Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

aanraden fietswinkel

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 25 mei 2005 00:08

Bij Decathlon heb je qua schoenen de keus tussen Decathlon. Het assortiment pedalen is ook summier.

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 25 mei 2005 00:31

Quoten: Origineel geplaatst door schmo op 24 Mei 2005

Bij Decathlon heb je qua schoenen de keus tussen Decathlon. Het assortiment pedalen is ook summier.


Haha dat is niet veel dus.... hoe zit dat dan tussen kwaliteit / prijsverhouding?
Bij BikeTotaal hebben ze nu de Shimano SH-T071 voor 64 euro. Persoonlijk vind ik dat een nette prijs,de pedaaltjes liggen voor rond 35 euro.

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 25 mei 2005 07:59

FF een link naar decathlon, het kost allemaal niet zoveel, ik heb zelf de 600rc maar ga toch wat beters aanschaffen, krijg op lange tochten een zere voorvoet maar ik heb dan ook doorgezakte voorvoeten en m'n rechter grote teen is gebroken geweest en doet wel eens moeilijk...

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 25 mei 2005 19:49

Quoten: Origineel geplaatst door schmo op 25 Mei 2005

FF een link naar decathlon, het kost allemaal niet zoveel, ik heb zelf de 600rc maar ga toch wat beters aanschaffen, krijg op lange tochten een zere voorvoet maar ik heb dan ook doorgezakte voorvoeten en m'n rechter grote teen is gebroken geweest en doet wel eens moeilijk...


Oke, bedankt Schmo!! Ik ga zaterdag toch maar een kijkje nemen bij Decathlon en dan zien we wel wat de keuze wordt.
 

janjanssen
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 mei 2005 22:03

janjanssen 27 mei 2005 22:19

Hoi Marcello ..Ik heb laatst schoenen gekocht voor de racefiets bij Decathlon de 700 racing en heb daar de elfstedentocht op gefiets ( 240 Km ) zonder pijn in de voeten te krijgen ,maar ieder mens is anders natuurlijk. Decathlon is leuk , alles onder 1 kap handig  als je iets zoekt op sport gebied. Maar als je bij je plaatselijke dealer ook mooie schoenen heb gezien kun je ze daar ook kopen. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Wel heeft Decathlon mooie helmen voor een leuke prijs zou ik ook maar aanschaffen als ik jou was.
Een vraag van mij kant wie heeft ervaring met de service van Decathlon als je daar bijvoorbeeld een nieuwe Racefiets zou kopen? Ik heb leuke Racefietsen gezien voor een mooie prijs...wie oh wie
gr Jan janssen
 
 
gr Jan Janssen

Gebruikersavatar
cliors
Forum-lid
Berichten: 659
Lid geworden op: 09 mar 2005 22:16

Gebruikersavatar cliors 28 mei 2005 00:00

Hoi Jan janssen,
Ik heb al wat ervaring met de "fiets afdeling" van decathlon a'dam en ik kan je vertellen dat het service/garantie niveau van decathlon goed te noemen is. Ook over de vakkundigheid en klantvriendelijkheid van verkopers en monteurs heb ik geen klagen gehad, ik kan het je dus aanbevelen.
GR,
Cliors
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010

janjanssen
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 mei 2005 22:03

janjanssen 28 mei 2005 15:41

Oke Cliors,  bedankt voor deze info ..ik zal het zeker in gedachten houden als ik een nieuwe racefiest ga aanschaffen.
 
gr Jan Janssen
 
gr Jan Janssen

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 28 mei 2005 19:54

Off-topic, maar ik merk het hier ook. Dinges vraagt in het Nederlands en krijgt antwoorden in het Engels.
Een vriend van mij komt uit Amerika woont al jaren in Nederland en probeert zo goed mogelijk Nederlands te leren spreken. Probleem waar hij tegenaan loopt is dat elke Nederlander die merkt dat hij eigenlijk Engelstalig is onmiddellijk Engels gaat spreken waardoor het enkel maar lastig is om onze taal te leren. Zeker omdat veel Hollanders van zichzelf denken dat ze goed Engels spreken terwijl dat feitelijk niet het geval is. Al vaak heeft hij meisjes achter de kassa in winkels en heel veel anderen tevergeefs gevraagd gewoon Nederlands te spreken, deels omdat hij hun Engels niet kon volgen
B.v.: "you have nice plants in de vensterbenk"
 

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 28 mei 2005 19:56

Quote: Origineel geplaatst door dinges op 16 Mei 2005


Het zou fijn zijn als de antwoorden in het engels zijn, maar Nederlands mag ook.

alvast bedankt!

Joel

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 29 mei 2005 21:58

Quoten: Origineel geplaatst door Jan janssen op 27 Mei 2005


Hoi Marcello ..Ik heb laatst schoenen gekocht voor de racefiets bij Decathlon de 700 racing en heb daar de elfstedentocht op gefiets ( 240 Km ) zonder pijn in de voeten te krijgen ,maar ieder mens is anders natuurlijk. Decathlon is leuk , alles onder 1 kap handig  als je iets zoekt op sport gebied. Maar als je bij je plaatselijke dealer ook mooie schoenen heb gezien kun je ze daar ook kopen. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Wel heeft Decathlon mooie helmen voor een leuke prijs zou ik ook maar aanschaffen als ik jou was.
Een vraag van mij kant wie heeft ervaring met de service van Decathlon als je daar bijvoorbeeld een nieuwe Racefiets zou kopen? Ik heb leuke Racefietsen gezien voor een mooie prijs...wie oh wie
gr Jan janssen
Hey die Chris!!! <alias Jan Jansen>. Ik heb de schoenen + pedalen toch bij BikeTotaal gekocht. De schoenen zijn de Shimano SH-T071 geworden en de pedalen de Shimano PD-M520. Daarna even naar Decathlon gereden en daar een helm aangeschaft en dat is de Bell Ukon geworden. En verder nog wat spul gekocht. Je ziet ze morgen wel!!
Oh ja, gelijk vandaag maar even een leuk tochtje van ruim 70 km gefietst...was wel ff wennen!!
 
 

sparko
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 27 apr 2005 11:51

sparko 31 mei 2005 00:07

iemand ervaring met  www.derks-wielersport.nl?? daar zijn de fietsen namelijk niet heel erg duur en het ziet er goed uit. Maar iemand ervaring met de levering? komt het in delen waardoor je eerst nog een paar uur aan het sleutelen bent of als geheel??
bij voorbaat dank
Greetz,
Sparko

beukje
Forum-lid
Berichten: 319
Lid geworden op: 15 feb 2005 12:16

beukje 13 jun 2005 23:47

Ja, niets mis mee. Ik heb laatst een Giro Atmos helm besteld en twee dagen later had ik hem in huis.
Beter alleen op de fiets dan eenzaam op de tandem.

Plaats reactie