 04 mei 2008 14:43

anaszi2.0 12 sep 2008 17:41

joh??

maudri
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 aug 2008 18:20

maudri 12 sep 2008 21:11

weet er iemand al of er vernieuwingen zullen komen aan de nieuwe s1 of iets over de prijs?

gbrand
Forum-lid
Berichten: 196
Lid geworden op: 24 dec 2006 13:46

gbrand 12 sep 2008 21:20

Zijn er hier allemaal berichten verdwenen ???? Ik durf toch te zweren dat er vanmiddag na "joh??" nog wat berichten stonden????
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.

Plaats reactie